Zoals de meeste ftm'ers weten is dat er een keuze is tussen metoidioplastiek en phalloplastiek. Ik weet dat je ook vaak succes verhalen hoort over de phalloplastiek en natuurlijk ook mindere verhalen. Ik zal eigenlijk graag eindresultaten willen zien, iemand een link naar een site
Phalloplastiek
-
D4V1F
Phalloplastiek
Hallo,
Zoals de meeste ftm'ers weten is dat er een keuze is tussen metoidioplastiek en phalloplastiek. Ik weet dat je ook vaak succes verhalen hoort over de phalloplastiek en natuurlijk ook mindere verhalen. Ik zal eigenlijk graag eindresultaten willen zien, iemand een link naar een site
?
Prayers go up and blessings come down
-
Venka
Re: Phalloplastiek
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar,ik heb ondertussen al veel neo-vagina,s (die overal op het web wel zijn te vinden)gezien maar een penis heb ik nog nooit gezien en ik kan mij er ook geen voorstelling bij maken hoe reëel of echt zo iets is.
-
D4V1F
Aafke , ik denk niet dat je d'r al te veel van moet verwachten.
-
Venka
Ik weet het niet,volgens mij gaan de meeste FtM voor geen werkende penis omdat de risico,s zo groot zijn en om eerlijk te zijn heb ik tot nu toe alleen hele trieste verhalen gelezen met heel veel pijn en complicaties.
-
D4V1F
Dat vind ik zo jammer , ik hoop dat er een beter techniek dr voor komt
-
Venka
Google phalloplastiek maar eens bij afbeeldingen.
-
Nathan90
Ik ken eigenlijk enkel foto's en enkele beelden op video vanuit het buitenland, kan wel even zoeken. Er is een buitenlandse site met operatie resultaten. Of zoek je specifiek Nederland?
Maar ja, ik denk ook dat velen genoegen nemen met wat ze hebben vanwege de slechte resultaten en grote kans op complicaties. Verhalen van het geheel dat afsterft tot het lekken van de urinebuis verlenging en zenuwen die niet aangroeien/functioneren.
Maar ja, ik denk ook dat velen genoegen nemen met wat ze hebben vanwege de slechte resultaten en grote kans op complicaties. Verhalen van het geheel dat afsterft tot het lekken van de urinebuis verlenging en zenuwen die niet aangroeien/functioneren.
-
D4V1F
Hoi Nathan ,
Verlies je je kans eigenlijk om een orgasme te krijgen? Of zal daar in tijd weer gevoel komen? Komen er ook weer nieuwen operatie technieken?
Verlies je je kans eigenlijk om een orgasme te krijgen? Of zal daar in tijd weer gevoel komen? Komen er ook weer nieuwen operatie technieken?
-
Kim-NL
In de Britse documentaire "my transsexual summer" is er een transman die zijn neo penis toont. http://www.youtube.com/watch?v=QDYoz_SKX2w" target="_blank het begint rond de 19.15 minuten.
Voor de mensen die deze docu nog niet hebben gezien.. echt een aanrader!
xx Kim
Voor de mensen die deze docu nog niet hebben gezien.. echt een aanrader!
xx Kim
-
Mr.X
Helaas is de informatie over phalloplasty vaak niet up to date. De foto's die je ziet zijn ook vaak net na een operatie, of een aantal weken erna, en dus zien de resultaten er niet uit. Logisch, want er gaan vele maanden overheen voordat alles geheeld is.
Hierdoor is er een soort van idee onder transmannen ontstaan dat phallyplasty lelijke resultaten oplevert, met bovendien een gevoelloze penis. Echter, over de jaren heen is de operatie ontzettend beter geworden. Natuurlijk, de kans op complicaties is nog steeds groot, maar desondanks zijn er toch wel mooie resultaten.
Door het negatieve imago dat phallyplasty heeft zijn er ook veel minder foto's en sites beschikbaar. Maar kijk ook eens op http://www.susans.org/forums/index.php/board,181.0.html" target="_blank en stel daar je vraag. Als je daar ook rond gaat lezen zul je zien dat de resultaten beter zijn geworden en dat de meeste info en foto's op het net verouderd zijn.
Ik weet in ieder geval al wel dat ik voor de phallyplasty gaan. Meta is gewoon niet wat ik zoek.
Hierdoor is er een soort van idee onder transmannen ontstaan dat phallyplasty lelijke resultaten oplevert, met bovendien een gevoelloze penis. Echter, over de jaren heen is de operatie ontzettend beter geworden. Natuurlijk, de kans op complicaties is nog steeds groot, maar desondanks zijn er toch wel mooie resultaten.
Door het negatieve imago dat phallyplasty heeft zijn er ook veel minder foto's en sites beschikbaar. Maar kijk ook eens op http://www.susans.org/forums/index.php/board,181.0.html" target="_blank en stel daar je vraag. Als je daar ook rond gaat lezen zul je zien dat de resultaten beter zijn geworden en dat de meeste info en foto's op het net verouderd zijn.
Ik weet in ieder geval al wel dat ik voor de phallyplasty gaan. Meta is gewoon niet wat ik zoek.