scheren voor mannen

Make-up, kleding, en zo voort
Nathan90

Re: scheren voor mannen

Bericht door Nathan90 »

M'n vriend moet zeker wel om de dag scheren. Als hij niet zozeer de deur uit hoeft of kans heeft op het moeten identifieren (met immers nog vrouwelijke IDkaart) dan is hij er wat lakser in en voor familie bezoek wat consequenter.

Hij is dan nog niet aan de T maar heeft altijd al een overschot aan testo gehad en zeker toen hij begon met scheren (ipv 'baardharen' epileren) was het wonderbaarlijk hoeveel scruff hij toch wel op zijn kin heeft. Het is bij lange na niet overtuigend, maar wel snel zichtbaar toch. Hij scheert met mesjes van de Hema geloof ik. Begon een tijd terug dat hij eventueel elektrisch wil gaan scheren vanwege last van een droge huid, maar uiteindelijk heeft hij gewoon scheerspul voor een gevoelige huid gekocht. Omdat elektisch scheren schijnbaar meer aan de haartjes trekt waardoor huidirritatie juist groter kan zijn ofzo.
Figó

Bericht door Figó »

Ik scheer me nog niet, maar heb ook niks om te scheren. Ze zeggen wel eens dat als je je ergens scheert je er dikke donkere haren voor terug krijgt maar dat heb ik helaas nog nooit gemerkt bij mezelf. Ik heb een paar keer om te testen dat stukje tussen mn navel en schaamstreek geschoren. Dat 'streepje' zeg maar, alleen ten eerste groeit het haar bijna niet terug en ten tweede is het gewoon dezelfde kleur en dezelfde dikte!
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
anne-nienke

Bericht door anne-nienke »

Fiegó schreef:Ik scheer me nog niet, maar heb ook niks om te scheren. Ze zeggen wel eens dat als je je ergens scheert je er dikke donkere haren voor terug krijgt maar dat heb ik helaas nog nooit gemerkt bij mezelf. Ik heb een paar keer om te testen dat stukje tussen mn navel en schaamstreek geschoren. Dat 'streepje' zeg maar, alleen ten eerste groeit het haar bijna niet terug en ten tweede is het gewoon dezelfde kleur en dezelfde dikte!
Om eerlijk te zijn geloof ik er ook niks van, iedereen zegt het maar ik heb nog nooit een vorm van bewijs gezien.

Je meot het gewoon doen als je je er fijn bij voelt, meer niet.
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Ik heb er ook nooit iets van gemerkt maar wel dat de haartjes van heel vaak scheren geleidelijk aan grijs worden.
Of zou dat ergens anders aan kunnen liggen... :?
anne-nienke

Bericht door anne-nienke »

Nathan90 schreef:M'n vriend moet zeker wel om de dag scheren.
Ik ben een geboren man, en ik heb me nooit vaker hoeven scheren dan 1 keer in de twee a drie dagen. Het toont maar aan de de natuur er eenb reed spectrum op na houd als het gaat om sexe en secundaire kenmerken....
mick1984

Bericht door mick1984 »

mischien ga ik binnenkort gewoon al beginnen emt scheren
Mike

Bericht door Mike »

Ik scheer me af en toe ook al. Heb niets, maar vind het gewoon leuk om te doen.
Raisa

Bericht door Raisa »

Hehe, een scheerdraadje dat wordt gekaapt door transvrouwen, typisch...
Claire

Bericht door Claire »

Raisa schreef:Hehe, een scheerdraadje dat wordt gekaapt door transvrouwen, typisch...
:lol:
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Daniel

Bericht door Daniel »

Toen ik nog in girl-mode voor het eerst mijn benen ging scheren werd het in drie keer scheren van super blond naar redelijk bruin-zwart en een stukkie dikker (het is niet meer in hoeveelheid). Maar misschien verschilt dat ook per persoon...
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot