Duckarmy schreef:Ik denk dat ik hier het best met mijn vraag terecht kan..
Hoe weet je welke maat je moet kopen als je een bandeautop koopt (maten zijn in S, M, L, XL)
In mijn geval moet ik er eentje 1 maat lager hebben dan een normale shirt, al kon het aan de top zelf liggen.
Ik denk dat je hem beter zal moeten passen, vrees ik.
Hoe weet je welke maat je moet kopen als je een bandeautop koopt (maten zijn in S, M, L, XL)
Weet je niet... Kwestie van passen. Heb je er ergens een gezien die je graag wilt hebben?
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
Weet je niet... Kwestie van passen. Heb je er ergens een gezien die je graag wilt hebben?
Ja, maar dat is een site die enkel via de webshop verkoopt ze hebben geen winkel ofzo.
Misschien kennen jullie het wel, large.nl
Ja, maar dat is een site die enkel via de webshop verkoopt ze hebben geen winkel ofzo.
Misschien kennen jullie het wel, large.nl
Bestel je toch drie maten en je stuurt er twee terug, zo doet mijn dochter dat ook.
Veronica schreef:Nou dat is ook tricky, ik heb shirt van Coolcat maat S, eentje van C&A maat M en eentje van Puma maat L.
En toch zijn ze allemaal even groot, het handige is wel dat ik wel weet in welke winkel in welke maat moet hebben.
Ik heb normaal een XL van shirt's en als ik 1 op Large.nl besteld kan ik er wel 2x in
Moet altijd maatje kleiner bestellen dan dat ik heb.
Maar ga de top bestellen in een maat kleiner dat men shirt en zie dan wel.