Ik vind het heel erg lastig om hier op te reageren want ik heb er nooit echt overnagedacht dat de dingen die ik voelde wel eens konden komen door de hormonen. Ik denk dat we allemaal in een achtbaan van emoties zitten, of je nou hormonen gebruikt of niet. Ik heb het echter nooit als bijwerking gezien van de medicatie maar meer als onderdeel van dat proces. Maar misschien is het makkelijk praten voor mij omdat je als kind misschien heel anders over dingen denkt en je misschien flexibeler bent. Ik weet het niet hoor ik denk even hardop.
Ik weet wel dat ik never en te nooit zou stoppen met de hormonen toen ik in het proces zat. Daarom is het voor mij heel moeilijk om me te verplaatsen in jou gevoel, ik kan je eigenlijk alleen veel sterkte wensen
Ik wil even kwijt dat ik...
-
Angel
-
Lise
Re: Ik wil even kwijt dat ik...
Je zit in een totaal andere situatie dan ik en ik vind het hartstikke moeilijk om me voor te stellen hoe hoe het voor jou moet voelen, dus hierop reageren laat ik maar aan anderen. Ik kan me wel voorstellen hoe lastig het is als je een beslissing neemt die in eerste instantie niet uitpakt zoals je had gehoopt. Op basis van wat ik allemaal heb gelezen op dit forum lijk je me een onwijs sterk persoon dus ik weet zeker dat je hier uit gaat komen, linksom of rechtom. Superveel sterkte..Fay schreef:Kern van het verhaal, dat het vanaf week 1 eigenlijk slechter met me is gegaan, das zo bizar, je neemt de beslissing, weet hoe het zit, maar je gaat je slechter voelen, hoe is zon hrt dan vol te houden
Ik was er klaar mee, na een jaar aanklooien en zoeken, en maar geen echte verbeterring vinden,dan maar ff nie, dan maar even stop, dan maar terug man, ik weet het ook niet, ik zie even geen andere oplossing en bevindt me nu in een soort niemandsland
Fay
-
Fay
Dankje
Ach weet je, het is meer, het kan er ook nog wel bij, zo ontzettend veel bagger meegemaakt in 2013, je je wordt er idd sterker van, al mag het wat minder, ergens geeft het me ook energie, komt nog meer knokken naar boven
Goed, dood gaan we niet zomaar, daarvoor is de wil te leven toch net ff te goot, linksom of rechtsom, idd
Fay
Ach weet je, het is meer, het kan er ook nog wel bij, zo ontzettend veel bagger meegemaakt in 2013, je je wordt er idd sterker van, al mag het wat minder, ergens geeft het me ook energie, komt nog meer knokken naar boven
Goed, dood gaan we niet zomaar, daarvoor is de wil te leven toch net ff te goot, linksom of rechtsom, idd
Fay
-
Anon20180730
Arme Fay, vind je beslissing goed om eens even te stoppen met die K.T hormonen en een pauze te pakken. Die hrt komt me ook danig de nek uit en soms stop ik ook, maar kort. Heel kort, want de vervrouwelijking is toch o zo belangrijk voor me. Als ik mezelf bekijk ben ik trots op me a cup, m'n vrouwelijke trekken in het gelaat, mijn zachtere huid, het hoofdhaar dat beter gaat, enz.. maar oh.. oh.. wat is het toch een moeizaam proces.. elke dag slik ik trouw de androcur en ik plak mijn pleisters; 't kan gewoon niet meer anders.. ít's my life..
Over garagehouders ga ik 't verder niet hebben, meestal bieden die toch wel een kleine garantietermijn?
Veel sterkte met 't piekeren en de rest..
Over garagehouders ga ik 't verder niet hebben, meestal bieden die toch wel een kleine garantietermijn?
Veel sterkte met 't piekeren en de rest..
-
Fay
Hi, thx
En, je kan eigenlijk helemaal niet stoppen,ja, voor een paar dagen ,misschien een week, maar dan?
Ik ben ff heel benieuwd wat ik hier zelf nu van ga vinden en ondervinden, maar zoals gezegd, ik moest gewoon iets doen,ook al sta ik natuurlijk niet achter deze beslissing, het voelt iig wel alsof ik weer even de regie bepaal, ook al weet ik diep van binnen toch wel dat....
Fay
En, je kan eigenlijk helemaal niet stoppen,ja, voor een paar dagen ,misschien een week, maar dan?
Ik ben ff heel benieuwd wat ik hier zelf nu van ga vinden en ondervinden, maar zoals gezegd, ik moest gewoon iets doen,ook al sta ik natuurlijk niet achter deze beslissing, het voelt iig wel alsof ik weer even de regie bepaal, ook al weet ik diep van binnen toch wel dat....
Fay
-
Anon20180730
ja mooi gezegd, "jij hebt de regie", niemand anders.. super is dat..
niet alle problemen de wereld uit, maar wel (meer) acceptatie voor jezelf..
-
Veronica
Apart, sinds dat ik hormonen neemt heb ik ineens ook veel meer honger, maar echt HONGER en niet alleen trek of zo.
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Nou ga ik toch het hormonenpraatje wreed verstoren hoor...
Ik wil even kwijt dat ik vandaag op de rechtbank heerlijk werd gemevrouwd, terwijl ik als eiser toch echt als meneer op de rol stond. De eerste bode bij de balie begroette mijn advocaat en mij netjes als "mevrouw Zwart en mevrouw Laurijssens" en bij de oproep voor de zitting wees de andere bode ons ook weer onze plaats met "mevrouw Zwart, mevrouw Laurijssens, neemt u plaats achter de tafel bij het raam"

Ik wil even kwijt dat ik vandaag op de rechtbank heerlijk werd gemevrouwd, terwijl ik als eiser toch echt als meneer op de rol stond. De eerste bode bij de balie begroette mijn advocaat en mij netjes als "mevrouw Zwart en mevrouw Laurijssens" en bij de oproep voor de zitting wees de andere bode ons ook weer onze plaats met "mevrouw Zwart, mevrouw Laurijssens, neemt u plaats achter de tafel bij het raam"
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Veronica
Dat geeft inderdaad een heel fijn gevoel als mensen rekening met je houdenEmma schreef:Nou ga ik toch het hormonenpraatje wreed verstoren hoor...
-
Angel
wat fijn voor je Emma