Diagnostische fase: Zo dat gaat snel.....

Kwiek_Struik_Polder

Re: Diagnostische fase: Zo dat gaat snel.....

Bericht door Kwiek_Struik_Polder »

Klein_Dolfijn_Rivier schreef:Verbazingwekkend hoe snel het soms kan gaan.
"Omdat je deze dingen al hebt besproken met de psycholoog van de PIG is het wel duidelijk" zei de psycholoog van het VU. En dat terwijl die psychologen helemaal geen contact met elkaar hebben. Ik had alleen zelf gezegd dat ik het bij de PIG veel over mijn tegenstrijdigheden had gehad.
Misschien kwamen ze elkaar tegen in de kroeg ;)
Maar fijn toch geniet ervan
Grijs_Strand_Ven

Bericht door Grijs_Strand_Ven »

Zonnig_Kikker_Vallei schreef:
Zonnig_Kikker_Vallei schreef:Ah, ze hebben een nieuwe manier gevonden om de wachtlijst korter te krijgen
Oeps, krijg net telefoon van het VUmc of ik volgende week woensdag bij mw Wortel wil komen. Dus ik zat er niet ver vandaan...
Hartstikke fijn dat je gesprekken beginnen.
Trots_Kikker_Rots

Bericht door Trots_Kikker_Rots »

Klein_Dolfijn_Rivier schreef:Verbazingwekkend hoe snel het soms kan gaan.
Bij mij ging het ook opeens zo snel bij het VU. Ik dacht dat het nog wel een flinke tijd zou duren, want op de vragenlijsten had ik een heleboel tegenstrijdigheden over vrouwelijkheid ingevuld (ik ben nogal androgyn en dat zal niet veranderen). Ik dacht dus dat er nog heel wat gesprekken zouden volgen.
Het liep echter anders, want opeens kreeg ik groen licht. "Omdat je deze dingen al hebt besproken met de psycholoog van de PIG is het wel duidelijk" zei de psycholoog van het VU. En dat terwijl die psychologen helemaal geen contact met elkaar hebben. Ik had alleen zelf gezegd dat ik het bij de PIG veel over mijn tegenstrijdigheden had gehad.
Maandag hoor ik het van mijn psych van het VU maar als het goed is bij mij neemt de VU de diagnose ook over.De machtiging is de deur uit dat ze info mogen opvragen bij het PIG.Ik heb afgelopen vrijdag Alwin ook ingelicht maar hij maakt er geen probleem van.
Vief_Zeehond_Krab

Bericht door Vief_Zeehond_Krab »

Helaas, het kan ook anders.
We hebben toch al vijf gesprekken gepland staan; hoe zo moet het sneller? (uitspraak dd 25/11 van een niet nader genoemde VU psychologe)
Nobel_Baai_Zwaan

Bericht door Nobel_Baai_Zwaan »

het is zo deprimerend wanneer anderen (niet je geliefden) er de rem op gooien....
Trots_Kikker_Rots

Bericht door Trots_Kikker_Rots »

het is zo deprimerend wanneer anderen (niet je geliefden) er de rem op gooien....
Daar zijn ze goex in hoor, ik ben zelf ook wel eens op zoek geweest naar die rem maar vinden....ho maar.
Geel_Eiland_Bunzing

Bericht door Geel_Eiland_Bunzing »

Inmiddels weer een stukje verder!!!! Ben gebeld door het VU: Ik heb groen licht gekregen. Maandag a.s de dexa scan en woensdag naar de endo. Dat alles op 1 dag na binnen drie maanden na de start van de diagnostische fase. Ik ben super blij!!!
Kwiek_Struik_Polder

Bericht door Kwiek_Struik_Polder »

Geel_Eiland_Bunzing schreef:Inmiddels weer een stukje verder!!!! Ben gebeld door het VU: Ik heb groen licht gekregen. Maandag a.s de dexa scan en woensdag naar de endo. Dat alles op 1 dag na binnen drie maanden na de start van de diagnostische fase. Ik ben super blij!!!
Gefeliciteerd :D
Edel_Dolfijn_Bunzing

Bericht door Edel_Dolfijn_Bunzing »

Geel_Eiland_Bunzing schreef:Inmiddels weer een stukje verder!!!! Ben gebeld door het VU: Ik heb groen licht gekregen. Maandag a.s de dexa scan en woensdag naar de endo. Dat alles op 1 dag na binnen drie maanden na de start van de diagnostische fase. Ik ben super blij!!!
Gefeliciteerd! ;)
Sober_Weide_Delta

Bericht door Sober_Weide_Delta »

Gefeliciteerd :!: