Wat is je laatste aankoop?
-
Kim-NL
-
Veronica
Re: Wat is je laatste aankoop?
Ik liep vanaf mijn 17de in schoenmaat 47, het zat lekker maar ik had vorig jaar voor de grap eens mijn voeten gemeten en tada ik heb maat 43!
Maar eergisteren kocht die dames sneakers van de foto, maat 42 en ze passen perfect, overigens passen niet alle schoenen perfect, de grappige was dat op die sneakers na zo'n beetje alle schoenen met hakken met maat 42 gewoon pasten, van de normale schoenen pasten alleen die van de foto comfortabel.
Maar ik ga nog niet aan de hakken, ik kan er heel slecht op lopen en dat is mij nog voor de winter een stap te ver.
Maar eergisteren kocht die dames sneakers van de foto, maat 42 en ze passen perfect, overigens passen niet alle schoenen perfect, de grappige was dat op die sneakers na zo'n beetje alle schoenen met hakken met maat 42 gewoon pasten, van de normale schoenen pasten alleen die van de foto comfortabel.
Maar ik ga nog niet aan de hakken, ik kan er heel slecht op lopen en dat is mij nog voor de winter een stap te ver.
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re:
Ik ook, al een tijd geleden. Ook omdat Ugg de neiging heeft de maten wat groter te maken en alles in maat 42 te krijgen is. Heb vorig jaar in de uitverkoop deze gekocht, zag ze twee weken geleden opeens in de smurfenfilm voorbij komen:Kim-NL schreef:Ik ben toch gezwicht voor de UGG trend...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Silvia
ik had aan een vriendin me verhaal verteld , en ze reageerde er erg goed erop
en de volgende dag gaf ze erg veel makeup aan me om het uit te proberen op mezelf en zo te leren hoe het moet!
van zero naar erg veel makeup!
is niet echt een aankoop maarrrr het is wel nieuw voor me !
en de volgende dag gaf ze erg veel makeup aan me om het uit te proberen op mezelf en zo te leren hoe het moet!
van zero naar erg veel makeup!
is niet echt een aankoop maarrrr het is wel nieuw voor me !
Everyone is Perfect in their Own Way

-
Barbarella
En Meteen een lekkere foundation die goed dekt en lang blijft zitten. Goeie vriendin.
Levendula
Levendula
Na mij de zondvloed!
-
Raisa
Een heerlijk luchtige Van Gogh rok:

-
Arike
en ik dacht nog wel laat ik die rijdende regenjas van mij maar niet hier postenthegirlinme schreef:Weet je wat ik vandaag gekocht heb? Een nieuwe autoeen witte!
Moet er alleen nog ff op wachten
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Barbarella
Na dat ik duidelijke afspraken met mijzelf had gemaakt over het kopen van kleding die onpraktisch is en die ik nooit zal dragen.
Ben ik vandaag voor de bijl gegaan voor een vintage bruin leren overgooier jurk uit begin jaren tachtig, Duidelijk uit een klein ateliertje. Het is een verschrikkelijk ding om aan te trekken en ik heb iemand nodig die de rits voor me sluiten. Uitrekken is nog erger. Maar wat een gaaf ding.
In de jaren tachtig was dit extravagant en nu kan je er al helemaal niet mee over straat, maar wat een gaaf ding.
Ik zat altijd door mijn moeders Cosmo te bladeren en daar in stonden dan dit soort ontwerpen, Dan dacht ik "Dat wil ik" De Jaren tachtig zijn naar mijn mening de laatste keer geweest dat er iets spannends in de mode gebeurde.
Als ik de batterijen van mijn camera vind post ik wel een plaatje. maar ik trek hem niet meer aan tot ik een gelegenheid heb,.
Voor de kleding nerds: Hij heeft vleermuis mouwen die uit de schouders komen en heel nauw bij de polsen zijn waar ritssluiting zit. Op de heupen zitten van die lekkere oversized zakken met een zooi mooie plooien. En hij komt uit in een kokerrok net boven de knieen.
Ik wordt heel vrolijk van bijzondere kleding die goed onworpen is, mooi gemaakt is en van mooie materialen is. Wat een gaaf ding.
Levendula
P.S
Tis een gaaf ding
Ben ik vandaag voor de bijl gegaan voor een vintage bruin leren overgooier jurk uit begin jaren tachtig, Duidelijk uit een klein ateliertje. Het is een verschrikkelijk ding om aan te trekken en ik heb iemand nodig die de rits voor me sluiten. Uitrekken is nog erger. Maar wat een gaaf ding.
In de jaren tachtig was dit extravagant en nu kan je er al helemaal niet mee over straat, maar wat een gaaf ding.
Ik zat altijd door mijn moeders Cosmo te bladeren en daar in stonden dan dit soort ontwerpen, Dan dacht ik "Dat wil ik" De Jaren tachtig zijn naar mijn mening de laatste keer geweest dat er iets spannends in de mode gebeurde.
Als ik de batterijen van mijn camera vind post ik wel een plaatje. maar ik trek hem niet meer aan tot ik een gelegenheid heb,.
Voor de kleding nerds: Hij heeft vleermuis mouwen die uit de schouders komen en heel nauw bij de polsen zijn waar ritssluiting zit. Op de heupen zitten van die lekkere oversized zakken met een zooi mooie plooien. En hij komt uit in een kokerrok net boven de knieen.
Ik wordt heel vrolijk van bijzondere kleding die goed onworpen is, mooi gemaakt is en van mooie materialen is. Wat een gaaf ding.
Levendula
P.S
Tis een gaaf ding
Na mij de zondvloed!
-
Barbarella
En een plaatje, op de foto kan je nauwelijks zij=en wat het is en wat het doet op een lijf. maar goed.
De kleding nerd en jaren 80 freak in mij is weer blij.
Levendula
De kleding nerd en jaren 80 freak in mij is weer blij.
Levendula
Na mij de zondvloed!
-
Duckarmy
Ik denk dat ik hier het best met mijn vraag terecht kan..
Hoe weet je welke maat je moet kopen als je een bandeautop koopt (maten zijn in S, M, L, XL)
Hoe weet je welke maat je moet kopen als je een bandeautop koopt (maten zijn in S, M, L, XL)