Vandaag 3e behandeling achter de rug. Ik heb gevraagd of ze de laser op z'n hoogst konden zetten.
Ik merk nu al dat 50% van mijn baard niet meer terug komt door die 2 behandelingen.
Ik merkte ook bij mijn 3e behandeling dat de pijn al veeeeeeeel minder was, ookal stond de laser op z'n hoogst.
Ik kan niet wachten tot die rot baard weg isssss! (:
1e laserbehandeling achter de rug en even mijn ei kwijt ;-)
-
intrans
-
Alexandra
Re: 1e laserbehandeling achter de rug en even mijn ei kwijt
Hee goed van je hoor, de eerste keer ervoer ik als het meest heftig... gezien alle haren er nog zaten...intrans schreef:Hai mede-forumgenoten,
Vandaag 1e laserbehandeling gehad, dat deed me toch eens een partij pijn.
Kreeg er tranen in mijn ogen van en vroeg of ik in iets kon knijpen tijdens de sessie.
Heb nog 9 behandelingen te gaan, maar ik betwijfel of mijn baard dan ook daadwerkelijk weg is.
Het lijkt me te mooi om waar te zijn en ik ben dat scheren nu ook zo beu.
Verder al een tijdje hormonen via pleisters, alleen vind die pleisters wel een gedoe.
Ik ga smeken voor injecties, ook al weet ik dat dit in NL moeilijk gaat.
Ik denk dat het iemand wel is gelukt, hoop ik.............
Genoeg getypt voor vandaag, hehe!
Ik heb ervaring met injecties, maar ik ben ermee gestopt omdat ik het niet prettig vond om mezelf steeds te steken, naald gaat vrij diep in je beenspier. Ik heb zelf de beste ervaring met Estrogel, het zit in een tube. Die smeer je dan elke dag op je arm. Ik heb aan Mick van het VU gevraagd waarom ze die niet hadden, maar dat bepaalt de verzekeraar helaas. Ik heb nu ook pleisters, nadeel is wel de rode plekken. Sommige merken plakken weer niet goed (Sandoz) en de anderen plakken weer te goed, (Systen) je trekt bijna je huid mee als je niet goed oplet.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
-
jacqueline
ik heb vandaag de tweede gehad. En ik kan je zeggen dat het de tweede keer minder pijn gaat doen....met uitzondering van de bovenlip.
-
Anon20180730
wie weet ben je na de derde keer van je baard af, hoop je dan, maar... Ik ben zelf al jaren bezig..(had niet eens een Lubbers baard). Eerst ipl en daarna laser..
Scheren is nog steeds aan de orde. Wacht ook vooral niet te lang, want dan heb je grijze haartjes en dan helpt laseren niet meer..
Zonder emla verdovings creme was het helemaal niet gelukt, zonder huilend in de stoel te liggen..
Scheren is nog steeds aan de orde. Wacht ook vooral niet te lang, want dan heb je grijze haartjes en dan helpt laseren niet meer..
Zonder emla verdovings creme was het helemaal niet gelukt, zonder huilend in de stoel te liggen..
-
jacqueline
als het even kan: GEEN IPL...maar meteen laser. Door de IPL pakt de laser niet alle haartjes en ben je nog verder van huis. Mijn behandelaar raad IPL ten sterkste af...haren blijven terugkoemn
-
Anon20180730
helemaal mee eens.. ik ben ooit aan ipl begonnen via een marktkraampje dat destijds (vele jaren geleden dus) op de t&t avond stond in Eindhoven. De gastvrouw stond er niet achter (zelf was ze in haar tijd; nog veel langer geleden helemaal naar de UK geweest om haar gezichtshaar weg te laten laseren), maar stond het kraampje daar wel toe. Tot op de dag vandaag voel ik me nog gepakt door t&t en IPL.. Verloren tijd, moeite en geld geweest..Het bereik van de IPL is té laag namelijk.
Vind ik dan hé..
Vind ik dan hé..
-
Fay
Mm, kheb met ipl mijn gezicht toch voor 96,7 % kaal gekregen, mij hoor je niet klagen
Fay
Fay
-
Anon20180730
fijn.. vraag me af hoe je dat doet 'n bolletje wol meten met een schuifmaat'Fay schreef:Mm, kheb met ipl mijn gezicht toch voor 96,7 % kaal gekregen, mij hoor je niet klagen
Fay
-
Fay
Moet gezegd, het was even passen en meten en ik kan er een honderste nast zitten:)
Maar ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal, altijd ipl, goed bevallen, ik weet nie beter, pijn doet het nog net zo hard als de eerste keer, al staan er natuurlijk minder haartjes, zeg maar bijna niks nie meer
i like:)
Fay
Maar ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal, altijd ipl, goed bevallen, ik weet nie beter, pijn doet het nog net zo hard als de eerste keer, al staan er natuurlijk minder haartjes, zeg maar bijna niks nie meer
i like:)
Fay
-
jacqueline
bij IPL neemt de pijn niet af nee...de kans dat de huid mee verbrand is aanwezig..want ook de huid word verwarmd....bij de laser worden enkel en alleen de zwarte haren verhit. Minder haren is dus minder pijn