vraagje

Nieuwsberichten
Venka

vraagje

Bericht door Venka »

Ik heb vandaag nu al vaak last van spontaan reclame berichten als ik een post lees terwijl er helemaal geen link in een bericht sta.Zie de voorbeelden.
Afbeelding

Vernieuw ik de pagina en holpa weg de link zie voorbeeld.

Afbeelding

Ligt dat nu aan het forum of aan mijn laptop of aan mijn browser?
Barbarella

Re: vraagje

Bericht door Barbarella »

Ik denk dat je even een virus scanner moet runnen over je computer.

Levendula
Na mij de zondvloed!
Miazara

Bericht door Miazara »

je hebt waarschijnlijk een toolbar geinstalleer die met deze crap binnen komt, check je browser plugins and schakel diegene uit waar je niks van weet. Heb dit een keer eerder gezien en daar zit erbij.
Code Sorceress
Venka

Bericht door Venka »

Mijn scanner heeft niks gezien maar bij geïnstalleerde programma,s stond een programma incredibar en die heb ik verwijderd maar waar die vandaan komt.
Veronica

Bericht door Veronica »

Aafke schreef:Mijn scanner heeft niks gezien maar bij geïnstalleerde programma,s stond een programma incredibar en die heb ik verwijderd maar waar die vandaan komt.
En zijn die reclames dan ook meteen weg dan?

Welke browser gebruik je dan, kan ik het even bij paar vrienden navragen (tenzij ik het weet) of ze iets van hebben gehoord.

Trouwens, nooit op klikken gewoon die pagina verversen en als het een pop-up is killen in de Taakbeheer, je hebt ook van die pop-ups die als je erop klikt of zelfs weg klikt die een virus installeren op je PC.
Afbeelding
Venka

Bericht door Venka »

Reclames zijn weg en die incredibar is een tool om reclames te krijgen op je pc dus een adware geloof ik.Ik ben echt een digibeet hoor op dat gebied.Als er te veel problemen zijn dan zet ik er zo een andere windows op en weg die rotzooi.Nadeel is alleen dat je dan alle proggies er weer op moet zetten en dat zijn er wat in mijn geval.Ik heb namelijk veel legale illegale versies omdat ik nergens voor wil betalen maar wel het beste wil hebben i.p.v. al die gratis versies.Wel vreemd dat dat ding door de scanner is gekomen dus deze week mijn pc eens helemaal opschonen.Ik doe alles met chrome en bepaalde dingen met FF als ik niet getraceerd wil worden :shock:
Claire

Bericht door Claire »

Is al te laat Aafke NSA weet alles van je
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Venka

Bericht door Venka »

Ach dat gezeur met de NSA,dit soort dingen is al zo lang bekend alleen nog nooit bevestigd,nu dus wel.
Veronica

Bericht door Veronica »

Claire schreef:Is al te laat Aafke NSA weet alles van je
Zeker als je Chrome gebruikt. :fpalm:

Ik gebruik FF met ad-block, en ja ik koop ook niks (behalve paar games die irritant deden als crack).

De enige plek waar ik voor software betaal is, als dat nodig is voor apps in de Apple App store, voor de rest niet. :lol:

Windows herinstalleren, dat is 2 dagen non-stop werk voor mij om alles weer terug te zetten, maar ik heb alles op mijn 2de partitie dus daar wordt niks gewist als ik op de 1ste alles opnieuw installeer ;)
Afbeelding
TheGirl

Bericht door TheGirl »

Claire schreef:Is al te laat Aafke NSA weet alles van je

Dit http://nieuws.nl.msn.com/buitenland/nsa ... nder-bevel" target="_blank ?