Veronica schreef:Dan zou ik maar op Tweakers.net kijken, daar kunnen ze je goed helpen en vaak komen ze met chinese telefoons die lekker goedkoop (en vaak ook dual-sim) zijn en niet qua kwaliteit en specificaties onder doen voor de telefoons die hier in de winkel te koop zijn.
Bestellen in China doe ik wel vaker...
Ik ben alleen het getweak en gepruts met al die zooi die net niet werkt zo zat.... ik heb helemaal geen tijd daarvoor...
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Veronica schreef:Dan zou ik maar op Tweakers.net kijken, daar kunnen ze je goed helpen en vaak komen ze met chinese telefoons die lekker goedkoop (en vaak ook dual-sim) zijn en niet qua kwaliteit en specificaties onder doen voor de telefoons die hier in de winkel te koop zijn.
Ik ben alleen het getweak en gepruts met al die zooi die net niet werkt zo zat.... ik heb helemaal geen tijd daarvoor...
Dus gewoon een iPhone kopen... zal ik er eentje voor je meebrengen uit de USA?
Dus gewoon een iPhone kopen... zal ik er eentje voor je meebrengen uit de USA?
Ik kruip net in bed. Heb een enorme waslijst te lezen hier... Wasmachine draait, droger draait. En ik ben me al druk aan het maken wat ik morgen naar de verjaardag van mijn vader en overmorgen naar de eerste vrouwenavond in Rotterdam aan ga trekken.
Multitasken? Ik? Ik dacht vroeger dat ik gewoon chaotisch en druk in mijn hoofd was.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy