Het kan aan mij liggen, ben hier tenslotte nog maar net 24uur ofzow, maar ook bij onderwerpen die ik op google vind mbt Transgender is hoofdzakelijk gericht op, of gaat over Male to Female.
Zijn hier op het forum ook mensen net als mij: Female to Male
Ik zit met zoveel vragen, ook met name over later, in de toekomst. Ik zou graag met jullie in contact komen!
Huggel Tijgertje
Female to Male
-
tijgertjetzum
-
marlies
- Gast
Re: Female to Male
Ze kan ook eens kijken op http://www.transman.nl" target="_blank als je die site niet al gevonden had.
Het klopt dat de FTMs hier een beetje ondervertegenwoordigd zijn, wat ik erg jammer vind. Hoop dus dat je desondanks blijft rondhangen hier
Het klopt dat de FTMs hier een beetje ondervertegenwoordigd zijn, wat ik erg jammer vind. Hoop dus dat je desondanks blijft rondhangen hier
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
FtM's zijn sowieso vaak ondervertegenwoordigd. Ik kan dat niet verklaren, maar vind het wel jammer.
Komende donderdag is er weer T-Amersfoort. Zou wel verdraaid fijn zijn als we daar een transman konden verwelkomen!
Komende donderdag is er weer T-Amersfoort. Zou wel verdraaid fijn zijn als we daar een transman konden verwelkomen!
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Het klinkt misschien een beetje gek, maar als meisje wil ik juist een beetje jongen zijn.
Bij mij is het dan wel zo dat ik heel erg ongelukkig ben met dat testosteron en het hebben van een penis. Dat klopt ook helemaal niet in verhouding met de rest van mijn lichaam.
Maar verder houd ik helemaal niet zo erg van typische vrouwendingen. Het komt regelmatig voor dat mensen denken dat ik een transman ben.
Bij mij is het dan wel zo dat ik heel erg ongelukkig ben met dat testosteron en het hebben van een penis. Dat klopt ook helemaal niet in verhouding met de rest van mijn lichaam.
Maar verder houd ik helemaal niet zo erg van typische vrouwendingen. Het komt regelmatig voor dat mensen denken dat ik een transman ben.
Donderdag kom ik ook, Eva. Ik had er wat meer over gelezen en het lijkt me leuk om die avond mee te maken. Het hield me altijd een beetje tegen om naar zoiets toe te gaan, vanwege hoe ik ben (wat ik dus hierboven beschrijf), maar dat blijkt nergens voor nodig te zijn.EvaVanA schreef:Komende donderdag is er weer T-Amersfoort.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
tijgertjetzum
De site Transman had ik inderdaad ontdekt. Ook wat rondgesneupt maar moet eerlijk bekennen dat t hier vele malen gezelliger is!
Ik zou graag eens een keer richting Amersfoort komen maar donderdag a.s gaat mij niet lukken ivm mijn werk.
Ik hoop, dat zich in de toekomst meer F to M gaan aanmelden, immers hoe meer zielen hoe meer vreugd;)
Huggel Tijgertje
Ik zou graag eens een keer richting Amersfoort komen maar donderdag a.s gaat mij niet lukken ivm mijn werk.
Ik hoop, dat zich in de toekomst meer F to M gaan aanmelden, immers hoe meer zielen hoe meer vreugd;)
Huggel Tijgertje
-
tijgertjetzum
Ik kan niet wachten op de testoteron en het hebben van een Penis!! Die borsten en al dat andere vrouwelijk hoord totaal niet bij me:(:( Nu alleen hopen dat ik ze daar in Groningen ook kan overtuigen;)Jeste schreef:Het klinkt misschien een beetje gek, maar als meisje wil ik juist een beetje jongen zijn.
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Geweldig!Jeste schreef:Donderdag kom ik ook, Eva.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Nou, ik heb iemand aangeraden om zich hier in te schrijven, dus wie weet....tijgertjetzum schreef:Ik hoop, dat zich in de toekomst meer F to M gaan aanmelden, immers hoe meer zielen hoe meer vreugd;)
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Laurens2
Beste Tijgertje,tijgertjetzum schreef:Het kan aan mij liggen, ben hier tenslotte nog maar net 24uur ofzow, maar ook bij onderwerpen die ik op google vind mbt Transgender is hoofdzakelijk gericht op, of gaat over Male to Female.
Zijn hier op het forum ook mensen net als mij: Female to Male
Ik zit met zoveel vragen, ook met name over later, in de toekomst. Ik zou graag met jullie in contact komen!
Huggel Tijgertje
Zelf zit ik nog helemaal in de beginfase van ftm. Ik heb pas een aantal mensen verteld dat ik ermee zat en me inmiddels ook aangemeld in Amsterdam.
Maar je bent dus absoluut niet de enige, het viel mij namelijk ook al op dat er meer vrouwen op dit forum zijn dan mannen.
Gr Laura
-
tijgertjetzum
Hey Laura
Wat fijn je hier te treffen.
Ik zit zelf ook nog in de begin fase. Had me in eerste instantie aangemeld bij het VU, maar inmiddels toch contact opgenomen met Groningen.
Kwa reizen toch wat makkelijker en bijkomend voordeel: wachtlijsten zijn aanzienlijk korter.
Tot horens
Huggel Tijgertje
Wat fijn je hier te treffen.
Ik zit zelf ook nog in de begin fase. Had me in eerste instantie aangemeld bij het VU, maar inmiddels toch contact opgenomen met Groningen.
Kwa reizen toch wat makkelijker en bijkomend voordeel: wachtlijsten zijn aanzienlijk korter.
Tot horens
Huggel Tijgertje