Kleden als man: hoe brachten jullie het ervan af?
-
Judiana
Re: Kleden als man: hoe brachten jullie het ervan af?
ik voel zowat de mooiste foto verkiezings draad opkomen...
-
Tyler
Haha, inderdaad. Dat zou wat wezen.
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Krijgen we toch geen "trannier than thou"-toestandenJudith schreef:ik voel zowat de mooiste foto verkiezings draad opkomen...
Deze foto's (van ±1996) doen in ieder geval niet mee; Kleden als man:

"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Raisa
Als man kleedde ik me altijd best conservatief, nooit schreeuwerige shirtjes met grote logo's of merkkleding. Eigenlijk altijd wel overhemden en polo's. Door mijn foto's bladerend vond ik het heel lastig om een foto van me te vinden die niet in pak of op een excursie was genomen. Omdat ik meestal de gene was die de foto's maakte sta ik sowieso zelden op de plaat. Eigenlijk vond ik dat wel prima.
Dit plaatje is alweer meer dan 5 jaar oud en komt dicht in de buurt van hoe ik er meestal wel uit zag:

Dit plaatje is alweer meer dan 5 jaar oud en komt dicht in de buurt van hoe ik er meestal wel uit zag:

Laatst gewijzigd door Raisa op 10 mei 2012, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Arike
Onherkenbaar, Joan en Raisa !!!
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
MissJoan
Ja zie er jonger uit heel erg gek haha daar was ik denk ik een jaar of 22 en dit was voor een foto-shoot ook nog eens.
Ik denk dat het komt door me baardje dat was toen wel stoer en om toch me vrouwelijkheid te verbloemen.
Ik herken me zelf dan ook niet meer, kan er ook niet onderuit komen dat ik wel es wat hormonen heb geslikt niet veel en ben er nu mee gestopt omdat ik toch bij het gender team kom en omdat het heel erg link kan zijn.
Ik denk dat het komt door me baardje dat was toen wel stoer en om toch me vrouwelijkheid te verbloemen.
Ik herken me zelf dan ook niet meer, kan er ook niet onderuit komen dat ik wel es wat hormonen heb geslikt niet veel en ben er nu mee gestopt omdat ik toch bij het gender team kom en omdat het heel erg link kan zijn.
Hedwich schreef:Jemig... ik herken alleen het litteken op je wang - 1 van je foto's is geflipt.
Ik vind mezelf van vroeger eigenlijk ook wel een lekker ding... maar ik kon er helemaal niks mee. (foto's te vinden in een ander draadje)
-
Yentl
Met mannenkleren was ik een drama. Vooral niet te gekleurd en te tekstigjes. Paar afgetrapte losgeveterde nikes eronder.
Vrouw zijn is wel goedkoper in de kleding, behalve dan weer schoenen. Maar daarvoor hebben we weer de gezusters op de Overtoom, waar ik schaamteloos mijn halve vakantiegeld weg kan brengen. Topmeiden, topservice en pssssttt, coole nieuwe collectie. Niet dat ik het voor de centen doe, maar wat ik dan overhoudt kan ik straks uit gaan geven aan make up.
Als vrouw (dus eigenlijk mezelf) zijnde durf ik meer met kleuren en teksten qua shirtjes. Die zijn dan OOK nog eens, meer als de helft goedkoper, dan nieuwe design mannen t-shirts.
Als vrouw ben ik gek op grijs en grijs tinten. Bijna alles staat erop. En heb blauwe spijkerstof dingen, zoals een tuinjurk (verreweg favo!) en skinny shorts (Action €2,99).
Wat dan wel weer frapant is/was. Mijn mannelijke confectie en spijkerbroek maten wist ik nooit. Mijn vrouwen confectie maat dan weer wel
Vrouw zijn is wel goedkoper in de kleding, behalve dan weer schoenen. Maar daarvoor hebben we weer de gezusters op de Overtoom, waar ik schaamteloos mijn halve vakantiegeld weg kan brengen. Topmeiden, topservice en pssssttt, coole nieuwe collectie. Niet dat ik het voor de centen doe, maar wat ik dan overhoudt kan ik straks uit gaan geven aan make up.
Als vrouw (dus eigenlijk mezelf) zijnde durf ik meer met kleuren en teksten qua shirtjes. Die zijn dan OOK nog eens, meer als de helft goedkoper, dan nieuwe design mannen t-shirts.
Als vrouw ben ik gek op grijs en grijs tinten. Bijna alles staat erop. En heb blauwe spijkerstof dingen, zoals een tuinjurk (verreweg favo!) en skinny shorts (Action €2,99).
Wat dan wel weer frapant is/was. Mijn mannelijke confectie en spijkerbroek maten wist ik nooit. Mijn vrouwen confectie maat dan weer wel
Sweet kiss of goodbey