Feest , gewoon omdat dat leuk is :)

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Aris

Feest , gewoon omdat dat leuk is :)

Bericht door Aris »

Ik had er in het begin van het jaar al iets over gezegd, en er waren een paar die het wel leuk zouden vinden.
Helaas kan ik dat berichtje dus niet meer terug vinden, dus dan maar even opnieuw .

Ik geef sinds een aantal jaren een groot feest in September, deze kaar zal dat op zaterdag 7 Sept zijn.

Waarom ?? nou gewoon omdat een feest leuk is, en ik niet van die verplichte dingen hou zo als verjaardagen :P
Ik heb hier ieder jaar zo rond de 50 personen, is geen probleem en dit jaar kan ik nog wel wat meer hebben.

Wie komen er ? nou er komen nog een paar anderen uit het T-wereldje, er komen mensen uit het fantasy wereldje, en daar zullen de meest van verkleed zijn in hun stijl, dat kan zijn gothic, steampunk, victoriaans of wat dan ook, andere mensen komen uit het amerkanen (auto,s ) wereldje, fotografie, modellen, visagistes, R&R of een combinatie van dit alles, kort om een bont gezelschap.
Het is de bedoeling dat iedereen iets mee neemt van eten of drinken, een American Party dus, er zal een BBQ zijn ( of 2 )
Sommige hebben mij al op hun FB staan, en zijn al; op de hoogte, alle anderen die interesse hebben zijn van harte welkom.
Het feest zal dus zijn op 7 Sept in Oss
Voor die gene die met het OV willen komen, er is een bushalte hier vlak achter het huis, dat is dus makkelijk :)
Laat even weten wie er wil komen, en zo ja wat je kan bijdragen, het is altijd een hele organisatie, dus moet ik nu al beginnen met alles op elkaar af te stemmen.
Je mag me toevoegen op FB, is misschien makkelijk om op de hoogte te blijven, ander even een PM, of een mailtje naar : [email protected]

Het exacte adres krijg je dan van me :)

Ik zal dit ook kopieren naar de FB pagina
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Amber-B

Re: Feest , gewoon omdat dat leuk is :)

Bericht door Amber-B »

Feedkick! Klinkt erg gezellig namelijk, altijd leuk om feestjes met mensen van diverse pluimages te bezoeken! Helaas kan ik 7 september niet, dan vieren mn ouders hun 40 jarige huwelijk....
Some girls have a penis...some boys don't.
Aris

Bericht door Aris »

Even een update :)
nu nog 5 weken voor het feest gaat beginnen, ik heb een Live act kunnen regelen ( tja muzieksmaak is niet bij iedereen de zelfd dus altijd lastig ;) hier wil ik dus GEEN discussie over :P
Live act voor op het feest geregeld Viktorija Anselmo !

http://www.youtube.com/watch?v=GzU3hDrRSqA&hd=1" target="_blank

Het thema is Fantasy, en dat is een heel breed begrip, voor alle mensen in ap[arte kleding/kostuum is er een mini fotoshoot, voor als je dat leuk vind.

het is gewoon bij mij thuis dus heb beperkte ruimte, kan iets uitbreiden met partytenten achter :)

Wat voor gasten ? nou enkele Ts :) verder veel uit het fantasy wereldje die zullen allemaal verkleed komen, sommige heeel uitbundig :) uit het wereldje van R@R - Amerikaanse auto,s - fotografie/model/visagie, en natuurlijk loopt dat in elkaar over :) kort om heel open minded en ruim denkende mensen waar je je zeker op je gemak bij zal voelen ( ik zit dus zelf in AL die wereldjes als T zijnde :P

Stuur me even en berichtje, liefst via FB, daar zit ik heel veel en regel / organiseer het feest ook van daar uit, heb je geen FB of wil je dat liever niet dan even een mailtje naar : [email protected]

Hier nog even de link naar de FB pagina :https://www.facebook.com/events/481193295268574/

Er wordt alleen gevraagd om een eigen bijdrage, in de vorm van eten,drinken of financieel naar eigen kunnen :)

Het is in Oss
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Aris

Bericht door Aris »

hmm die link werkt dus niet, maar je kan me vinden op FB Aris van Eck of via de Fb pagina van T-nederland :)
Rense

Bericht door Rense »

Klinkt super leuk. Jammer dat ik dan net in het buitenland zit anders was ik gekomen.
FAtham

Bericht door FAtham »

Als je het volgend jaar weer doet ga ik alvast geld opsparen. dit jaar gaat het hem niet worden maar het klinkt zo goed dat ik zeker een keer kom. Ben T natuurlijk, ben kunstenaar, Amerikaan, Goth...denk wel dat ik er tussen pas. :P

Muziek is gaaf!