Ik wil even kwijt dat ik...

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Venka

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door Venka »

Irene schreef:
Daniéla schreef:Beste Aafke, niet alles wat je denkt hoef je te zeggen ..of het moet echt bijdragen aan de discussie, maar dat doet het in dit geval dus niet.
Je weet dat jouw visie niet door iedereen hier gedeeld wordt en dat je er anderen soms pijn mee doet.
Ik bewonder je standvastigheid maar kan het even wat minder, niemand zal je daar minder om gaan waarderen.
x Daniéla
'T lijkt erop dat Aafke zich dit onvoldoende beseft, anders had ze vast nog wel even gereageerd.
'K kan nu wel zeggen dat je daar dan toch "wel 'n vent voor moet zijn", maar laat ik dat nu maar niet doen. Zoiets draagt immers niets bij en 'even goede vriendinnen zo'.. ;)
Om te beginnen heb ik het geen eens gelezen en ik heb ff terug gebladerd en ik heb niks verkeerds gezegd.Irene profileert zich toch als transgender en ik als transseksueel als wij toch in termen willen praten.Ik mag er toch vanuit gaan dat er een wezenlijk verschil is in dat Irene het niet erg vind (zegt ze zelf)om als transgender te worden gezien en ik wil niet als transseksueel maar als vrouw worden gezien dus dat is voor mij een wezenlijk verschil.Verder ga ik er niet meer op in want ik ben dat roze brillen gedoe op dit forum onder tussen spuug zat.Ik zie dingen anders als een transgender accepteer dat nu maar en om mij steeds om mijn mening te bekritiseren daar heb ik geen zin meer in.
Arike

Bericht door Arike »

Dringend verzoek om dit draadje niet te gebruiken als off-topic slowchatroom
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Ik wil even kwijt dat het me enorm veel zeer doet dat er zo op aafke word afgegeven...
Ik deel haar mening, en respecteer ook de mening van transgenders...
Kunnen we dat niet gewoon van elkaar accepteren???
“good enough”
Fay

Bericht door Fay »

Emma schreef:Nounounou dames, dit hoeft van mij niet hoor en al helemaal niet in een topic dat door Fay is gestart voor de positiviteit. Ik heb al genoeg negatieve dingen vandaag meegemaakt.
idd, jammer...

Fay
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Ik heb ook aan deze discussie deelgenomen en Ik kom misschien over als criticaster van de mening van Aafke maar dat ben ik niet. (ik deel haar visie niet helemaal maar dat is iets anders) Ik weet dat Aafke zich bewust is van hoe gevoelig het onderwerp ligt bij anderen en wilde haar aanmoedigen er bedachtzaam mee om te gaan.

Ik voel me natuurlijk niet direkt aangesproken door het onderwerp zelf maar toch begon ik me er ongemakkelijk bij te voelen. En als ik dat al heb... Vandaar.

Sorry voor mijn uit/afglijder, ik wil het hier bij laten en met alle plezier terug on-topic.

x Daniéla
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Weer terug naar het onderwerp...

Had het vanmiddag met Kinga en Madlen over uitgaan, en kwam het op hakken en jurken. Zegt Kinga, ik vind dat niks hoor, ik kan dat niet, elegant met een jurkje lopen, doe mij maar een beetje stoere kleding. Zeg ik, ja maar het is juist leuk, jurkjes en hakken. Zegt Kinga weer, ja als ik net zou kunnen lopen als jij zou ik het ook wel weten, jij loopt net als een model.

Okee, even reality check, het compliment reduceren tot 10% van wat het was, en toen alsnog: al smeltend en glunderend naar huis :-D
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Fay

Bericht door Fay »

smile:)

ff topic omhoogschoppen :)
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Ik wil ff kwijt dat ik mij redelijk voel maar dat ik over het afgelopen etmaal ongeveer een euro per uur aan comford food gegeten heb!

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Fay

Bericht door Fay »

En comfort food houdt in?

*trots*dat ik nu 10 dagen aan het juicen ben en de kilos er af zie vliegen en me er ook nog eens behoorlijk ok bij voel:)

Fay
Veronica

Bericht door Veronica »

Morgen bloedprikken en dexa scan bij het VU, spannend maar ik moet wel nuchter zijn dus dat wordt een probleempje, ja het lukt wel maar mijn maag gaat flink en hard protesteren.

Maar goed, spannend...
Afbeelding