Ik denk dat in het geval dat er een incident op het terrein van het bedrijf gebeurt, die als eerste wordt aansprakelijk gesteld. Dus om dat te voorkomen, is het in belang van personeel, zowel als werkgever om een zo veel mogelijk veilige sfeer te creëren
...
Ik denk dat de kennis vergaat na een tijdje, dus is het wel slim om af en toe dingen bij te leren. Ook is het wel handig om er herinnerd aan te worden, want vaak kan die kennis het verschil beteken tussen leven, verwonding of dood. Ik hoop dat ik het duidelijk heb geschreven.
Hai Aliss
Ik denk dat ik het begrepen heb. Je beaamt een beetje wat ik veronderstelde.
Maar dat die medewerker van het uitzendbureau suggereerde - of beter, als vanzelfsprekend aannam - dat je wel niet in het bezit zou zijn van een benodigd VCA-certificaat is ronduit stuitend voorbarig. Ik neem aan dat je hem met dezelfde certificaten om de oren hebt geslagen, spreekwoordelijk dan.
ja als je ongewild iets verkeerd zegt, of verkeerde reacties uitlokt, of bijzondere mensen tegen je in het harnas jaagt, is het zeker op zijn plaats om om vergiffenis te smeken...
Daniéla schreef:
Maar dat die medewerker van het uitzendbureau suggereerde - of beter, als vanzelfsprekend aannam - dat je wel niet in het bezit zou zijn van een benodigd VCA-certificaat is ronduit stuitend voorbarig. Ik neem aan dat je hem met dezelfde certificaten om de oren hebt geslagen, spreekwoordelijk dan.
x Daniéla
Haha ben onderhand al gewend. Ja ik heb meer certificaten dan het nodig is om een fatsoenlijke baan te krijgen. Helaas, ik woon in Almere, en niet in Amsterdam. Zou op zich er geen bezwaar tegen hebben om te werken in Amsterdam, alleen met openbaar vervoer is het toch iets meer dan een uur enkele reis. Toen ik in Rotterdam woonde was het maar 40 minuten met de trein
PS. Er van uitgaande dan we allemaal op de hoogte zijn van huidige werkloosheid statistieken in Nederland, zegt vrijwel iedereen dat Amsterdam nu mijn beste gok zou zijn.
Aliss <3
Decide that you want it more than you are afraid of it
Daniéla schreef:
x Daniéla
Haha ben onderhand al gewend. Ja ik heb meer certificaten dan het nodig is om een fatsoenlijke baan te krijgen. Helaas, ik woon in Almere, en niet in Amsterdam. Zou op zich er geen bezwaar tegen hebben om te werken in Amsterdam, alleen met openbaar vervoer is het toch iets meer dan een uur enkele reis. Toen ik in Rotterdam woonde was het maar 40 minuten met de trein
PS. Er van uitgaande dan we allemaal op de hoogte zijn van huidige werkloosheid statistieken in Nederland, zegt vrijwel iedereen dat Amsterdam nu mijn beste gok zou zijn.
Aliss <3
Sterker nog,ik woon in Enschede en ben werkeloos atm en op het werkplein in Enschede vinden zij dat ik best een baan kan aannemen in Amersfoort want wat wat is nu 1:22 reistijd.
tsja , ik heb een vaste baan , maar de werkplek varieert, projecten ........
reistijden dus ook, maar een uur enkele reis is geen uitzondering..........
en in deze tijden waarin je wel eens niet kieskeurig kan zijn komt 1,5 a 2 uur ook voor.........
Renée
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Daniéla schreef:
x Daniéla
Aliss <3
Sterker nog,ik woon in Enschede en ben werkeloos atm en op het werkplein in Enschede vinden zij dat ik best een baan kan aannemen in Amersfoort want wat wat is nu 1:22 reistijd.
Betalen zij dan ook je reiskosten? Denk het niet he.....en als dat nog eens van je loon af moet wat hou je dan nog over aan je werk? Laat ze lekker de boom in van het UWV!!
Aliss schreef:
Aliss <3
Betalen zij dan ook je reiskosten? Denk het niet he.....en als dat nog eens van je loon af moet wat hou je dan nog over aan je werk? Laat ze lekker de boom in van het UWV!!
Zo denk ik er ook over,ik wil best in Amersfoort werken maar dan wil ik er ook wonen maar dan kom ik weer in de knel met de kinderen die aan mij zijn toegewezen en de omgangsregeling en de toestemming van mijn ex om te verhuizen naar een ander deel van het land.
jacqueline schreef:
Betalen zij dan ook je reiskosten? Denk het niet he.....en als dat nog eens van je loon af moet wat hou je dan nog over aan je werk?
Ligt aan het contract, maar vaker niet dan wel.
<3
Decide that you want it more than you are afraid of it
jacqueline schreef:
Betalen zij dan ook je reiskosten? Denk het niet he.....en als dat nog eens van je loon af moet wat hou je dan nog over aan je werk?
Ligt aan het contract, maar vaker niet dan wel.
<3
Er zit vaak een maximum aan wat je krijgt voor reiskosten en alles er boven is voor eigen rekening