Lichaamslengte
-
DiegoLucas
Re: Lichaamslengte
Hmm vreemd dan...dan ligt het zeker aan de genen ja, dat sommige wel nog groeien en sommige niet
-
Nathan90
Wat ik van groeien (denk) te weten. Je stopt met groeien als je groeischijven uitharden.
De aanwezigheid van zowel testo als oestro zorgt ervoor dat deze groeien. Waarbij testo, volgens mij, dit proces langer in werking houd en/of sneller laat gebeuren.
Er wordt gezegt dat jongens in theorie door kunnen groeien tot hun 21ste, ik weet niet hoe dat bij meisjes zit. Maar dus, als je pech hebt zijn je groeischijven al 'dicht', dan gebeurt er net zoveel mee als wanneer ik aan de hormonen ga. Maar stel dat ze nog niet zover zijn, dan is er kans dat je nog wat extra lengte krijgt.
De aanwezigheid van zowel testo als oestro zorgt ervoor dat deze groeien. Waarbij testo, volgens mij, dit proces langer in werking houd en/of sneller laat gebeuren.
Er wordt gezegt dat jongens in theorie door kunnen groeien tot hun 21ste, ik weet niet hoe dat bij meisjes zit. Maar dus, als je pech hebt zijn je groeischijven al 'dicht', dan gebeurt er net zoveel mee als wanneer ik aan de hormonen ga. Maar stel dat ze nog niet zover zijn, dan is er kans dat je nog wat extra lengte krijgt.
-
Figó
ik werd het ook voor het eerst op mijn 11e en ben daarna nog wel 20 cm gegroeid. Ik denk dat het per persoon verschillend is.
@intrans, je moet je echt niet te lang voelen! Je hebt juist een modellenlengte. Er zijn heel veel vrouwen die lang zijn. Biologisch gezien ben ik een vrouw (dat klinkt echt heel stom) en ik ben 1.81 dat is dus ook best lang. Je had ook 2.10 kunnen zijn dus je hebt geluk
@intrans, je moet je echt niet te lang voelen! Je hebt juist een modellenlengte. Er zijn heel veel vrouwen die lang zijn. Biologisch gezien ben ik een vrouw (dat klinkt echt heel stom) en ik ben 1.81 dat is dus ook best lang. Je had ook 2.10 kunnen zijn dus je hebt geluk
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
http://www.gender-idee.nl
-
intrans
Awhh. nou thanks ik voel me gelijk beter door je positieve comment, haha! (:Fiegó schreef:ik werd het ook voor het eerst op mijn 11e en ben daarna nog wel 20 cm gegroeid. Ik denk dat het per persoon verschillend is.
-
TheGirl
Meiden groeien van 12-16 snel tot 18 nog een beetje dit is gemiddeld en elk individu kan dus afwijken.Nathan90 schreef:Wat ik van groeien (denk) te weten. Je stopt met groeien als je groeischijven uitharden.
Jongens groeien hard van 14-18 tot 21 nog iets, geld zelfde individu kan afwijken.
Mtf zijn groot, kijk je in het Nederlandse straatbeeld dan zijn pubermeiden en vrouwen tot 35 ook vrij groot gemiddeld. Sta er ook bij stil ons niet wat lengte betreft te vergelijken met veel andere landen.
-
Anon20180501
Ik ben 1.62 mtr.
Mij kan je dus gerust vergelijken met MTF uit vele andere landen.
Mij kan je dus gerust vergelijken met MTF uit vele andere landen.
-
Nathan90
Ik vergelijk mijzelf graag met Britten. Daar pas ik beter tussen qua lengte. 
-
Freetouch
Oudere mensen krimpen weer..
Lang zijn is niet erg, als de lengte maar in de benen zit...
Zo kunnen we het wel hebben wat wel en niet mooi aan jezelf is, maar ik dnk dat het in eerste instantie gaat hoe je je voelt. je lichaam is een spiegel van de ziel. Zit je goed in je vel, dan zul je ook wel aan de buitenkant stralen...
Momenteel druip ik nog even af met m'n staart tussen de benen....(letterlijk... :crybaby: )
Lang zijn is niet erg, als de lengte maar in de benen zit...
Zo kunnen we het wel hebben wat wel en niet mooi aan jezelf is, maar ik dnk dat het in eerste instantie gaat hoe je je voelt. je lichaam is een spiegel van de ziel. Zit je goed in je vel, dan zul je ook wel aan de buitenkant stralen...
Momenteel druip ik nog even af met m'n staart tussen de benen....(letterlijk... :crybaby: )
“good enough”
-
Anon20180501
O ja, ff nameten, misschien meet ik nu nog kleiner.Oudere mensen krimpen weer..![]()
Lang zijn is zeker niet erg en zeker niet in Nederland. De goede uitstraling erbij en je gaat zo op in de menigte.
Liefs Daniéla
-
Ted
Ben maar 1.65 m, dus denk vaak; wat een klein mannetje zal ik dan worden.
Maar dan troost ik me maar met de gedachte, dat lengte niet zoveel zegt. Ik hoop maar dat ik genoeg kan uitstralen qua trots en zelfvertrouwen, dat mensen me niet op lengte zullen beoordelen. Klinkt stoer, maar zo voelt het nog niet.

Maar dan troost ik me maar met de gedachte, dat lengte niet zoveel zegt. Ik hoop maar dat ik genoeg kan uitstralen qua trots en zelfvertrouwen, dat mensen me niet op lengte zullen beoordelen. Klinkt stoer, maar zo voelt het nog niet.