Voor mijn eerste hakken ben ik uit het niets naar van Haren gefietst en het eerste beste paar zwarte pumps uit het rek gehaald.
Niet gepast, maar ik dacht dat maat 39 wel prima zou zijn. Toen ik ging afrekenen controleerde de verkoopster de schoenen nog. Ik riep toen heel hard: "het klopt!" ik kon wel door de grond zakken. Eenmaal thuis bleken ze te groot, maar heb er toch op geoefend. Dat je hakken goed passen is echt essentieel want die eerste gleden de hele tijd van mijn hiel af. Echt een ervaring die ik nooit meer zal vergeten hihi
Kitty schreef:God wat ben ik toch jaloers op jullie meiden met van die heerlijke kleine maatjes... ik zou niet meer stoppen met laarsjes en pumps kopen!
dames, ik heb het geluk gehad om laarzen te krijgen.... maar ze zijn wat groot ( en hoog )
ik schuif erin... ik dacht zelf aan een hiel verhoging en een inlegzool... is dit wat?
Ik heb een stel hakken liggen die ik met de tijd misschien wel weg ga doen idd. Maat 38/39. Past iemand dat? Ze zijn allemaal maar heel weinig gedragen. Ik vind hakken geweldig maar er zelf op lopen... da's minder aan mij besteed. Ik zie ze liever gedragen worden.