androkur depressie

jacqueline

Re: androkur depressie

Bericht door jacqueline »

voor de hormonen was ik echt f*cking depressief....nu tijdens de hormonen echt niet meer.....nergens meer last van....tja geen libido......maar dat vind ik toch niet erg....Verder soms erg moe en vaak koud, vooral in de avond
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

inderdaad da was ik nog vergeten.. koude kippenvel .. misschien ben ik wel geen trans,, ik had voorheen never een depressie..
leonie
Locatie: 81170 - le riols - regio Languedoc-Roussillon, Midi-Pyreneeën - frankrijk ( post - op )

Bericht door leonie »

ik heb androcur 50 mg genomen van 28 february 2012 tot begin mei 2013 , heb totaal niets nadelig ondervonden , nu hoef ik dat niet meer te nemen vermits ik post - op ben , geopereerd op 27 mei 2013
Het leven begint op het moment waarop je je niets meer aantrekt van wat andere mensen over je denken!!!
Alexandra

Bericht door Alexandra »

Moet er wel bij zeggen dat ik hoogsensitief ben: heb een gevoelig zenuwstelsel, waardoor ik medicijnen en drugs veel minder goed kan verdragen dan normaal. Ik reageer dus ook heftiger op emoties, zowel positief als negatief. Ben zelfs gestopt met het drinken van koffie/alcohol om die reden, omdat ik er niet tegen kan. Voordeel is wel weer dat ik sneller in slaap val en dieper kan slapen, wat ook weer handig is voor een verdoving en/of narcose.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Veronica

Bericht door Veronica »

Dus androcur is niet meer nodig na de SRS?
Afbeelding
jacqueline

Bericht door jacqueline »

nee, want het testosteronfabriekje word tijdens de SRS weggehaald.....
Veronica

Bericht door Veronica »

Dat wordt 1 pil minder nar de SRS dan, iets minder zwaar voor mijn maag dus.
Afbeelding
Joyce

Bericht door Joyce »

Veronica schreef:Dat wordt 1 pil minder nar de SRS dan, iets minder zwaar voor mijn maag dus.
Als je pil in je mond onder de tong laat smelten wordt je maag minder belast.
De werking blijft het zelfde
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Joyce schreef:
Veronica schreef:Dat wordt 1 pil minder nar de SRS dan, iets minder zwaar voor mijn maag dus.
Als je pil in je mond onder de tong laat smelten wordt je maag minder belast.
De werking blijft het zelfde

Heb je dat ooit geprobeerd? Oh wat zijn die tabletten smerig! :cry:
“good enough”
Alexandra

Bericht door Alexandra »

Andocur en Progynova kun je niet laten smelten onder je tong, de stof kan namelijk niet worden opgenomen waardoor het in het speeksel blijft. Echte sublinguale smelttabelletten bevatten een microscopische vorm van de werkzame stof, zodat ze door het membraan van het slijmvlies heen kunnen gaan. Ik heb de sublinguale methode ook geprobeerd, maar ook dat vond ik niet prettig. Sublinguale opname gaat namelijk veel te snel. De stof blijft ook maar slechts 2 uur in de bloedbaan, waarna het geheel verdwijnt. De piek van de werkzaamheid merk je ook binnen 15 minuten, en die is vrij heftig. Ik merkte het direct na inname, en werd er zelfs duizelig en onrustig van.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb