Ik wil even kwijt dat ik...
-
Lindsay
Re: Ik wil even kwijt dat ik...
In dit geval kan je hoog of laag springen het maakt helemaal niet uit, of je nu door de hond of door de kat gebeten gaat worden het levert altijd een vervelende wond op.
Don't dream your life, live your dream
Wees jezelf, er zijn al andere genoeg
-
elke
Internetstalking is een heel problematisch fenomeen waar nog niet goed tegen opgetreden kan worden. Ik ben daarom ook al jaren van internet af geweest en plaats nooit meer foto's of iets onder mijn eigen naam. Daarmee kun je het trouwens nog niet voorkomen maar hopelijk wel beperken.Eva schreef:Tuurlijk. Maar realiseer je wel dat Google gaandeweg een heel ideaal instrument is geworden voor een deugdelijke haatcampagne, zoals een van ons onlangs ook moest ervaren. Ik ben altijd heel open geweest over mijn persoon. De laatste dagen twijfel ik of dat zo verstandig was.Melany schreef:Heb je wat te verbergen?
Het gaat om geld... net zoals Google...
-
Lindsay
Beste Elke,elke schreef:Internetstalking is een heel problematisch fenomeen waar nog niet goed tegen opgetreden kan worden. Ik ben daarom ook al jaren van internet af geweest en plaats nooit meer foto's of iets onder mijn eigen naam. Daarmee kun je het trouwens nog niet voorkomen maar hopelijk wel beperken.Eva schreef:Tuurlijk. Maar realiseer je wel dat Google gaandeweg een heel ideaal instrument is geworden voor een deugdelijke haatcampagne, zoals een van ons onlangs ook moest ervaren. Ik ben altijd heel open geweest over mijn persoon. De laatste dagen twijfel ik of dat zo verstandig was.Melany schreef:Heb je wat te verbergen?
Het gaat om geld... net zoals Google...
Maak je geen zorgen ondanks dat je niet op internet zou komen of alles onder een schuilnaam doet weten ze precies waar je loop zit en eventueel ook ligt.
Als je alles weg doet inclusief je mobieltje heb je kans dat ze je niet meer kunnen vinden maar zelfs dat is geen garantie.
-
elke
Nou ja dan laat ik mijn paspoort juli a.s. niet meer veranderen en blijf ik Piet Hein heten en zal voor dat moment wel een grote opplakbaard en borstelige wenkbrauwen dragen 
-
Merel77
Zelfs als je naar de maan loopt dan weet de fiscus je nog te vinden.
-
Lindsay
Ik heb al van alles geprobeerd zelfs met regelmaat verhuizen (2x binnen half jaar) mag niet batenMerel77 schreef:Zelfs als je naar de maan loopt dan weet de fiscus je nog te vinden.
-
jacqueline
van de fiscus heb je maar 1 keer per jaar last....gek dat we nog alles moeten invullen als ze toch al alles van ons weten....
-
Claire
yeeh mijn nieuwe ov chipkaart is vandaag binnengekomen geen rare/vragende/verbaasde blikken van de conducteurs meer 
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
-
Lindsay
Gefeliciteerd Claire weer een stukje wat afgevinkt kan worden op naar het volgende.Claire schreef:yeeh mijn nieuwe ov chipkaart is vandaag binnengekomen geen rare/vragende/verbaasde blikken van de conducteurs meer
-
Lindsay
Ze zeggen alles van ons te weten, waarom moet ik dan elke keer correcties uitvoeren zodat het geld wat van mij is ook terug komt?jacqueline schreef:van de fiscus heb je maar 1 keer per jaar last....gek dat we nog alles moeten invullen als ze toch al alles van ons weten....
Volgens mij zijn ze bij die vereniging van de blauwe enveloppen niet helemaal eerlijk.
Maar je hebt gelijk als je zegt dat we er maar 1 keer last van hebben (normaal gesproken dan wel).