De Patienten stop is vooralsnog maar tijdelijk...
X
VUMC heeft geen geld behandeling transgenders
-
Freetouch
Re: VUMC heeft geen geld behandeling transgenders
“good enough”
-
Janneke
Als er in Nederland een patientenstop wordt afgekondigd voor kankerpatiënten dan is de beer los. Ik vraag me zowiezo af of de zorg die wij nu krijgen, de wachttijden van een jaar en langer, niet in strijd is met een 1 of andere wet.
-
Arike
Niet alleen de zorg zelf, maar ook de afspraken die VU met UMCG en UZG heeft gemaakt over de territoriale verdeling van hun verzorgingsgebieden is verre van schoon... Wil je daar echter over gaan strijden dan mag je je vermoedelijk bij de Commissie melden... Ik ken weinig transen die trek hebben in die slangenkuil...Janneke schreef:Als er in Nederland een patientenstop wordt afgekondigd voor kankerpatiënten dan is de beer los. Ik vraag me zowiezo af of de zorg die wij nu krijgen, de wachttijden van een jaar en langer, niet in strijd is met een 1 of andere wet.
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Freetouch
Ik ben niet zo bang uitgevallen... Ik heb me wel vaker in de problemen gebracht om voor het recht van anderen op te komen....Arike schreef:Niet alleen de zorg zelf, maar ook de afspraken die VU met UMCG en UZG heeft gemaakt over de territoriale verdeling van hun verzorgingsgebieden is verre van schoon... Wil je daar echter over gaan strijden dan mag je je vermoedelijk bij de Commissie melden... Ik ken weinig transen die trek hebben in die slangenkuil...Janneke schreef:Als er in Nederland een patientenstop wordt afgekondigd voor kankerpatiënten dan is de beer los. Ik vraag me zowiezo af of de zorg die wij nu krijgen, de wachttijden van een jaar en langer, niet in strijd is met een 1 of andere wet.
Maak je borstje maar nat...
“good enough”
-
Janneke
Het zou iets kunnen zijn voor Clara Wichmann...
-
diederique
Als aanvulling, het gaat niet alleen om de al dan niet tijdelijkheid van de wachtlijst, maar ook om de her en der geventileerde berichten dat ook het geld voor het traject van de huidige "gelukkigen" veel te weinig is en er dus volledig nieuwe "interne" wachtlijsten dreigen te ontstaan (zie de huidige vertraging voor het psychologisch onderzoek en misschien straks de vertraging voor de afspraken met de endo (en daarmee de start van de rle) en niet onwaarschijnlijk de groeiende wachtlijst voor de tweede helft van de GAB (SRS, FFS, BVG).
Feitelijk gaat het dus over de totale financiële dekking van de transgenderzorg, pre-intake, post-intake, pre-op en post-op.
Feitelijk gaat het dus over de totale financiële dekking van de transgenderzorg, pre-intake, post-intake, pre-op en post-op.
Liefs, Diederique
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
-
Veronica
We zullen het zien, 1 ding is zeker als het in mijn geval te lang duurt dan hebben ze een groot probleem, ik ben namelijk erg koppig en to the point en accepteer geen nee als ik iets wil (alleen als ik werkelijk razend ben).diederique schreef:Als aanvulling, het gaat niet alleen om de al dan niet tijdelijkheid van de wachtlijst, maar ook om de her en der geventileerde berichten dat ook het geld voor het traject van de huidige "gelukkigen" veel te weinig is en er dus volledig nieuwe "interne" wachtlijsten dreigen te ontstaan (zie de huidige vertraging voor het psychologisch onderzoek en misschien straks de vertraging voor de afspraken met de endo (en daarmee de start van de rle) en niet onwaarschijnlijk de groeiende wachtlijst voor de tweede helft van de GAB (SRS, FFS, BVG).
Tot nu toe loopt alles op rolletjes, hopelijk blijft dat zo.
-
Aliss
Hmmm...een aanvullende survival principe voor transgenders?Veronica schreef:1 ding is zeker als het in mijn geval te lang duurt dan hebben ze een groot probleem, ik ben namelijk erg koppig en to the point en accepteer geen nee als ik iets wil (alleen als ik werkelijk razend ben).
-
Veronica
Min of meer wel ja.Aliss schreef:Hmmm...een aanvullende survival principe voor transgenders?Veronica schreef:1 ding is zeker als het in mijn geval te lang duurt dan hebben ze een groot probleem, ik ben namelijk erg koppig en to the point en accepteer geen nee als ik iets wil (alleen als ik werkelijk razend ben).
-
Ronny
Ik wil me in januari aanmelden bij het VUMC. Moet ik me nu zorgen gaan maken dat ik vriendelijk de deur gewezen wordt of hoe zit dat?