Kitty schreef:heb het gezien... wat een vreselijk mens....ik ben haar aanstellerige verongelukte stemmetje direct heel hard na gaan doen en moest gaan ijsberen en naar de keuken vanwege de agressie die het in me opriep lol
Bij mij sprongen spontaan ladders in mijn acuut afzakkende panty toen ik haar hoorde verkondigen dat 'NL'ers beweren dat maroks blanke baby's eten'. Bij wijze van 'aantoonbaar rascisme'.
Hoe verzint ze het om zoiets als argument te gebruiken?!?!?! Het waren antisemieten uit vroeger tijden die dergelijke dingen over Joden beweerden.
Het hele antirascisme en anti discriminatie gebeuren is volkomen uit het lood geslagen, zoals Pim Fortuyn 11jr geleden al zei.
Het gekke is namelijk dat de Christelijke kerk en Christenen vanaf eind jaren zestig tot eind jaren zeventig grondig afgefakkeld werden.
Gerard Reve die in 1968 of zo god vergeleek met een man die een ezel neukte, Jezus Redt van Robert Long, Propria Cures ging er midden jaren 60 ook nog stevig tegen aan.....met als gevolg kamervragen, rechtszaken enzenz tegen zoveel blasfemie.
Die gewoon naast zich neergelegd werden en men ging vrolijk verder met die vermaledijde blasfemie.
Het punt is dat die beledigde Christenen NL en blank waren en moslims zielige buitenlanders die toch al zo gediscrimineerd werden enzenz.
Het waren en zijn alleen blanke autochtonen die aangesproken werden op
verondersteld rascisme en discriminatie.
Blijkt dat allochtonen 100x erger rascistisch zijn en discrimineren en het nog middels openlijke geweldpleging uiten ook.
Afgelopen week las ik (weer) een klein artikel op het net over een autochtone oudere man in West die last had van marok overlast, criminaliteit etc en met ze in de clinch ging.
Resultaat: een hakenkruis op zijn deur geklad, zijn huis in brand gestoken waarbij die man omgekomen is. Daders waren zo van straat te plukken maar nooit gepakt, laat staan berecht.
Is een jaar of 8 geleden gebeurd...en flink onder de pet gehouden in de (linkse) media...waardoor het net een soort 'urban legend' ging lijken...
Paar jaar later las ik een interview met zijn dochter die na zoveel onrecht bewust uit (PVDA) Amsterdam verhuist is.
Ik geloof wel in een volksaard. Blanke NL'ers zijn pragmatisch, Hindoestanen ambitieus en harde werkers, net als Chinezen, Indischen zijn zo neurotisch en over aangepast dat ze letterlijk verdwenen zijn als de 1e generatie overleden is, Turken zijn door Atatürk grondig voorbereid op Europa enz, Vietnamezen in NL erg ondernemend, enzenz.
<knip> Modbreak Madeleine, inhoudelijke discussie prima maar benoem dan het probleem dat er is ipv dat je een complete bevolkingsgroep gegen die mauer zet..
Begin jaren 90 is er een figuur genaamd Mohammed Rasoel geweest, een ex moslim, die toen een boekje geschreven heeft getiteld:
'De ondergang van Nederland-Land der naieve dwazen'
Waarover vreselijke ophef ontstond, want rascistisch, blablabla, en er werd aangenomen dat Mohammed Rasoel een pseudoniem was voor Gerrit Komrij. Wat niet waar was/is.
Als ik het zo teruglees dan lijkt Mohammed R in grote lijnen nog gelijk te hebben gekregen ook, en
nog meer gelijk krijgt zelfs.
http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic ... C_ID=56701&" target="_blank scroll naar het midden van het eerste bericht om Mohammed R's profetieën te lezen. De rest van het bericht is ook erg lezenswaardig.