scheren voor mannen
-
Nathan90
Re: scheren voor mannen
Anne-Nienke zo zie je maar weer inderdaad!
Het zal best kunnen dat hij straks een kerel wordt die zich sochtends kaal scheert en savonds al weer mag. 
-
Jake
Ik scheer me soms gewoon met wegwerp scheermesjes. Ik zou het misschien wat vaker moeten doen, want het ziet er niet erg netjes uit. Maar ik vind het zelf zo zonde om het eraf te scheren nu er eindelijk wat groeit
Ik heb nooit gemerkt dat het dikker terug kwam na het scheren, maar het voelt dan wel ruwer aan, dat is ook erg fijn. Ik ga misschien binnenkort een baardtrimmer aanschaffen. Dan is het tenminste niet zo glad als na 't scheren 
-
Martijn
Ik vind het dus ook best zonde, maar het ziet er op een geve moment niet meer uit met mijn donshaartjes. Dus ook ik pak een wegwerp mesje en scheer het er maar vanaf 
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
-
Jannet V
Ben vroeger ook een pluizebol geweest, wat denk je hoe ik me voel met die puber borstjes. Alles komt goed, het duurt een poosje maar alles komt goed.
Liefs Jannet
Liefs Jannet
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Paul
Sounds strange, maar ik heb van mezelf enorm veel testosteron en moet dus iedere dag mijn kin en keel scheren en ook af en toe snorharen. Het lijkt wel of het steeds meer en steeds donkerder wordt. Vond het vroeger heel genant, nu ben ik er happy mee!
Omdat ik nog niet overal uit de kast ben, verwijder ik alles nog zorgvuldig. Ik doe het nu nog met de wegwerpmesjes van Venus, maar als ik hormonen ga krijgen trakteer ik mezelf mooi op een fijn elektrisch apparaat
En mooi dat ik het dan af en toe een keer laat versloffen 
Omdat ik nog niet overal uit de kast ben, verwijder ik alles nog zorgvuldig. Ik doe het nu nog met de wegwerpmesjes van Venus, maar als ik hormonen ga krijgen trakteer ik mezelf mooi op een fijn elektrisch apparaat
-
TheGirl
Kan ook scheren, eerst met haar groei mee en als dat klaar nog eens tegen haar groei richting in.
-
Anon20190712
Ik heb genoeg haar op m'n smoel om zichtbaar te zijn, maar veel te weinig om ook maar enigszins mannelijk over te komen...
Tegenwoordig scheer ik het, vroeger epileerde ik de boel. Sinds het scheren merk ik dat het haar wat ruwer terug komt.
Was ik laatst bij een hormoonarts, en kreeg Orgametril voorgeschreven, zegt ze 'de kenmerken van hirsutisme (mannelijk beharings-patroon) kunnen hierdoor mogelijk wel versterken'... nou...KOM MAAR OP met die baard!!
Tegenwoordig scheer ik het, vroeger epileerde ik de boel. Sinds het scheren merk ik dat het haar wat ruwer terug komt.
Was ik laatst bij een hormoonarts, en kreeg Orgametril voorgeschreven, zegt ze 'de kenmerken van hirsutisme (mannelijk beharings-patroon) kunnen hierdoor mogelijk wel versterken'... nou...KOM MAAR OP met die baard!!
-
Anon20180501
En dan nog een beetje testo voor die andere baard, in de keel... 
-
Anon20190712
Precies ja!
*aaaaah ik kan niet wachtennn*
-
Lenwe
Ik scheer me ook alhoewel ik alleen maar de zachte donshaartjes heb. Heb wel vermoeden dat het meer wordt. Scheer met de haartjes mee