Transgenderfestival Amersfoort 25 mei 2013

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
La-Clau

Re: Transgenderfestival Amersfoort 25 mei 2013

Bericht door La-Clau »

Laat ik nu denken dat gezien een gewenste laagdrempeligheid voor dergelijke festivals een aanmelding niet noodzakelijk zou zijn? Dat je als het ware zo naar binnen zou kunnen vallen?
BTW: Iemand die niet binnen gaat vallen die dag ben ik. Al geruime tijd lijd ik aan vergaande transgendermoeheid, en mij tijdelijk (hoe tijdelijk weet ik nog niet) een beetje uit dat stukje van de wereld terugtrekken blijkt op dit moment voor mijn geest, gesteldheid en humeur de beste oplossing.

Desalniettemin wens ik organisatie en alle aanwezigen een bijzonder succesvolle en gezellige dag toe.

Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Dank je wel Claudia!
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik beschouw mijn medewerking aan het transgenderfestival, dmv een interview ook voorlopig als het de laatste transgender gerelateerde activiteit, het ging bijzonder moeizaam we zien wel hoe het dinsdag loopt
Irene
Aris

Bericht door Aris »

wie gaat er uit deze regio heen, oss en omstreken . misschien idee om er samen heen te gaan, ik ga met vriendin en blijf er ook eten :)
heb vanmorgen de fotografe hier thuis gehad,voor het online magazine zijn weer paar mooie foto,s gemaakt :)
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Eva
Beheerder

Bericht door Eva »

Irene_de_Vreede schreef:Ik beschouw mijn medewerking aan het transgenderfestival, dmv een interview ook voorlopig als het de laatste transgender gerelateerde activiteit, het ging bijzonder moeizaam we zien wel hoe het dinsdag loopt
Hoe is het gelopen, Irene?
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Uitstekend, was gezellig interview en fotosessie in de oude binnenstad van Amersfoort
Irene
Eva
Beheerder

Bericht door Eva »

Die fotosessie heb ik dan als Amersfoortse mooi gemist. maar fijn dat het zo goed liep! :)
Ted

Bericht door Ted »

Eva, mijn moeder en zus komen allebei! Vind ik echt supertof. Je komt ze vast tegen. Alleen kennen ze mij niet als Ted!
Ken je mijn bio naam nog? Alvast een hele fijne, zinvolle en inspirerende dag gewenst!!
Eva
Beheerder

Bericht door Eva »

Dat is zeker heel tof, Ted!
In namen onthouden ben ik eigenlijk helemaal niet zo goed, maar zij weten me vast wel te vinden. Ik krijg een soort oormerk op mijn buik, geloof ik :D
Dank je wel voor je lieve wensen!
Jeste
Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens

Bericht door Jeste »

Het is heel erg.... Ik heb helemaal niet meer aan het transgenderfestival gedacht. Totdat 2 dagen geleden een vriendin er iets over zei.
Komt ook omdat ik eigenlijk niet meer zo erg bezig met die trans-dingen. Nou ja, op zich nog wel, maar dan wel meer in het echte leven. Niet op het internet. Daarom ben ik het een beetje uit het oog verloren. Dat ik steeds zo vermoeid ben speelt daarbij mee. Het geconcentreerd lezen van alle interessante dingen die hier op het forum staan lukt niet zo goed. Het gaat beter om wat meer lichamelijk actief te zijn en dingen te doen als wandelen en fietsen, of creatief bezig te zijn met de naaimachine en het maken van kralenkettingen. Lezen doe ik wel, maar dan heb ik het over kranten en stripboeken. Dat is toch heel anders.
En ik ben weer heel erg bezig met het opbouwen van sociale contacten in het nachtleven. Het uitgaan begin ik weer heel erg goed op te pakken. Vanwege die vermoeidheid is dat nachtleven ook wel erg prettig. Dat is natuurlijk niet zo vroeg (het heet niet voor niets "nachtleven"), dus geen stress om ergens op tijd te hoeven zijn, maar alle tijd om ontspannen (nog wat extra) te eten en thee te drinken. Dan lukt het wel, zolang ik de volgende dag maar tot ver in de middag kan blijven slapen.
Hopelijk was het een groot succes. Het tMagazine zag er in ieder geval heel erg mooi uit.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.