Jongerenkamp Lunteren
-
Raisa
Re: Jongerenkamp Lunteren
Ik denk dat de begeleiding het niet zo fijn zou vinden als ik me zou inschrijven 
-
TanteJuut
Deze begeleidster zou het zeker leuk vinden!
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
-
Venka
Ik zat te denken,is het leeftijdsverschil niet groot 14-->28 jaar,de een begint wellicht te puberen en gaat net naar de middelbare school en de ander is bijvoorbeeld al een ouder of heeft een full-time baan.Ik vind de leeftijd verschil best groot hoor en ik denk dat je dan een soort generatie kloof hebt.En ik kan wel meer dingen bedenken die e.v.t. kunnen gebeuren die ik hier niet benoem en ben dus ook wel benieuwd wat de afweging was voor deze leeftijd categorie want ik denk dat 18-->28 beter zou zijn geweest.
-
Raisa
Bedankt voor het aanbod maar ik ga dan met Marissa naar het super queere Berlijn. Hopelijk zien we elkaar snel weer eens in Leiden!TanteJuut schreef:Deze begeleidster zou het zeker leuk vinden!
-
TanteJuut
@Aafke: De leeftijdscategorie is breed genomen, omdat wij gewoon genoeg deelnemers de mogelijkheid wilden geven om mee te gaan. Verschillen in beleving en leeftijd heb je altijd op een vakantiekamp. Als begeleiding proberen we ook voor elk wat wils te presenteren. Is dus een praktische overweging geweest. Wij zien er in ieder geval geen probleem in. ("weten jullie niet welke onbenoembare dingen kunnen gebeuren...")
@Raisa: veel plezier in Berlijn, doe Marissa de groeten en hopelijk tot ziens in het transcafe!
@Raisa: veel plezier in Berlijn, doe Marissa de groeten en hopelijk tot ziens in het transcafe!
-
Anon20190712
moet toch zeggen dat dat leeftijdsverschil wel hetgeen is waarom ik me niet snel zal inschrijven voor zo'n kamp...
-
Jake
Ik denk dat ik wel ga. Leeftijdsverschil is wel groot, maar ik zie dat niet als een groot probleem. Martijn gaat erheen en ik heb gehoord dat Antonnie ook gaat, dus er zijn sowieso mensen aanwezig van onze leeftijd.
-
TanteJuut
We hopen als begeleiding dat het "als jij gaat dan ga ik ook-effect" nog zijn werk gaat doen de komende weken. De meeste aanmeldingen zijn tot nu toe van de groep 20-24 jaar. Leuk dat je komt Jake!
-
Jake
Als 't goed is, is de betaling binnen en mijn inschrijving rond 
Kijk ernaar uit. Zal wel gezellig worden denk ik.
Kijk ernaar uit. Zal wel gezellig worden denk ik.
-
TanteJuut
Afgelopen vrijdag vergadering gehad met de andere begeleiders en het ziet er goed uit. We hebben nu 22 deelnemers en we hebben plek voor maximaal 30. Wordt zeker gezellig. Binnenkort krijgen de deelnemers een uitgebreide mail met meer info over het program en wat ze moeten meenemen