binders FTM

Make-up, kleding, en zo voort
Nathan90

Re: binders FTM

Bericht door Nathan90 »

Ik heb er ook naar gekeken, maar wat ik kon vinden qua reviews van mensen. Is dat de die in de tanktop zit enkel aan de bovenkant op de schouders vast zit aan het shirt, waardoor de bandjes van de binder vaak toch zichtbaar zijn behalve als de tanktop er precies goed op rust. Daarbij zie je die rimpels rond de necklijn, dit komt omdat de tanktop en binder daar waarschijnlijk ook aan elkaar vastzitten.

Komt bij dat de binder niet zo goed zal werken als op de foto's, want dat zijn aziaten. ;)

Dat gezegt.. grote kans dat ik er wel één bestel als het voorjaar echt begint haha. Maar ik zou dan wel voor de gestreepte gaan deze hier. Omdat de strepen immers afleiden van wat er niet klopt.

Verder, een betere optie voor de zomer kan zijn een korte binder te nemen en hierover een goed sluitende tanktop te dragen. (dus geen hemd/singlet achtige tanktop, maar een echte) zoals deze van Hanes. Goedkoop, comfortabele tanktops. En sluit goed af aan de neklijn en oksels. Ik heb ze zowel in S als M liggen, de S is natuurlijk een stuk strakker waardoor je mijn borst wel meer zit maar de binder totaal niet. De M zit comfortabeler en ook daarbij nagenoegen geen binder zichtbaar. :)
EdwinJulian

Bericht door EdwinJulian »

Dus eigenlijk is het niks meer dan een binder vastgestikt aan een tanktop... Lekker dan. Zie je op foto's niet goed, maar weet ook niet goed wat ik wel verwachtte eigenlijk... :P
Ja, die met die strepen is ook gaaf inderdaad!

Ik kwam later op ebay deze tegen http://www.ebay.com/itm/SHO-Handsome-Le ... 3a7f61bc18" target="_blank. Lijkt me precies hetzelfde, maar dan flink goedkoper. Misschien dat ik die bestel tegen de zomer om te kijken hoe het is en dan evt die anderen. Tenzij ik zelf iets moois in elkaar kan krijgen ;)
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina :(
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Ik vermoed dat ik de goedkopere variant van die Ebay binder heb liggen. Die was $10 xD

Maar het is het inderdaad waard om zelf wat te proberen. Verder inderdaad de gok wagen en op hoop van zegen dat het een beetje werkt.

Ik heb zelf singlets liggen van het merk Fruit of the loom. Van dezelfde website te bestellen als die tanktops (Bellatio). Deze vallen qua model goed over een binder. Zijn niet zo laag uitgesneden enzo. Dus als je zelf een poging wil wagen. ;)
Penicillin

Bericht door Penicillin »

Zoals meerdere mensen al zeiden is danae.info een heel erg goede site. Het is best duur vaak rond de 50,- tot de 65,- maar het is het zeker waard en ook van zeer goede kwaliteit. Wat me wel opvalt is dat je bij (erg) strakke shirts of v-necks je nog steeds wel een 'hint' van je borsten kunt zien. :(
You can never cross the ocean until you have the courage to lose sight of the shore. –Christopher Columbus
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Als je enkel de binders van Danae kent zou je eventueel in de toekomst eens een ander moeten proberen. Schijnt dat Danae sinds een tijd andere stof gebruikt die minder stug is en eerder uitrekt. Een Underworks binder is kwalitatief net zo goed en inclusief verzendkosten goedkoper. Daarbij zijn velen van mening dat ze beter binden.

Dat gezegd, feit is dat je altijd een 'hint' zal zien. Je kan het immers niet ín jezelf duwen, enkel platter maken. Daarom dragen veel jongens geen form fitting shirts en relatief veel overhemden. Je hebt nog geluk als het enkel bij een hint blijft, bij jongens die wat groter geschapen zijn is het vaak wat meer. Voor hen is een semi straks shirt geen optie tot na de operatie.
Holden

Bericht door Holden »

Ik heb net m'n eerste binder van Underworks (na jaren Danae). Jesus! Deze zijn echt goed! Hij zit lekker (knelt een klein beetje onder m'n arm maar dat komt ook omdat ik wel wat moet afvallen). Borst is heerlijk strak. Het was wel ff lastig om aan te krijgen (ik ben gewend aan eentje met rits) maar na ff swoegen en kijken hoe het 't makkelijkst ging dan lukte het wel. Zullen kijken hoe het is om 'm vanavond weer uit te doen :p... Ik had eigenlijk meteen voor deze moeten gaan, en vooral nadat Danae van stof was verwisseld - het nieuwe stof rekt heel snel uit.
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Hahaha, heb je een tritop? Of een lang model?

Als je heupen even breed (of smaller) zijn dan je schouders moet je kijken of je m anders over je heupen ipv je hoofd uit te trekken.
Dragonanthem

Bericht door Dragonanthem »

Hee heeft er iemand ervaring met binders terwel je cup D hebt
you only live once so go fucking nuts!! - RIP mitch lucker (A)
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Ik weet niet welke maat vriendlief heeft, maar dat zou best kunnen. Dus vanuit zijn ervaring en wat ik weet van andere die een grotere borst hebben zou ik als ik jou was de Tritop van Underworks proberen.
Dragonanthem

Bericht door Dragonanthem »

Dankjee ja ik ben het internet grondig aan het doorzoeken voor hulp+tips ook ga ik morge naar een transmeeting en hopelijk binne kort naar de dokter en me laten verwijzen naar een transprantijk. Weet er iemand een trans praktijk in de buurt van noord Brabant ? Gr ? Weet nog geen jongens naam
you only live once so go fucking nuts!! - RIP mitch lucker (A)