Daar ben ik het helemaal mee eens en voordat dit een afkraak off topic word van een ander forum.Ik vind het geslotenheid van dat forum goed en dit forum te open en naar mijn mening zou dit forum wel iets meer gesloten mogen worden voor gasten en pas geregistreerde leden.Er zijn een paar draadjes die wat mij betreft achter een slot mag zoals het medische gedeelte.En de quotum van toelating tot het verborgen gedeelte zou anders mogen (lees verhoogd).Nu is het 25 post of zo dat het verborgen forum zichtbaar word.Met je zelf voorstellen en wat stomme woord spelletjes ben jij zo aan het quotum zonder dat wij - de wat oudere leden - iemand beter leren kennen.Zo behoud je het openheid van dit forum en toch is de privacy voor de individu meer gewaarborgd want dat vind ik een min punt en de opmerking je bent zelf verantwoordelijk wat je post slaat nergens op.Iedereen moet juist blij zijn dat ervaringen,hoe gevoelig ook, word gepost want daar help je anderen mee en nu zit er een rem op omdat het te open is en iedereen die hier terecht komt kan alles lezen.Als bepaalde draadjes meer gesloten zijn (lees minder toegankelijk) dan zijn mensen ook bereid om meer te delen wtb hun transitie en dat maakt dit forum meer waardevol wtb informatie voorziening.thegirlinme schreef:Het andere forum.....
het enige voordeel is dat het wat meer afgeschermd is.... maar ik denk dat je niet treurig moet zijn dat je daar niet toegelaten bent....
Eigenlijk is het daar meer een transseksuelen.wikipedia dan een forum... je posts worden ongevraagd gewijzigd, je teksten ge-edit, en zeg vooral niets over de waarschuwingen die je krijgt....
Nee de sfeer daar is niet goed... erg jammer...
Dat hebben jij en arike beter voor elkaar... Hulde!
@ modjes is dit te off topic voel je vrij het te splitsen.