lekker uitzien

Make-up, kleding, en zo voort
vanessa

Re: lekker uitzien

Bericht door vanessa »

Simão schreef:Grappig, je lijkt op "de gemiddelde portugese vrouw".

[ Afbeelding ]
Goe bezig...
Im just a girl like you
intrans

Bericht door intrans »

Ik had het juist andersom, ik vond me als jongen wel knap/sexy, omdat ik mezelf niet voelde als die jongen die naar me terugkeek in de spiegel en dus soms wel is vergat dat ik dat eigenlijk was, haha.
Duckarmy

Bericht door Duckarmy »

Hoe minder ik in de spiegel moet kijken hoe beter..
Dus vind ik mezelf niet 'mooi/lekker'

@ intrans

Mooie profielfoto :)
intrans

Bericht door intrans »

Danku (:
Angel

Bericht door Angel »

Ik had dat wel na mijn borstvergroting, daar kon ik uren naar kijken en ze zo prachtig mooi vinden. Maar mezelf lekker vinden, nee niet echt
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Angel schreef:Maar mezelf lekker vinden, nee niet echt
Heb ik ook moeite mee hoor. En dan weet ik, omdat anderen dat oprecht tegen me zeggen, dat ik echt niet mag klagen. Gisteren nog een hele lieve draai om mijn oren gekregen daarover :-)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Angel

Bericht door Angel »

maar is het niet zo dat iedereen daar moeite me heeft? Ik bedoel als ik naar me moeder kijk, die ziet er prachtig uit, is alles wat ik als vrouw wilde zijn ooit(1,65 meter, schoenmaat 36, maatje 36, prachtig haar) maar die is ook vreselijk onzeker over zichzelf,en zeker vond zij zichzelf niet lekker.

Ik denk dus dat er maar weinig mensen zijn die zichzelf lekker vinden :D
Lise

Bericht door Lise »

ik heb ooit een artikel gelezen over een onderzoek waaruit was gebleken dat of je jezelf knap vindt, behalve van wat je in de spiegel ziet, vooral heel erg te maken heeft met een bepaald stofje in je hoofd. een stofje dat sommige mensen in overvloed hebben en weer andere mensen te weinig. waardoor sommige mensen zichzelf er geweldig uit vinden zien, ongeacht wat de rest van de wereld vindt, terwijl anderen chronisch ontevreden zijn over hun uiterlijk hoe knap ze ook zijn.

maar goed, uit onderzoek is ook gebleken dat 85% van alle onderzoeken onzin zijn :)
Fay

Bericht door Fay »

Dan hebben narcisten vast een flink overschot aan dat stofje

En nee nie echt, lekker uit vinden zien,andere mensen misschien wel maar dat laat ik aan hun beoordeling over

Fay
Angel

Bericht door Angel »

Lise schreef:ik heb ooit een artikel gelezen over een onderzoek waaruit was gebleken dat of je jezelf knap vindt, behalve van wat je in de spiegel ziet, vooral heel erg te maken heeft met een bepaald stofje in je hoofd. een stofje dat sommige mensen in overvloed hebben en weer andere mensen te weinig. waardoor sommige mensen zichzelf er geweldig uit vinden zien, ongeacht wat de rest van de wereld vindt, terwijl anderen chronisch ontevreden zijn over hun uiterlijk hoe knap ze ook zijn.

maar goed, uit onderzoek is ook gebleken dat 85% van alle onderzoeken onzin zijn :)
Is dat stofje verkrijgbaar in tabletvorm hahaha :lol: