Ik lees het al succes verzekerd bij jou Barberella.
Hoe dan ook er blijven nog genoeg positieve momenten over om toch nog te juichen.
Succes de komende dagen, Lindsay
Ik wil even kwijt dat ik...
-
Lindsay
Re: Ik wil even kwijt dat ik...
Don't dream your life, live your dream
Wees jezelf, er zijn al andere genoeg
-
Fay
....dat ik smorgensvroeg opsta, en ipv eigenlijk weer terug willen kruipen wegens overheersend zwaar donker mineur(maandenlang zo gegaan) naar buiten kijk, en denk,wow mooie zon, wat voel ik me rustig,ik heb zin in de dag, geen geknok, geen gevecht , nee ik ben, heel gewoon, en toch bijzonder, hughe difference
Fay
Fay
-
Lindsay
Nu het buiten 's morgen weer licht aan het worden is scheelt al een slok op een borrel bij mij, super dat het bij jou ook weer wat terug op de rail komt Fay. Heeft de weg die je gekozen hebt toch positieve invloed " keep on rolling" .
-
Fay
De aankomende lente, mooie weer en dat vooruitzicht heeft absoluut een positief effect op de gevoelstoestand, idd een verademing
keep on rolling too:)
Fay
keep on rolling too:)
Fay
-
Fay
Ook ff kwijt dat ik opzoek naar een geschikte logopediste ben gestuit op iemand die weliswaar geen ervaring had met transen, maar wel geinteresseerd op onderzoek is uitgegaan, en besloten heeft deze 'uitdaging' met mij aan te willen gaan
Ik ben benieuwd:)
Fay
Fay
-
Lindsay
Dat moge dus felicitaties waard zijn, een logopediste die zelf op onderzoek uitgaat om mensen zoals jij en ik oo te helpen waar kom je dat tegenwoordig nog tegen. Negen van de tien keer kan je alleen maar beroep doen op de mensen die je voorgeschreven krijgt van....................Fay schreef:Ook ff kwijt dat ik opzoek naar een geschikte logopediste ben gestuit op iemand die weliswaar geen ervaring had met transen, maar wel geinteresseerd op onderzoek is uitgegaan, en besloten heeft deze 'uitdaging' met mij aan te willen gaan
Fay
Hulde aan deze logopediste.
-
Fay
Dacht ik ook, een goed begin lijkt mij zo, hoe dat uit gaat pakken is afwachten en ervaren maar het voelt goed, beter als mijn vorige logopediste, die er niet zo heel veel zin in leek te hebben en de behandeling in een 20 minuten ff snel afraffelde
Spannend ook, wat wat zij gaat tegenkomen , ben ik, in hoe ik ben, voor mij weer een nieuw onderdeel real life fase, voor haar ook nieuw, maar een open houding is een prettig begin
Fay
Spannend ook, wat wat zij gaat tegenkomen , ben ik, in hoe ik ben, voor mij weer een nieuw onderdeel real life fase, voor haar ook nieuw, maar een open houding is een prettig begin
Fay
-
Lindsay
Positief blijven denken het is tenslotte bijna lente, een nieuwe periode van het jaar.
Haal je energie hieruit en laat je lekker meenemen door het heerlijke weer wat er te wachten staat.(hoop op goed weer).
Suc6 Lindsay
Haal je energie hieruit en laat je lekker meenemen door het heerlijke weer wat er te wachten staat.(hoop op goed weer).
Suc6 Lindsay
-
Fay
Giddy up go, 3 koppen koffie later en het wordt tijd de stoute kleren aan te trekken en de buitenlucht in, positief blijven is een kleine moeite als je weet wat je wilt en daar energie van krijgt:)
have a nice day
Fay
have a nice day
Fay
-
Veronica
Geniet van je dag.
Ik denk dat ik vrolijk thuis blijf, hele week heen en weer reizen, nu al zo rond de 500km achter de rug en de week is net de helft voorbij.
Ik denk dat ik vrolijk thuis blijf, hele week heen en weer reizen, nu al zo rond de 500km achter de rug en de week is net de helft voorbij.