Lichaamslengte

Make-up, kleding, en zo voort
Mike

Re: Lichaamslengte

Bericht door Mike »

Daniéla, jij hebt een hele mooi lengte hoor vind ik ;)
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Dank je, Mike... :hug2:
TheGirl

Bericht door TheGirl »

Ben 1.83m

Als je van metal houd, kijk dan eens het Nightwish filmpje wat ik poste, Nederlandse zangeres en Finse band. Zij is gewoon een stuk groter. Met kop en schouders erboven uit, buitenlanders weten dat Nederlanders lang zijn dus op vakantie val je niet op door lengte als MTF, voor MTF zal je misschien de lengte van dat land zijn.
Venus

Bericht door Venus »

Met de militaire keuring op mijn 18de was ik 1m71 en 48kg. De arts die dag zei dat ik ermee naar mijn eigen dokter moest gaan. Later bleek dat ik de syndroom van Kallmann heb. Pas toen ik 20 was (na diverse onderzoeken), ben ik begonnen met testosteron en ben toen 12cm gegroeid naar 1m83. Maar ben dan ook geen geboren vrouw. En ook kwam ik door die syndroom niet in de pubertijd. If that makes sense?
Anon20180501

Ik zal het dan voortaan laten mijn nationaliteit bekend te maken in het buitenland, Girl. ;)

Hai Batty,

Op mijn 11e hebben ze me (geboren man) 6 weken lang ingespoten net vrouwelijke hormonen vanwege een groeistoornis. Hierdoor ben ik in totaal 12 cm extra gegroeid. Deze methode is later verboden vanwege het risico dat je op latere leeftijd (40-45 jr.) de ziekte van Creutzfeldt-Jacob (een ernstige hersenziekte die lijkt op BSE) zou kunnen krijgen.
Naast de groeispurt begonnen mijn borsten geleidelijk aan een vrouwelijke vorm aan te nemen, heb ik nooit de baard in de keel gekregen en een adamsappel heeft zich nooit ontwikkeld. Ik weet niet of ook mijn toch al altijd vrouwelijke voorkomen hiervan het gevolg was.

Of mijn groeistoornis zou geleid hebben tot het stoppen of afremmen van de ontwikkelingen tijdens mijn puberteit weet ik dus niet maar de groeihormonen in ieder geval wel.
Of jouw stoornis daar ook invloed op gehad kan hebben weet ik niet maar verstoringen van en gerommel in de lichamelijke en geestelijke ontwikkelingen lijken me wel invloed te kunnen hebben op de ontwikkelingen tijdens de puberteit.

Liefs Daniéla
Venus

Bericht door Venus »

Hoi Daniéla,

Syndroom van Kallmann houdt eigenlijk ook in, het uitblijven van pubertijd. Simpelweg gesproken maakt mijn lichaam zelf geen testosteron aan. Moet het dan ook altijd gebruiken. Heb er wel een tijdje mee gestopt doordat ik wat worstelde met gender-twijfels. Weet alleen niet of ik hierdoor wat gekrompen ben, maar had wel de kans op botontkalking en het slechte algehele gevoel wat ik erbij had. Nu ik eruit ben over mijn androgyne gevoelens, ben ik weer aan de testosteron, maar dan minimaal wat nodig is. Weet alleen niet hoeveel invloed dat heeft gehad op mijn totale lichaamslengte.
Anon20180501

Hai Batty,

Hoeveel effect het exact heeft gehad op de uiteindelijk bereikte lengte kan je volgens mij nooit bepalen achteraf, alleen globaal.

Ik had ook even kunnen googlen naar Syndroom van Kallmann dan had ik de onzin die ik schreef achterwege kunnen laten... :)

Liefs Daniéla
Venus

Bericht door Venus »

Haha, maakt niet uit hoor. ;)
Venus

Bericht door Venus »

Daniéla schreef:Ik ben 1.62 mtr. :oops:
Zag net deze post van jou, zou je anders dan 1m50 geweest zijn?
Anon20180501

Hai Batty,

Bij aanvang van de hormonenkuur mat ik inderdaad 1.50 mtr. daarna ben ik nog 12 cm gegroeid. Hoeveel daarvan dankzij de hormonenkuur weet ik niet.
Ik neem aan dat ik zonder die kuur ook nog wel een paar cm gegroeid zou zijn...

Liefs Daniéla