LauraB schreef:29 oktober om 9:00 is mijn eerste diagnostiek gesprek!
Ik heb me 6 maart aangemeld en had mijn intake 12 maart.
ben erg blij voor je Laura !
nu maar hopen dat het snel dat dag is
hugs Silvia
LauraB schreef:29 oktober om 9:00 is mijn eerste diagnostiek gesprek!

Mijn diagnostiek bij het PIG is bijna afgerond. Dus is zie het wel komen.Silvia_P schreef:nu maar hopen dat het snel dat dag is![]()
Gefeliciteerd, dat is snel zeg.LauraB schreef:29 oktober om 9:00 is mijn eerste diagnostiek gesprek!
Goed nieuws zeg! En zo snel (nou ja, ten opzichte van wat we verwachtten dan).LauraB schreef:29 oktober om 9:00 is mijn eerste diagnostiek gesprek!
als het zo ver is en ze hebben je niet opgebeld , dan moet jij ze even bellen voor de zekerheid !Suusje92 schreef:Wauw dat is idd snel... Ik heb me aangemeld op 11 april.. dus laten we hopen dat ik over ruim een maand aan de beurt ben
Jij alvast veel succes
Liefs, Suzanne

Ja amper 8 maanden. Nog niet een week geleden dat ik belde, om te vragen of al bekent was wanneer ik kon beginnen, werd me nog gezegd dat ik nog wel een maand of drie te gaan had.Suusje92 schreef:Wauw dat is idd snel...
Voor jullie hoop ik dat de wachtlijst in de praktijk flink korter is geworden dan de net gepubliceerde officiële 10 maanden.Misschien hadden ze een gaatje. Misschien is de wachtlijst korter dan hij officieel is. Het kan ook zijn dat mijn, vaak zeer kritische, vragen een beetje zat zijn dan wel mijn naam tot een opvallende heeft gemaakt. Ik kan ook de aandacht van Jos hebben getrokken op de voorlichtingsavond. Misschien wel een combinatie van alle. Maar slechts één ding is belangrijk, dat is dat ik ook hier aan mijn diagnose mag beginnen.