Ik wil even kwijt dat ik...
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: Ik wil even kwijt dat ik...
...vanmiddag van Alwin te horen kreeg dat er nog één testuitslag ontbreekt maar dat hij zich niet kon voorstellen dat daar wat anders uit zou komen als uit de eerdere tests, dat we de ontbrekende test over twee weken bespreken en dan een afspraak gaan maken voor de second opinion en daaropvolgend de endo. Een soort van geelgroen licht dus eigenlijk 
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Fay
zolang er geen rood of oranje in zit, nie druk maken idd:) (en dan nog niet, je weet wat je voelt toch:)
-
Aliss
HihiMelany schreef:Hihi, grappig, maar het word zo verwarrend om al die systemen up te daten... hier ben je mevrouw, daar meneer...
Het mooiste zijn de gezichten als er meneer staat en je staat voor de balie...
Heel vaak hoor je dan niet meer meneer zeggen, maar gewoon U... zonder geslacht aanduidende benaming...
-
Aliss
Ow absoluut!Veronica schreef:Ik merk ook vaak dat ik aangesproken woord zonder aanduiding van meneer of mevrouw, is toch een stuk fijner dan als ze mij alsnog meneer noemen.
-
Aliss
Hahaha toevallig vandaag bij uitzendbureau:Daniéla schreef:Waar ik nog als een man in het systeem sta vragen ze me altijd of ik voor mijn man kom...![]()
En wat Melany zegt, je moet de gezichten zien af en toe, zo ziet het "je eigen ogen niet geloven" eruit.. en dan volgen de reacties, soms helemaal de weg kwijt, gaan ze bij collega's informeren of ze nog wel helemaal sporen.
Ik weet dat het voor velen best wel vervelend is en voelt als zoiets gebeurt, ik heb dat ook wel als écht iedereen mee kan 'genieten',
maar als het gebeurt in een kleine intieme setting zit ik gewoon te genieten van zoveel verwarring en onbenul..![]()
x Daniéla
Medewerker: Ik neem aan dat U geen VCA heeft...
Ik: Jawel, geldig tot 2019...
Aliss
-
Emma
- Beheerder
Oh maak me zeker niet druk... De enige reden dat het niet groen is is dat die ene testuitslag er nog niet is. Een soort onofficeel groen dus, al betekent dat dus dat ik nog even moet wachten. Maar dat is zó te overzien, daar kan ik prima mee levenFay schreef:zolang er geen rood of oranje in zit, nie druk maken idd:) (en dan nog niet, je weet wat je voelt toch:)
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Emma
- Beheerder
... Vijf kutweken achter de rug heb maar er nu helemaal klaar mee ben en weer gewoon verder wil waar ik gebleven was.
En da's best positief
En da's best positief
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Freetouch
Dat is zeker heel positief!Emma schreef:... Vijf kutweken achter de rug heb maar er nu helemaal klaar mee ben en weer gewoon verder wil waar ik gebleven was.
En da's best positief
Ik weet wat het is om een paar KUT weken te hebben, en je moet erg goed uitkijken dat je niet in een depressie terecht komt!
Ik heb daarom besloten me vooral niet te laten inpakken door de situatie, maar te zijn wie ik ben. Situatie overzien, je verliezen incasseren, en nieuwe kansen zien.
Nieuwe doelen in het leven stellen en er voor gaan...
Nieuwe mensen ontmoeten en een nieuw netwerk opbouwen.
Tot volgende week zondag Emma. x
“good enough”
-
Veronica
Ik logeer ieder weekend bij mijn ouders.
Dus ik heb tijdje terug van die low super skinny jeans gekocht, zitten echt heerlijk maar dat terzijde.
Vanochtend keek mij moeder mij aan en zei ze "hoe verstop je hem is zo strakke broek?"
Ik begon te lachen en zij ook, ik daarop "dat is mijn geheimpje".
Zij daarop lachend dat ik flauw doe, nou de vraag van het jaar voorlopig.
Dus ik heb tijdje terug van die low super skinny jeans gekocht, zitten echt heerlijk maar dat terzijde.
Vanochtend keek mij moeder mij aan en zei ze "hoe verstop je hem is zo strakke broek?"
Ik begon te lachen en zij ook, ik daarop "dat is mijn geheimpje".
Zij daarop lachend dat ik flauw doe, nou de vraag van het jaar voorlopig.
Laatst gewijzigd door Veronica op 11 jan 2014, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Fay
Funny:)
Mijn aandeel van de dag, ben nu 6 dagen aan het juicen,eerste week is detox, wil dit blijven doen voor tenminste een maand
Alleen groente fruit noten etc, geen vlees meer, alleen lekkere sapjes, bij voorkeur alles biologisch
Feeling good, doel, in shape komen voor zomer, lichamelijk en mentaal, en een gezondere levensstijl
Kan het iedereen aanraden, meer energie, minder honger, algeheel beter voelen
Voor degene die het wat lijkt en inspiratie nodig hebben:
https://www.youtube.com/watch?v=3mS0YA465ts" target="_blank
Fay
Mijn aandeel van de dag, ben nu 6 dagen aan het juicen,eerste week is detox, wil dit blijven doen voor tenminste een maand
Alleen groente fruit noten etc, geen vlees meer, alleen lekkere sapjes, bij voorkeur alles biologisch
Feeling good, doel, in shape komen voor zomer, lichamelijk en mentaal, en een gezondere levensstijl
Kan het iedereen aanraden, meer energie, minder honger, algeheel beter voelen
Voor degene die het wat lijkt en inspiratie nodig hebben:
https://www.youtube.com/watch?v=3mS0YA465ts" target="_blank
Fay