schoenen
-
Kitty
Re: schoenen
Ik ben helaas veroordeeld tot speciaalzaken omdat ik een te grote maat heb dus n hele verzameling heb ik nog niet aangelegd...ik ben met mijn 184 ook veel te lang en groot voor de meeste kleding...erg frustrerend af en toe...weinig te kiezen en meestal heel duur ook arg !!!!!!
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Nou, Kitty, tegenwoordig zie je regelmatig mensen die als vrouw geboren zijn en zo rond de 200cm hoog zijn. Mooie vrouwen en minder mooie vrouwen. Niets mis mee.
Overigens zul je misschien verbaasd zijn over de hoeveelheid nieuwe (!) kleding en schoenen die je in grotere maten op Marktplaats kunt vinden!
Overigens zul je misschien verbaasd zijn over de hoeveelheid nieuwe (!) kleding en schoenen die je in grotere maten op Marktplaats kunt vinden!
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Kitty
Jazeker zijn steeds meer lange vrouwen...toch is het nog flink moeilijk passende kleding te vinden...
En ook iets wat dan nog leuk staat...je hebt werkelijk veeeel minder keuze...ook qua schoenen...ik vind het nog onwijs beperkt...gisteren nog met n biovrouw over gehad van mijn lengte...zij ervaart het precies hetzelfde....ik vind die lange maten winkels trouwens ook vaak niet effectief of leuk...vaak heel saaie kleding die de lengte niet eens breken...ook vallen grote maten vaak veel te ruim ...ik heb maatje 38/40 s/m dus...want ben verder dus wel slank...
Daarnaast als je dan al iets vind moet het ook nog heel toevallig in je kleur zijn...ik ben heel licht blond en heel lichte huid dus veel kleding staat te hard en maken me bleek...
En ook iets wat dan nog leuk staat...je hebt werkelijk veeeel minder keuze...ook qua schoenen...ik vind het nog onwijs beperkt...gisteren nog met n biovrouw over gehad van mijn lengte...zij ervaart het precies hetzelfde....ik vind die lange maten winkels trouwens ook vaak niet effectief of leuk...vaak heel saaie kleding die de lengte niet eens breken...ook vallen grote maten vaak veel te ruim ...ik heb maatje 38/40 s/m dus...want ben verder dus wel slank...
Daarnaast als je dan al iets vind moet het ook nog heel toevallig in je kleur zijn...ik ben heel licht blond en heel lichte huid dus veel kleding staat te hard en maken me bleek...
-
Hedwich
Ik kende een lange bio-vrouw die noodgedwongen naveltruitjes droeg (was nog net hip in die tijd)
-
Kitty
Hihi das ook n oplossing ben wel bang dat mensen dan gaan denken dat ik zwanger ben lol
-
Arike
Gave kast, Eva!
Gemiddeld beperk ik mij tot de bekende "schoenhopen"
Gemiddeld beperk ik mij tot de bekende "schoenhopen"
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
jacqueline
hier is mijn nieuwste aankoop:
http://www.zalando.nl/zign-peeptoes-zwa ... t-802.html" target="_blank
http://www.zalando.nl/zign-peeptoes-zwa ... t-802.html" target="_blank
-
marlies
- Gast
Ik ben zelf 1m90 dus ik herken het probleem. Aangezien ik nogal wat 'baardschaduw' op m'n buik heb ga ik ook niet iets dragen dat te kort is... die ellende moet ten allen tijden bedekt blijvenKitty schreef:Ik ben helaas veroordeeld tot speciaalzaken omdat ik een te grote maat heb dus n hele verzameling heb ik nog niet aangelegd...ik ben met mijn 184 ook veel te lang en groot voor de meeste kleding...erg frustrerend af en toe...weinig te kiezen en meestal heel duur ook arg !!!!!!
Een (niet-trans) vriendin van me is trouwens nog ietsje langer dan jij bent. Zij maakt er ook gewoon een sport van en baalt als ze ergens komt en niet de langste vrouw is
Laatst gewijzigd door marlies op 30 apr 2012, 12:50, 2 keer totaal gewijzigd.
-
marlies
- Gast
Wat een leuk (en handig!) idee om er foto's op te plakken!EvaVanA schreef:...
-
Judiana
wat een toffe kast ( hmmm en mooie laarzen )EvaVanA schreef:Oeps... eigenlijk moet ik niet meedoen aan dit draadje wegens schoengekte, maar ik doe het dan toch maar...
Al zolang ik me kan herinneren hadden Elisabeth en ik moeite een schoenwinkel voorbij te lopen. Er was vrijwel altijd wel iets leuks te vinden. Dat heeft ertoe geleid dat er een aantal jaren geleden een kast is gemaakt met 40 laden, in elk waarvan een paar schoentjes past. Wieltjes eronder zodat je makkelijk kunt stofzuigen en hoppa.
[ Afbeelding ]
Als je goed kijkt zie je Elisabeth in de spiegel die onopvallend probeert te doen met twee glaasjes wijn.
Bij het openen van de laden kun je dit aantreffen:
[ Afbeelding ]
Nadat ik mijn Bommeltjes had weggedaan (geen Van Lier, nee) deelden wij de kast. Maat 42 paste meestal ook wel in die laadjes. Maar op een zeker moment wordt 40 laadjes natuurlijk echt te klein!
Ik ben daarom overgestapt op het systeem 'schoenendoos met foto'. Helaas heb ik niet voor elk paar schoentjes een schoendoos en dat resulteert dan wel in schoenhopen. Begrijp me goed; de volgende foto is een beeld van 1 van de schoenhopen.
[ Afbeelding ]
Voor laarzen is er ook een hoek; deels zichtbaar op de volgende foto.
[ Afbeelding ]
Maar dan het nieuwe systeem:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En weet je wat nou zo gek is? Volgens mij kom ik (komen wij) nog diverse paren schoenen tekort!