Dat is best een goed idee. Lijkt me ook prettig voor mensen die van het openbaar vervoer afhankelijk zijn, want dan hoeven ze niet 's avonds laat terug te reizen.EvaVanA schreef:Misschien kunnen er ook eens ontmoetingen in de middaguren plaats vinden.
Trans- of genderdiverse mensen in de buurt leren kennen
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Re: Trans- of genderdiverse mensen in de buurt leren kennen
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Venka
Mij lijkt het wel cool een meeting maar wel kleinschalig en onbevangen.ik vind het heel fijn om mensen te ontmoeten waar ik contact mee heb hier of via mijn Facebook. Mensen die ik niet ken of die ik niet moet (die zijn er ook) daar heb ik geen behoefte aan om die te zien. Ik heb nu 2 mensen echt ontmoet en deze mensen daar heb ik vaker mee gesproken en dan is het leuk om ze in het echt te ontmoeten.
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
2:30 is voor mij ook uitzondering hoor... Gisteren moest ik nog een dag op stap dus ben ik vandaag inderdaad redelijk ingestort 
Normaal gesproken ben ik 's middags aan het werk maar ik kan natuurlijk best een keertje vrij nemen.
Normaal gesproken ben ik 's middags aan het werk maar ik kan natuurlijk best een keertje vrij nemen.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Freetouch
wellicht moet je dan een besloten bijeenkomst organiseren uitsluitend op uitnodiging, anders hou je het niet tegen dat er mensen die je niet mag, toch komen, want die mogen anderen weer wel...Aafke schreef:Mensen die ik niet ken of die ik niet moet (die zijn er ook) daar heb ik geen behoefte aan om die te zien.
Tja, wat doe je dan???
“good enough”
-
Venka
o maar dat weet ik Melany,ik vind het niet erg hoor als er mensen komen die ik niet ken of mag alleen dan kom ik niet.Ik ben ik en ik wil niet iedereen zien en dat heb ik Emma ook uitgelegd en dat is ook 1 van de redenen dat ik niet naar een T&T avond ga.Emma heb ik met alle plezier ontmoet hoor maar haar reken ik daar ook niet bij maar zij weet wel wat ik bedoel.Ik ben dus ook een voorstander van een besloten bijeenkomst want er zijn ook mensen hier die ik absoluut niet wil zien en spreken en ik kies er dus voor om mensen te ontmoeten in een kleine setting en dat is mijn keuze.Ik zal ook niet komen op een meeting zoals die wel eerder plaats vond met een barbecue en zo.Ik ken mij en aan sommige mensen kan ik mij zo irriteren dat ik mijn mond niet dicht houd en veel van die mensen vind ik een ****** en dus kies ik bewust voor wie wel en wie niet.Ik hoef toch niet iedereen aardig te vinden,ik benader iedereen met even veel respect en veel mensen van hier hebben mij een vriendschap verzoek gestuurd op Facebook maar ken ik ze niet of moet ik ze niet dan weiger ik hun verzoek ook.thegirlinme schreef:wellicht moet je dan een besloten bijeenkomst organiseren uitsluitend op uitnodiging, anders hou je het niet tegen dat er mensen die je niet mag, toch komen, want die mogen anderen weer wel...Aafke schreef:Mensen die ik niet ken of die ik niet moet (die zijn er ook) daar heb ik geen behoefte aan om die te zien.
Tja, wat doe je dan???
-
Bianca
Het is onmogelijk om met iedereen vrienden te zijn, dat is zeker waar.
Toch is in mijn ervaring iedereen toch anders op een forum dan in het echte leven.
Ik probeer hier niet iets goed te praten, maar dat is puur mijn ervaring
Toch is in mijn ervaring iedereen toch anders op een forum dan in het echte leven.
Ik probeer hier niet iets goed te praten, maar dat is puur mijn ervaring
-
diederique
Bijna iedereenBianca schreef:Toch is in mijn ervaring iedereen toch anders op een forum dan in het echte leven.
Liefs, Diederique
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
-
Bianca
Wat stom van me, ik ben het namelijk helemaal met je eens...diederique schreef:Bijna iedereenBianca schreef:Toch is in mijn ervaring iedereen toch anders op een forum dan in het echte leven.
Heb het even te snel gepost zonder er goed over na te denken..
-
Venka
Dat geld niet voor mij,zoals ik hier ben ben ik ook in het echie.Ik doe mij niet anders voor dan dat ik ben.Omdat dat voor de meeste mensen niet geld ben ik heel voorzichtig met wie ik wel en niet wil ontmoeten.Ik vind het heel vervelend om mensen te ontmoeten die hier en in rl compleet anders zijn.Bianca schreef: Toch is in mijn ervaring iedereen toch anders op een forum dan in het echte leven.
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Die voorzichtigheid ontbreekt bij mij wel een beetje, denk ik, Aafke. Om eerlijk te zijn ben ik vaak wel benieuwd of er verschil is tussen de mens en haar tekst. Wat mij in de loop van enkele jaren soms is opgevallen, is dat sommige schrijvende mensen een heel vastomlijnde mening kunnen uiten, met soms weinig ruimte voor compromissen. Diezelfde mensen bleken dan als levend mens heel veel zachter te zijn. Mijn interpretatie, dat wel.
Anders gezegd: mensen tot wie ik een afstand meende te hebben kwamen in werkelijkheid dichter bij mijn 'golflengte' dan ik had verwacht. Of zou dat andersom zijn?
Ik verwacht (en hoop) dat ook wij elkaar op niet al te lange termijn in de oogjes zullen kunnen kijken en ben benieuwd of jij dan verschil merkt tussen de schrijvende Eva en de levende Eva.

Anders gezegd: mensen tot wie ik een afstand meende te hebben kwamen in werkelijkheid dichter bij mijn 'golflengte' dan ik had verwacht. Of zou dat andersom zijn?
Ik verwacht (en hoop) dat ook wij elkaar op niet al te lange termijn in de oogjes zullen kunnen kijken en ben benieuwd of jij dan verschil merkt tussen de schrijvende Eva en de levende Eva.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)