Hey mannen,
Ik had een vraagje. Ik ben een tijdje aan het zoeken naar een alternatief om staand te plassen. Ik had wel iets gevonden, maar daarmee bleven mijn broeken niet droog, tenzij ik ze op mijn knieën hing, wat ik niet heel overtuigend vond overkomen mocht ik dat in het openbaar gaan doen.
Ik heb een paar dingen gevonden. Zouden jullie je ervaringen en mening kunnen geven?
De Shewee - http://www.shewee.com/products/shewee" target="_blank
De pStyle - http://www.thepstyle.com/products/pStyle-Clear.html" target="_blank
De GoGirl - http://www.go-girl.com/eshop/10Expand.a ... ctCode=01C" target="_blank
Dank jullie alvast!
STP
-
EdwinJulian
STP
Laatst gewijzigd door EdwinJulian op 30 jun 2013, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina 
-
Nathan90
Re: STP
Wat ik weet van de GoGirl is dat deze te soepel kan zijn, dat je niet genoeg druk kan zetten omdat je hem dan indeukt.
De Pstyle, is die massief van vorm? Als hij niet vouwt dan kan je hem niet lekker opbergen.
Shewee ziet er opzich prima uit.
Zelf gebruik ik de Whiz Freedom met het meeste gemak, nog nooit gelekt of problemen gehad. En zeker op vakantie (outdoor in Schotland) veel gebruikt.
De Pstyle, is die massief van vorm? Als hij niet vouwt dan kan je hem niet lekker opbergen.
Shewee ziet er opzich prima uit.
Zelf gebruik ik de Whiz Freedom met het meeste gemak, nog nooit gelekt of problemen gehad. En zeker op vakantie (outdoor in Schotland) veel gebruikt.
-
Chieftac
Waarom zou je eigenlijk staand willen plassen? Omdat je jezelf dan meer man voelt? Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik als man staand plassen maar vervelend vind. Dan moet je namelijk weer dat ding vasthouden en gaan mikken en zo. Ik schenk het liefst zo min mogelijk aandacht aan het doen van mijn ontlasting, en dat kan dus het beste als je gewoon zit. En zo zie je maar dat er ook mannen zijn die gewoon zittend plassen (niks ergs aan!
).
"Je mag zijn zoals je bent."
-
Freetouch
Hoi Chieftac,
maar jij bent een vrouw in een mannen lichaam...
zoals jij graag grote borsten hebt, willen zij graag staand plassen...
Dat is om hun eigen identiteit bevestigd te zien.
X
maar jij bent een vrouw in een mannen lichaam...
zoals jij graag grote borsten hebt, willen zij graag staand plassen...
Dat is om hun eigen identiteit bevestigd te zien.
X
“good enough”
-
EdwinJulian
Ikzelf wil het graag kunnen omdat ik het al heel lang wil. Soms moet ik mezelf er aan herinneren te gaan zitten, terwijl ik het nooit staand heb gekund. Daarbij ben ik niet van de wc's in openbare ruimtes en campings en dergelijke, dus alleen al daarvoor lijkt het me een pre om het goed te kunnen. En ik word graag gezien als jongen en de mannentoilet inlopen en staand kunnen plassen zouden daar voor mijn eigen gevoel iig flink aan meewerken!
Ik heb geen idee hoe het in het openbaar gaat, nooit geprobeerd. Alleen thuis gerommeld, maar nog niet echt goede ervaringen mee.
Ik heb geen idee hoe het in het openbaar gaat, nooit geprobeerd. Alleen thuis gerommeld, maar nog niet echt goede ervaringen mee.
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina 
-
Venka
Wat is er zo speciaal aan staand plassen,het sputtert,het is smerig,het is onzin dat het een mannen ding is.Ik zit al sinds ik zindelijk ben omdat dat van mijn moeder moest omdat zij geen natte bril wou,geen spetters tegen de muur,spetters naast de w.c.
Nee ik begrijp niet waarom een FtM speciaal moet staan want dat slaat totaal nergens op,tenzij het speciale gelegenheden zijn zoals op een festival,dat begrijp ik maar in het dagelijks leven,nee dat begrijp ik niet.
In mijn jongens periode heb ik de urinoirs ook altijd gemeden,zo smerig om naast een andere man te staan plassen,alleen het idee al,smerig.Het liefst kijken ze ook nog even naast zich of die van hen wel groter is brrrrr
Nee ik begrijp niet waarom een FtM speciaal moet staan want dat slaat totaal nergens op,tenzij het speciale gelegenheden zijn zoals op een festival,dat begrijp ik maar in het dagelijks leven,nee dat begrijp ik niet.
In mijn jongens periode heb ik de urinoirs ook altijd gemeden,zo smerig om naast een andere man te staan plassen,alleen het idee al,smerig.Het liefst kijken ze ook nog even naast zich of die van hen wel groter is brrrrr
-
EdwinJulian
Ik zou het fijn vinden als het gewoon zou kunnen blijven gaan over de kwaliteit en ervaringen omtremt enkele hulpmiddelen ipv het wel of niet en waarom staand plassen. Dank u.
-
Engel
Hoi Daan,
Snap wel dat je dat graag wilt. Mijn vrouw snap niet dat ik zo nodig mijn teennagels moet lakken want dat ziet toch (voorlopig)niemand zegt ze. En als ik thuis op hakken loopt vind ze dat geklakt niet leuk. Toch doe ik het omdat ik me daar goed bij voel.( ga er wel viltjes onder plakken)
Thuis in een huis met alleen vrouwen, (vrouw en twee dochters) ging ik gewoon zitten omdat zo de wc veel schoner bleef. Bovendien vond ik het zelf ook prettiger maar ja dat is persoonlijk. Als ik naar een openbare toilet ging probeerde ik altijd naar de wc te gaan en niet de pisbakken omdat ik het nooit prettig vond als er links en rechts iemand naast me stond.
Snap wel dat je dat graag wilt. Mijn vrouw snap niet dat ik zo nodig mijn teennagels moet lakken want dat ziet toch (voorlopig)niemand zegt ze. En als ik thuis op hakken loopt vind ze dat geklakt niet leuk. Toch doe ik het omdat ik me daar goed bij voel.( ga er wel viltjes onder plakken)
Thuis in een huis met alleen vrouwen, (vrouw en twee dochters) ging ik gewoon zitten omdat zo de wc veel schoner bleef. Bovendien vond ik het zelf ook prettiger maar ja dat is persoonlijk. Als ik naar een openbare toilet ging probeerde ik altijd naar de wc te gaan en niet de pisbakken omdat ik het nooit prettig vond als er links en rechts iemand naast me stond.