Om eerlijk te zijn ben ik bang dat dit 'hoort' bij Danae binders. Het is in ieder geval wat ik uit eigen en ervaring van anderen weet dat ze gewoon eigenlijk te veel stretchen en dus snel al niet meer hun werk goed doen.
Wat je kan proberen is de binder een keer wassen op 40 ipv 30graden. Mijn Danae binder is ooit eens met de verkeerde was mee gewassen en deze was toen weer wat strakker. Verder, als je een lange binder hebt, kan je deze eventueel omhoog vouwen. Alsof je een korte binder draagt dus, zo heb je extra lagen die binden. Als je een korte binder hebt, die heb ik eigenlijk alleen nog maar in combi met de lange binder gedragen, puur omdat deze niet beter werkte dan een gewone sportbh bij mij.
binders FTM
-
Nathan90
-
Ted
Re: binders FTM
Klopt. Die van Underworks zijn echt strakker, en blijven dit ook. Alleen krijg ik minder lucht, haha!
Tip van Antonnie was ook goed: correctie ondergoed van de Hema vermaken tot binder. Hij heeft hier ooit uitleg gegeven, met tekening en al.
Nog een keer, Antonnie?

Tip van Antonnie was ook goed: correctie ondergoed van de Hema vermaken tot binder. Hij heeft hier ooit uitleg gegeven, met tekening en al.
Nog een keer, Antonnie?
-
tijgertjetzum
Die van underworks zijn idd goed. Maar met sporten enzo waardeloos omdat je idd moeizaam lucht binnenkrijgt
-
Paul
Toch maar een keer shoppen bij underworks dan 
En die tip van Antonnie is zeker bruikbaar, die ga ik proberen.
En die tip van Antonnie is zeker bruikbaar, die ga ik proberen.
-
Mossel92
Heeft iemand ervaring met Mansculpture?
http://www.mansculpture.com/collections ... -uno-white" target="_blank
http://www.mansculpture.com/collections ... -uno-white" target="_blank
Dont be ashamed, Just be yourself
-
Nathan90
Hé Ryan, zelf geen ervaring. Maar ik heb wisselende reacties gelezen over die binder. Hoewel hij schijnbaar (mede) is ontworpen door Dr. Garramone (bekende ftm chirurg in Amerika) ben ik niet overtuigd of het een goede aankoop is.
Als je een beetje Engels kan zou je eens moeten googelen wat er te vinden valt, het is geen veel gebruikte binder in ieder geval.
Als je een beetje Engels kan zou je eens moeten googelen wat er te vinden valt, het is geen veel gebruikte binder in ieder geval.
-
Jack
Hier even een kleine review over de Danae TSV102 en Underworks Tri-top binders vanuit mijn eigen ervaring het kan dus zijn dat je zelf hele andere ervaringen hebt. Maargoed, misschien heeft iemand er ooit iets aan:
De Danae binder was mijn eerste binder. Ik heb best lang de Danae binder gebruikt. Maar deze rekte bij mij al erg snel uit, waardoor ik er al snel een sportbh bij moest dragen om enigszins mijn vethobbels te kunnen verbergen (ookal werkte dit niet geweldig). Heb het toen maar lang aangezien, want een grote ramp was het toendertijd niet, omdat ik toen nog naar school ging waar iedereen me kende als meisje, maar het was vooral vervelend. Ik ben er dus persoonlijk niet tevreden mee, vooral niet omdat het best een klap geld is voor iets dat onvoldoende werkte bij mij. Wel was de levering erg snel.
Uiteindelijk heb ik besloten om bij Underworks de Tri-top te bestellen, omdat ik toch graag naar een platte borstkas kijk
. Ik heb er spijt van dat ik dat niet meteen gedaan heb. Ik had eerst wel mijn twijfels bij het model (op de foto bij Underworks ziet het er nogal raar en ongemakkelijk uit imo), maar dit blijkt heel erg mee te vallen. Na het worstelen om dat ding aan te krijgen merk ik meteen dat de binder me platter maakt dan de Danae ooit gedaan heeft. Wel merk ik dat ik met deze binder minder luchtinhoud heb, afgezien van dit vind ik de binder best wel comfortabel zitten. Ook heb ik niet het probleem dat deze erg opkrult (alleen de randjes iets). De levering is ook best wel snel en qua prijs ben je met verzending ongeveer net zoveel kwijt als bij Danae (ligt er uiteindelijk wel aan welke je haalt natuurlijk, maar ik ga uit van de bovengenoemde binders), ik was voor 2 Tri-tops met levering € 61,10 kwijt. Het enige nadeel vond ik het betalen met Paypal, omdat er best wel wat dagen overheen gingen tot mijn geld eindelijk er op stond en de bestelling gedaan kon worden.
Ik ben dus helemaal tevreden over de Tri-top.
De Danae binder was mijn eerste binder. Ik heb best lang de Danae binder gebruikt. Maar deze rekte bij mij al erg snel uit, waardoor ik er al snel een sportbh bij moest dragen om enigszins mijn vethobbels te kunnen verbergen (ookal werkte dit niet geweldig). Heb het toen maar lang aangezien, want een grote ramp was het toendertijd niet, omdat ik toen nog naar school ging waar iedereen me kende als meisje, maar het was vooral vervelend. Ik ben er dus persoonlijk niet tevreden mee, vooral niet omdat het best een klap geld is voor iets dat onvoldoende werkte bij mij. Wel was de levering erg snel.
Uiteindelijk heb ik besloten om bij Underworks de Tri-top te bestellen, omdat ik toch graag naar een platte borstkas kijk
Ik ben dus helemaal tevreden over de Tri-top.
-
EdwinJulian
Wilde jullie even laten weten dat ik vandaag een nieuwe binder heb gekregen en erg tevreden mee ben! Hij is van underworks, de korte tri-top. Ze hebben een erg snelle levering, heb hem woensdag besteld en kreeg hem vanmiddag al binnen! Het aantrekken ervan is even worstelen (3 poging slaagde
), maar het resultaat mag er wezen! Omdat hij geen sluiting heeft trekt hij strak om de borst ipv dat hij aan 1 gaat 'snijden' zoals bij mijn andere binder. Daardoor is hij een stuk comfortabeler om de hele dag te dragen. Erg blij mee dus! 
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina 
-
Mossel92
-
MrLouis
Ik net mijn strapless binder binnen, en hij is awesome! Hij zag er echt zwaar oncomfortable uit maar heb er na een tip van Antonnie dunne bandjes aan vastgemaakt waardoor hij dus niet afzakt. Nu kan ik gewoon tanktops, muscle shirts of diepe v halsjes aan zonder mij druk te maken of mijn binder te zien is 
Always Strive And Prosper