STP

Make-up, kleding, en zo voort
Mike

Re: STP

Bericht door Mike »

Daan, ik heb hem bij de selfmademan gekocht. Dat is een packer met daardoorheen een buisje, Ik vind het erg goed werken :) alleen duurde het wat langer voordat hij aangekomen was
Jake

Bericht door Jake »

Dankzij een zeer onsmakelijke toilet in de trein wil ik misschien toch weer een stp proberen :P Is die whiz een beetje handig om te leren? En als het wordt bezorgd, is het dan duidelijk wat erin zit of wordt dat wel discreet verzonden?
EdwinJulian

Bericht door EdwinJulian »

Ik ben erg blij met mijn aanschaf van de whiz :) heb hem besteld via webvrouw en kreeg er ook een verlengstukje bij. Hij zat gewoon in een grote enveloppe met daarop mijn naam en adres. Naar mijn idee heel discreet dus ;)
Het gebruik ervan is heel makkelijk. En ook duidelijk uitgelegd op de site.
Ik ben er erg tevreden over en erg blij mee iig :)
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina :(
EdwinJulian

Bericht door EdwinJulian »

Hoi hoi,

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Limpy en draag hem geregeld. Nu ben ik aan het kijken hoe ik er een Packer-STP van kan maken. Op het moment combineer ik hem met de Whiz, maar hij zit me erg strak tegen de lijf daardoor (weinig buigzaam). Na wat zoeken kwam ik op deze site: http://www.thelevamentumproject.com/product/stp-kits/" target="_blank. Hier verkopen de STP kits, van een flexibel buisje, maar met verschillende aanzetstukken zeg maar. Nu vroeg ik me af of jullie mij konden wat jullie ervaringen zijn met de verschillende opzetstukken zoals ik ze voor het gemak maar noem. Zelf heb ik alleen ervaring met de 'gogirl' zoals ze het hier noemen, maar die wil ik nu juist vermijden. Hoe zijn de anderen in materiaal en gebruik? Wat denk je (of weet je) dat het draagcomfort zal zijn als je hem met een packer in je broek draagt?

Ohja, wat is precies verschil in latex, pvc of siloconen buisje?

Alsvast bedankt! :D
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina :(
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

De GoGirl (en Whiz op andere websites) zijn in mijn ogen inderdaad geen goede opties in combinatie met een packer.

De zogenaamde cushion ken ik niet, maar lijkt op een soort nipple stijl op de foto. De medicine spoon en nipple zijn veruit de meest gebruikte (en bekendste). Het is zelf even kijken wat voor jou werkt, het heeft een tijdje geduurt maar ik kan zelf redelijk zeker plassen met een medicine spoon, weliswaar dat ik dit nooit met de packer heb gecombineerd omdat ik geen goede slang heb kunnen vinden. Deze is van hard plastic, en zal je dus wel voelen. Sommigen vinden dit prima, anderen vinden het oncomfortabel/pijnlijk.

De nipple is ook te vinden onder baby nipple, het is dan ook een opzetstuk voor een babyflesje. Plaatsing hiervan is iets minder kritiek tijdens het plassen, hiermee heb ik nooit zoveel geoefend (omdat ik immers geen goede slang had). Deze is niet hard en zit dus comfortabeler in je broek. Je zou zelf een poging kunnen wagen, om tenminste te kunnen besluiten welke je anders wil aanschaffen. De nipples zijn gewoon bij de Hema (of iets dergelijks) te koop. De medicine spoons heb ik uiteindelijk via Ebay gekocht. Maar het zijn dus baby medicijn lepels.

Over het algemeen word er gezegd dat de spoon makkelijker is voor jongens met bredere benen en de nipple voor de slankere. Maar dit verschilt natuurlijk per persoon. (Ik heb niet echt brede bovenbenen en beide was in principe dus prima)

Dan de soorten materiaal voor de buisjes, ik ken eigenlijk enkel de gele soort onder de benaming 'medical grade tubing' oid. Wat dat precies is, geen idee. ;)

Ik geloof overigens dat Antonnie een soort medicine spoon maar van ander materiaal heeft gekocht ergens. Dat zou je hem eens moeten vragen anders.
biaszu

Bericht door biaszu »

Heeft iemand hier ervaring met de Mango STP? Die ziet eruit alsof het een redelijk compromis is tussen functionaliteit en realistischheid
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Je zou even op zoek moeten gaan naar recente reviews. Ik meen dat Mango Products in het verleden bestellingen niet voltooide en slecht/niet bereikbaar was.

Daarbij zijn 'kant-en-klare' stps zoals Mango overpriced in mijn ogen. Als in, je betaald de helft van het geld voor hen om dat slangetje er doorheen te steken. ;)
biaszu

Bericht door biaszu »

Thanks, Nathan, want ik zag dat die site zijn laatste 'nieuwe bericht' had in 2010 en ze verwijzen door naar een andere site. Weeet niet hoe betrouwbaar het dan nog is :P
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Haha dat idee. Je zou eens moeten googelen naar Hudsons FTM guide. De stp/packer pagina heeft een goede verzameling van de opties en mogelijk dat daar ook staat of bestellen bij hun een goed idee is.