Tips voor transvrouwen
-
Venka
Re: Tips voor transvrouwen
Of draag gewoon geen( hoge )hakken, doe ik ook niet en ook geen schoenen die klik klak geluiden maken.
-
Merel77
Heel gek hoorm aar weet je wat mij te binnen schiet als ik de topic titel lees? Misschien is het een idee als de t-mannen algemene tips geven aan t-vrouwen en t-vrouwen aan t-mannen. Of is dat raar?
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
-
Merel77
Oke dan, dan ga ik eens gek doen. 
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Niet echt gek. Goed idee dat inmiddels resultaat geeft 
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Nadine84
hoihoi,
echt een tip heb ik niet maar ivm het spreken ga ik wel morgen aan de eerste logopedie les beginnen !, de manier van praten wordt aangepakt en naderhand ook de stem !, en het beste is nog ik heb deze logopedist zelf gevonden en is maar een paar minuten fietsen
.
Enige waar ik nu wel erg mee zit is mijn gezichts haar en wil geen kilo make up opdoen , maar wil wel meer vrouwenlijk rondlopen , maar goed de ipl behandelling is zijn vruchten aan het afwerpen. Dus wie weet binnenkort haha. xoxo Nadine
echt een tip heb ik niet maar ivm het spreken ga ik wel morgen aan de eerste logopedie les beginnen !, de manier van praten wordt aangepakt en naderhand ook de stem !, en het beste is nog ik heb deze logopedist zelf gevonden en is maar een paar minuten fietsen
Enige waar ik nu wel erg mee zit is mijn gezichts haar en wil geen kilo make up opdoen , maar wil wel meer vrouwenlijk rondlopen , maar goed de ipl behandelling is zijn vruchten aan het afwerpen. Dus wie weet binnenkort haha. xoxo Nadine
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.
verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.
X Nadine.
-
sandy
Wat super Nadine!
Zou je morgen na afloop willen laten weten hoe het is geweest? Ik ben erg benieuwd, omdat ik ook heel veel interesse heb om dat te gaan doen.
Ik heb trouwens gisteren mijn eerste laser-sessie voor mijn baard gehad. De volgende sessie staat voor de 29ste gepland.
Liefs, Sandy
Zou je morgen na afloop willen laten weten hoe het is geweest? Ik ben erg benieuwd, omdat ik ook heel veel interesse heb om dat te gaan doen.
Ik heb trouwens gisteren mijn eerste laser-sessie voor mijn baard gehad. De volgende sessie staat voor de 29ste gepland.
Liefs, Sandy
-
Nadine84
hoihoi sandy , op mijn blog zet ik alles neer hihi,
net als jou zo te zien xx
http://www.truenadine.blogspot.nl" target="_blank
net als jou zo te zien xx
http://www.truenadine.blogspot.nl" target="_blank
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.
X Nadine.
X Nadine.
-
Freetouch
Don't pretend you're a woman if you are a woman...!
of te wel ben gewoon jezelf ga niet acteren. ik ben te vaak uitgescholden voor een chick with a dick, en dit terwijl ik zelf nog niet eens uit de kast was gekomen. toen ben ik me gaan aanleren mannelijk over te komen... is ook geen succes geworden. nu maar weer mezelf geworden..
of te wel ben gewoon jezelf ga niet acteren. ik ben te vaak uitgescholden voor een chick with a dick, en dit terwijl ik zelf nog niet eens uit de kast was gekomen. toen ben ik me gaan aanleren mannelijk over te komen... is ook geen succes geworden. nu maar weer mezelf geworden..
“good enough”
-
LauraB
Ik ben vorige week voor het eerst bij een logopediste geweest. Zij zit ook heel vlak bij mij in de buurt. Ik heb haar via internet gevonden, specifiek op logopedie en genderdysforie gezocht. tot nu toe hebben we ons aan elkaar voorgesteld, heb ik wat zinnetjes op verschillende manieren moeten nazeggen en hebben we gekeken hoe mijn stem zich bij verschillende toonhoogtes houd om de borstresonantie volledig weg te krijgen. Op mijn blog heb ik wat meer over mijn stem geschreven. Morgen is de volgende afspraak. Dan gaan we door oefeningen mijn stem een paar noten omhoog halen.