schoenen

Make-up, kleding, en zo voort
Kitty

Re: schoenen

Bericht door Kitty »

marlies schreef:
Kitty schreef:Ik ben helaas veroordeeld tot speciaalzaken omdat ik een te grote maat heb dus n hele verzameling heb ik nog niet aangelegd...ik ben met mijn 184 ook veel te lang en groot voor de meeste kleding...erg frustrerend af en toe...weinig te kiezen en meestal heel duur ook arg !!!!!!
Ik ben zelf 1m90 dus ik herken het probleem. Aangezien ik nogal wat 'baarschaduw' op m'n buik heb ga ik ook niet iets dragen dat te kort is... die ellende moet ten allen tijden bedekt blijven :P

Een (niet-trans) vriendin van me is trouwens nog ietsje langer dan jij bent. Zij maakt er ook gewoon een sport van en baalt als ze ergens komt en niet de langste vrouw is :P Loopt dus ook gewoon op hakken. Bij het sportcentrum van de universiteit loopt een meid rond (volleybalster) die langer is dan ik.

Hoi Marlies!!!

Jaaa ik draag ook gewoon hakken hoor en gerust 6 cm hoog dus dan ben ik ook 1.90.. ik vind het wel leuk er gewoon vrouwelijk uit te zien, wil ik ook van genieten ondanks mn lengte! Ik krijg er best wel blikken door maar zolang ik vind dat het ermee doorkan, ben ik tevreden.
Of iemand ziet of ik Ts ben of niet, maakt me niks uit, als ik maar minimaal tevreden kan zijn met het totaalplaatje wat ik neerzet.

Liefs
Kitty
marlies
Gast

Bericht door marlies »

Volgens mij sta jij met een hele gezonde houding in het leven kitty :)
valencia

Bericht door valencia »

hier hebben ze ook wel leuke schoenen :)

http://www.stravers-shoes.com/" target="_blank
Kitty

Bericht door Kitty »

marlies schreef:Volgens mij sta jij met een hele gezonde houding in het leven kitty :)
Ja wat dit betreft misschien wel ;)
Ik denk dat het ook komt door het inzicht dat ik weet dat je het hoe dan ook toch nooit goed kunt doen.
Zo was dat vroeger ook in mijn jeugd, heb ik me proberen aan te passen, maar werd ik alsnog gepest omdat
ik toch te vrouwelijk/gevoelig was...wilde iedereen wel pleasen... die neiging heb ik soms nog steeds...
Maar dat heeft totaal geen zin.

De een wil je gewoon als vrouw zien en niet als TS
De ander wil je als man zien en dat je jezelf als man ziet
De ander wil je als TS zien en dat jij jezelf ook als TS ziet enz enz
En ook andere transen hebben weer opvattingen over hoe je moet zijn als vrouw enz enz :D
Net als de samenleving overigens.

Vanaf mijn vroegste herinneringen wist ik dat ik een meisje was, en alles wat daarna daaromheen onstaan is
door mijn transseksualiteit, daar had en heb ik weinig invloed op. Ik reken dat mezelf dus ook niet aan en
laat dat mezelf dus ook niet meer aanrekenen.
Ik hou wel rekening met anderen en wat anderen voelen, maar uiteindelijk ken ik mijzelf het beste
en leef ik in eerlijkheid mijn leven en genderidentiteit en daar ben ik trots op.

Liefs
Kitty
Jessy

Bericht door Jessy »

Ik ben helemaal niet zo'n hoge hakken liefhebster, dus daar ben ik snel mee klaar. Heb het niet nodig om mij vrouwelijk te voelen, wil mijn lengte ook niet onnodig boosten, en heb gewoon het liefst iets dat comfortabel zit.

Nu, veel schoenen heb ik nog niet (sportschoenen en pantoffels buiten beschouwing gelaten). Alleen maar 2 paar laarzen, om eerlijk te zijn. Moet dringend nog eens enkellaarsjes gaan halen, en een paar nette schoenen voor onder een jurkje op gelegenheden (maar ik hou niet van pumps). Ohja, zomerschoenen worden langzaamaan ook dringend!

De rechter op de foto waren mijn eerste laarzen, maar kan er niet langer dan een uurtje op lopen (drukken erg in de hak van mijn voet) en vind ze ook te hoog.
De linker zijn mijn Italiaanse laarzen die ik nu altijd draag, met een brede lagere hak en glanzende afwerking. Lopen heerlijk!

Afbeelding
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
jocyn

Bericht door jocyn »

Hakken zijn heerlijk. Ik draag minimaal 6 cm :-)
Arike

Bericht door Arike »

Jessy schreef: De rechter op de foto waren mijn eerste laarzen, maar kan er niet langer dan een uurtje op lopen (drukken erg in de hak van mijn voet) en vind ze ook te hoog.
De linker zijn mijn Italiaanse laarzen die ik nu altijd draag, met een brede lagere hak en glanzende afwerking. Lopen heerlijk!

[ Afbeelding ]
Zo hoog zijn die rechterhakken toch ook niet? Wel mooie laarzen trouwens! :P

Maar goed... de ene hak loopt ook beter dan de ander... Een paar van mijn favoriete laarzen heeft 7-8 cm hak, en daar hou ik het echt wel efkes ;) op uit :P
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Jessy

Bericht door Jessy »

Arike schreef:Zo hoog zijn die rechterhakken toch ook niet? Wel mooie laarzen trouwens! :P
Dank je Arike!
De rechter hebben een hak van ± 8 cm. De linker ongeveer de helft, en met een breder steunvlak.
Het zal overigens niet enkel de hoogte zijn waar ik problemen mee heb. Ze drukken nogal onder de hak van mijn voet. Waren ook niet zo'n dure.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
KimNL

Bericht door KimNL »

Ik ben zelf 181cm en draag hakken van 12 cm. Ik ben dan gigantisch, maar vind het gewoon heel mooi en elegant.
Draag wat je mooi vind... opvallen doen we denk ik toch al :D
Kitty

Bericht door Kitty »

Zo is dat Kim...lekker schijt aan hebben...
Wel knap dat je op n 12cm hak kunt lopen lol...daar heb ik me nog niet aan gewaagd :)