Hebben jullie ook met douchen afschuw van je eigen lichaam? Zelf word ik zo erop gedrukt als ik aan het douchen ben. Ook gewoon op andere momenten erger ik me eraan. Maar ik durf ook niet aan hormonen of operaties te denken. Zucht......
Verder maakt mijn moeder ook opmerkingen over bijv dat ik mn benen of oksels moet scheren want dat past toch niet bij een vrouw. Pfff om gek van te worden! Zowieso durf ik er niet over te beginnen omdat ik weet hoe ze erover denken.
lichaam
-
Veronica
Re: lichaam
Af en toe heb ik wel van die momenten, maar dan is dat meestal als ik "daar beneden" kijk.
Het ergst is het voor de spiegel.
En wat scheren betreft, verzin een smoes, zeg dat het een nieuwe rage is vaak trappen ze ook nog in.
Het ergst is het voor de spiegel.
En wat scheren betreft, verzin een smoes, zeg dat het een nieuwe rage is vaak trappen ze ook nog in.
-
Miazara
juist alles scheren is iets wat standaard is.. altijd, heeft niks te maken met een rage.. kan verder geen excuus bedenken dan de standaard redenen van dat het zeer gevoelig en pijnlijk is en dat je verder toch alleen maar broeken draagt. of zo iets..
Code Sorceress
-
mvhland
Smoezen verzinnen vond ik altijd tricky. Bij opmerkingen in de trant van dat hoort zo haalde ik m'n schouders op en ging er verder niet op in.
-
Anon20180501
Als ik jouw foto bekijk vraag ik me af waarom ze geen opmerking maakt over je gezichtsbeharing.Verder maakt mijn moeder ook opmerkingen over bijv dat ik mn benen of oksels moet scheren want dat past toch niet bij een vrouw.
-
Freetouch
Nou ik zie gewoon een knappe jongen, dus ik was even op het verkeerde been gezet toen ik je eerste berichtjes had gelezen... 
“good enough”
-
Venka
dat had ik ook daarom heb ik maar niet gereageerdthegirlinme schreef:Nou ik zie gewoon een knappe jongen, dus ik was even op het verkeerde been gezet toen ik je eerste berichtjes had gelezen...
-
Ted
Ik heb lang in het donker gedouched. Lastig. Scheren vind ik ook een lastig thema. Ben nog niet passabel, dus ga ik nog maar mee met 'hoe het hoort'. Hoewel me dat steeds meer tegen staat. Ik denk dat je je moeder's opmerking het beste kan negeren en je eigen plan moet trekken.
Hoe meer je je gaat outen, hoe meer ze zal wennen aan het idee.
Stap voor stap, sneller kan het niet.
Wat ik niet goed begrijp: jouw foto, dat ben jij toch? Dat is toch echt 100% man/jongen...
Hoe meer je je gaat outen, hoe meer ze zal wennen aan het idee.
Stap voor stap, sneller kan het niet.
Wat ik niet goed begrijp: jouw foto, dat ben jij toch? Dat is toch echt 100% man/jongen...
-
Fay
Geleerd om gevoelens uit te schakelen tijdens die momenten, too painfull
Fay
Fay
-
intrans
Ik herken dat gevoel en maak het zelf wel vaak mee.
Ik heb vaak dat ik uren voor de spiegel kan staan en alles aanwijs waar ik van walg.
Als ik voel dat die gevoelens opkomen zoek ik afleiding in muziek, gamen, eten, naar buiten met vrienden, noem het maar op.
Probeer dagelijks pluspunten van jezelf op te noemen en optimistisch denken, dat helpt heel erg na een tijdje.
Ik heb vaak dat ik uren voor de spiegel kan staan en alles aanwijs waar ik van walg.
Als ik voel dat die gevoelens opkomen zoek ik afleiding in muziek, gamen, eten, naar buiten met vrienden, noem het maar op.
Probeer dagelijks pluspunten van jezelf op te noemen en optimistisch denken, dat helpt heel erg na een tijdje.