Het ging weer wat beter, totdat vriendlief nu net voor de tweede keer aangeeft dat hij zeer binnenkort bij de rest uit de kast wil. Dit hebben we zaterdag ook al besproken, toen al gezegt dat ik de vakantiedagen er niet aan wil denken om uit te kunnen rusten..
Dan ben je er wel vanaf is er toch wel een zorg van je rug af gevallen. Moet helpen met het ontspannen. En meestal van wat ik hoor en lees valt het wel mee. (mijn situatie was nogal .. apart to say the least, dus daarmee kan ik je verder niet helpen or advies geven)
Geloof ik niets van, daar komen jullie samen wel uit en anders zie het maar als een generale repetitie
waar je lering uit kan trekken dus profijt van kan hebben. Hoe dat dan zou moeten weet ik niet...
Coming-out brief is afgeleverd op het aanrecht van het ouderlijk volk met een briefje waar op staat 'Pap, mam, ik moet jullie nog wat vertellen' (ze wonen om de hoek en zijn tot 6 uur half 7 in Amsterdam).
Dus vroeg of laat vanavond zullen ze die wel vinden en lezen..
Ik hoop zelf dat ze kort iets laten horen en dat we morgen langsgaan om alles door te spreken. Maar dat is aan hun nu.