De website van Transcafé Rotterdam is inmiddels bijgewerkt en geeft gedetailleerde informatie, waaronder een kaart met locatie-aanduiding.
Transcafé Rotterdam
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: Transcafé Rotterdam
Graag terug on topic 
De website van Transcafé Rotterdam is inmiddels bijgewerkt en geeft gedetailleerde informatie, waaronder een kaart met locatie-aanduiding.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ah, Lara en Heleen. Da's wel weer reden om te gaan, al kan ik zelf die avond niet...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
NaomiClareNL
Hmmm, lijkt me toch nog wel een beetje een beschutte omgeving
. Het is niet het Stadhuisplein hè. Daar ben ik met al mijn ellende nog niet aan toe.
Als ik er aan denk en me ook nog goed voel ga ik denk ik wel even kijken.
Als ik er aan denk en me ook nog goed voel ga ik denk ik wel even kijken.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
-
Tanja
- Voornaamwoorden: Zij
De Schiedamsesingel is idd een leuke plek en je kan je auto ook goed kwijt. In de buurt van het oogziekenhuis is plek zat. 1 december vind ik dan weer minder gelukkig gekozen als je met openbaar vervoer komt. Die dag is Feyenoord-PSV in de kuip (afgelopen om 16:15) Veel supporters zullen ook in het openbaar vervoer zitten om naar de stad te gaan. Maar de locatie is goed 
Eindelijk alle schroom van me af gegooid, vele gesprekken etc maar nu.....23 juli 2025 begonnen aan DE reis. HRT vandaag gestart en zo vreselijk gelukkig 
-
Sabrina
Die gaan dan met de voetbaltrein, lijn 12 (speciale voetbaltram) of 23 als die er tussen zit van De Kuip naar Centraal, Beurs etc. om over te stappen onderweg naar huis. Of ze gaan bij Vuurplaat of het Stadhuisplein iets drinken. Tenzij je vanuit Beverwaard of IJsselmonde komt hoef je ze in principe niet tegen te komen. Plus het feit dat de harde kern na de wedstrijd meestal nog blijft hangen voor een feest in het stadion.Tanja schreef:De Schiedamsesingel is idd een leuke plek en je kan je auto ook goed kwijt. In de buurt van het oogziekenhuis is plek zat. 1 december vind ik dan weer minder gelukkig gekozen als je met openbaar vervoer komt. Die dag is Feyenoord-PSV in de kuip (afgelopen om 16:15) Veel supporters zullen ook in het openbaar vervoer zitten om naar de stad te gaan. Maar de locatie is goed
Dan nog zal er niet een veel groter gedeelte dan in de rest van de maatschappij negatief reageren. Zoals transgenders niet allemaal mannen met baarden in een jurk of "Kelly's" zijn is niet iedereen die naar het voetbal gaat een doorgesnoven hooligan. Toegegeven was ik van te voren ook bang om voor het eerst weer naar het voetballen te gaan, maar als ik niet een weekendje weg was had ik ook gewoon in die tram gezeten.