Ik wil even kwijt dat ik...
-
Aliss
Re: Ik wil even kwijt dat ik...
Ik wil even kwijt dat ik nu pas de eerste aflevering van hij is een zij heb gezien. 
-
Angel
leuk toch, ik vond het erg leuk om te zien 
-
Aliss
Absoluut! Ik ga op zijn minst nog een aflevering in me bed kijken, nadat ik mijn blog heb bijgehoudenAngel schreef:leuk toch, ik vond het erg leuk om te zien
-
Angel
* zoekt blog*
-
Fay
....afgelopen zaterdag ineens tijdens het rijden het wiel van mijn pas aangeschafte auto onder de auto uitklapte en ik bijna verongelukte, ik het semie domme blondje heb gespeeld toen met veel gedoe de auto weggesleept moest worden met een autoambulance,vond dat dan wel weer ff een beetje vermakelijk, ik mocht zelf niets doen, wijffie, ik regel dat wel voor jou , aldus de sleepdienst, en inmiddels verhaal ben gaan halen bij het bedrijf waar ik de auto heb gekocht, immers, er zat een nieuwe apk op de auto en had zo nooit goedgekeurd mogen worden, en, het had wel op de snelweg kunnen gebeuren, dus al met al gelukkig maar dat het op een 50 km weg gebeurde, het bedrijf na telefonisch contact geen enkele verantwoordelijkheid neemt, simpel gezegd, niet ons probleem, ik als gevolg daarvan op hoog poten, nee geen hakken, naar het bedrijf toe ben gegaan en hen de wind van voren heb gegeven, waar men geluk mee had, ik ben immers nu 4 dagen gestopt met hrt voor mijn eigen gemoedstoestand, een geforceerde mentale en gevoelsmatige pauze in het proces, noodzaak, geen oplossing, en men mij heeft leren kennen als iemand die als gevolg daarvan zodanig tekeer kon gegaan tegen betreffende verkoper dat men niets anders meer kon doen mij laten uitrazen , zonder enige resultaat, ik moet reparatie zelf betalen, maar ben wel mijn ei kwijt, over tot de orde van de dag, er ligt een klacht bij de rdw, mijn auto wordt vandaag gemaakt,bij een ander bedrijf, al kost het me een bak geld die ik nog probeer te verhalen op het betreffende bedrijf, dreigen met publicatie op internet als ondersteuning, kijken of het wat oplever, en zo heb ik er inmiddels al een halve dag op zitten met een hele hoop gelazer en gedoe waar ik helemaal geen zin in heb en ruimte voor heb, en me nu maar eens ga focussen op mijzelf, hoe voel ik me nu, 4 dagen zonder hormonen
amen
Fay
amen
Fay
-
Britta
O, jeetje, dat is wel een hele heftige zaterdag. Zou er enorm van schrikken, en kan me je reactie richting de verkoper goed voorstellen.
Misschien wel inderdaad even prettig om je op jezelf te richten, dan mag de rest van het universum de rest van de zaken wel even waarnemen
Misschien wel inderdaad even prettig om je op jezelf te richten, dan mag de rest van het universum de rest van de zaken wel even waarnemen
Look at others and try not to see what makes them different, but what connects them
-
Angel
Je hebt gelijk hoor, zijn ze helemaal bepleurd. Je koopt een wagen en die hoort gewoon veilig te zijn.
-
Lise
Wow, best een heftig verhaal. Klinkt op mij wel alsof je, ondanks die gemoedstoestand waar je over schrijft, precies het goede hebt gedaan. Niet bij de pakken neerzetten en lekker assertief.. O ja, en zonder te willen generaliseren, de meeste garagehouders die ik ben tegengekomen zijn gewoon klootzakken eerste klas. Ik heb ooit flink geld uitgetrokken voor een auto die aantoonbaar van binnen helemaal rot was; het interesseert ze helemaal niks.Fay schreef:....afgelopen zaterdag ineens tijdens het rijden het wiel van mijn pas aangeschafte auto onder de auto uitklapte en ik bijna verongelukte, ik het semie domme blondje heb gespeeld toen met veel gedoe de auto weggesleept moest worden met een autoambulance,vond dat dan wel weer ff een beetje vermakelijk, ik mocht zelf niets doen, wijffie, ik regel dat wel voor jou , aldus de sleepdienst, en inmiddels verhaal ben gaan halen bij het bedrijf waar ik de auto heb gekocht, immers, er zat een nieuwe apk op de auto en had zo nooit goedgekeurd mogen worden, en, het had wel op de snelweg kunnen gebeuren, dus al met al gelukkig maar dat het op een 50 km weg gebeurde, het bedrijf na telefonisch contact geen enkele verantwoordelijkheid neemt, simpel gezegd, niet ons probleem, ik als gevolg daarvan op hoog poten, nee geen hakken, naar het bedrijf toe ben gegaan en hen de wind van voren heb gegeven, waar men geluk mee had, ik ben immers nu 4 dagen gestopt met hrt voor mijn eigen gemoedstoestand, een geforceerde mentale en gevoelsmatige pauze in het proces, noodzaak, geen oplossing, en men mij heeft leren kennen als iemand die als gevolg daarvan zodanig tekeer kon gegaan tegen betreffende verkoper dat men niets anders meer kon doen mij laten uitrazen , zonder enige resultaat, ik moet reparatie zelf betalen, maar ben wel mijn ei kwijt, over tot de orde van de dag, er ligt een klacht bij de rdw, mijn auto wordt vandaag gemaakt,bij een ander bedrijf, al kost het me een bak geld die ik nog probeer te verhalen op het betreffende bedrijf, dreigen met publicatie op internet als ondersteuning, kijken of het wat oplever, en zo heb ik er inmiddels al een halve dag op zitten met een hele hoop gelazer en gedoe waar ik helemaal geen zin in heb en ruimte voor heb, en me nu maar eens ga focussen op mijzelf, hoe voel ik me nu, 4 dagen zonder hormonen
amen
Fay
-
Fay
i agree and i agree
Ik heb nog nooit een auto bij ene garage gekocht ,dit was mijn eerste, voorheen altijd particulier, maar moest gewoon 1 hebben , onafhankelijkheid, en gewoon prettig om een auto te hebben , en meteen gaat het dus mis, nooit meer een auto bij een garage kopen, dat is zeker
Enfin, bijzaak, belangrijker:
Stoppen met hrt heeft zo zijn gevolgen, ik voelde me zo beklemd door het hele proces, zag even geen ander oplossing, mentale ruimte, gevoelsmatig doet het me nog niet veel, al heb ik wel het id dat ik minder leegte voel, voornaaamste reden om te stoppen, reaity check, maar dit kan ik natuurlijk niet blijven doen,zoals, beharing terug,op testosteron gaan draaien,weer man? brr moet er niet aan denken, maar als die leegte ermee verdwijnt en ik me daardoor beter ga voelen dan zijn we een stap verder
Androkur heeft nooit goed gevoelt, ik weet niet waarom, soort intuitie, maar wat zijn dan vanaf nu de opties? ik ben daar over na aan het denken, ik kom daar niet 1 2 3 uit, afwachten maar hoe ik me ga voelen, want dat blijft de leidraad,hoe voel je je
Vanaf week 1 hrt ging het al mis, bijna een jaar verder,nog aanklooien, ik weet gewoon niet hoe het verder moet, en stoppen geeft daarin en soort pauze, het niet weten is niet erg, wel als je nog steeds hrt volgt
Kern van het verhaal, dat het vanaf week 1 eigenlijk slechter met me is gegaan, das zo bizar, je neemt de beslissing, weet hoe het zit, maar je gaat je slechter voelen, hoe is zon hrt dan vol te houden
Ik was er klaar mee, na een jaar aanklooien en zoeken, en maar geen echte verbeterring vinden,dan maar ff nie, dan maar even stop, dan maar terug man, ik weet het ook niet, ik zie even geen andere oplossing en bevindt me nu in een soort niemandsland
Fay
Ik heb nog nooit een auto bij ene garage gekocht ,dit was mijn eerste, voorheen altijd particulier, maar moest gewoon 1 hebben , onafhankelijkheid, en gewoon prettig om een auto te hebben , en meteen gaat het dus mis, nooit meer een auto bij een garage kopen, dat is zeker
Enfin, bijzaak, belangrijker:
Stoppen met hrt heeft zo zijn gevolgen, ik voelde me zo beklemd door het hele proces, zag even geen ander oplossing, mentale ruimte, gevoelsmatig doet het me nog niet veel, al heb ik wel het id dat ik minder leegte voel, voornaaamste reden om te stoppen, reaity check, maar dit kan ik natuurlijk niet blijven doen,zoals, beharing terug,op testosteron gaan draaien,weer man? brr moet er niet aan denken, maar als die leegte ermee verdwijnt en ik me daardoor beter ga voelen dan zijn we een stap verder
Androkur heeft nooit goed gevoelt, ik weet niet waarom, soort intuitie, maar wat zijn dan vanaf nu de opties? ik ben daar over na aan het denken, ik kom daar niet 1 2 3 uit, afwachten maar hoe ik me ga voelen, want dat blijft de leidraad,hoe voel je je
Vanaf week 1 hrt ging het al mis, bijna een jaar verder,nog aanklooien, ik weet gewoon niet hoe het verder moet, en stoppen geeft daarin en soort pauze, het niet weten is niet erg, wel als je nog steeds hrt volgt
Kern van het verhaal, dat het vanaf week 1 eigenlijk slechter met me is gegaan, das zo bizar, je neemt de beslissing, weet hoe het zit, maar je gaat je slechter voelen, hoe is zon hrt dan vol te houden
Ik was er klaar mee, na een jaar aanklooien en zoeken, en maar geen echte verbeterring vinden,dan maar ff nie, dan maar even stop, dan maar terug man, ik weet het ook niet, ik zie even geen andere oplossing en bevindt me nu in een soort niemandsland
Fay
-
Britta
Even eigen frustratie uitten. Ben nu al een tijdje opzoek naar fatsoenlijke damesschoenen. Probleem is dat ik maat 48 heb. En ja, dat is een probleem.
Lastige is dat de schoenen die je tegenkomt snel Pleasers e.d. zijn. En a. daar ga ik niet dagelijks op lopen en b. dan moet ik de deuren in mijn huis gaan aanpassen, want dan pas ik er niet meer onder door.
Ach, even relativeren, als dit mijn ergste probleem is, dan is het universum best aardig tegen mij.
Lastige is dat de schoenen die je tegenkomt snel Pleasers e.d. zijn. En a. daar ga ik niet dagelijks op lopen en b. dan moet ik de deuren in mijn huis gaan aanpassen, want dan pas ik er niet meer onder door.
Ach, even relativeren, als dit mijn ergste probleem is, dan is het universum best aardig tegen mij.
Look at others and try not to see what makes them different, but what connects them