Effect van hormonen
-
Anon20180730
Re: Effect van hormonen
ik kan alleen via mijn buik naar beneden kijken en in de spiegel, andere invalshoeken heb ik niet en ben geen pysch (gelukkig maar).. zou echt gek worden van al die transgenders 
-
Fay
Positief gezien is zon proces belachelijk leerzaam, als je daarin jezelf niet leert kennen leer je jezelf nooit kennenDaniéla schreef:MPS denk ik ook niet aan lieverd, meer aan onverwerkte en onbehandelde problemen uit het verleden m.a.g. dat je je eigenbeeld niet goed kan verwerken en plaatsen.
En het forum is er toch voor om je op weg te helpen en dan het liefst vanuit zoveel mogelijk invalshoeken. Misschien heb ik wel ongelijk en voor jou is het alleen maar goed als anderen dat zouden bevestigen en met betere ideeën komen...
Mijn buikje is weer wat aan het terugkomen sinds ik gestopt ben met de hrt, ook mijn libido maar die kan nog even de pot op...
x'jes en liefs
Daniéla
Er is hier niemand met een onbeschreven bladje , de kunst is ,net als iedereen in life, met jezelf door 1 deur te leren kunnen, links of rechtsom, en die zoektocht maakt het wel ingewikkelder dan de gemiddelde sterveling, maar iig boeiend, de dag dat ik mezelf volledig zou begrijpen zou een dag van teleurstelling zijn, its an interesting road
buikjes en libido, bijzaak eigenlijk:)
Fay
-
Fay
Blijft raar dat naar beneden kijken ene grotere buik teweegbrengt dan de spiegel:)Irene schreef:ik kan alleen via mijn buik naar beneden kijken en in de spiegel, andere invalshoeken heb ik niet en ben geen pysch (gelukkig maar).. zou echt gek worden van al die transgenders
Ik ga wel af op die buik van boven naar beneden want als die klein lijkt zit ik helemaal goed:)
Psyhiaters zijn dol op ons, weer eens wat anders dan de zoveelste doorsnee depressieveling die het niet meer ziet zitten en met een doos prozac vrolijk weer de baan op kan, zie u over 6 maanden !
Kheb de mijne afgezwaaid en dat was vooral voor haar een enorme teleurstelling
Fay
-
Anon20180501
Het enige wat mij een teleurstelling had kunnen opleveren toen ik mezelf echt leerde kennen was als
ik de weg daarnaar toe interessanter en fijner had gevonden als de bewustwording zelf.
Daar was bij mij dus duidelijk geen sprake van en ik vraag me af of dat voor iemand wel zo was en het
voor jou zo zal blijken te zijn achteraf...
xxx Daniéla
ik de weg daarnaar toe interessanter en fijner had gevonden als de bewustwording zelf.
Daar was bij mij dus duidelijk geen sprake van en ik vraag me af of dat voor iemand wel zo was en het
xxx Daniéla
-
Fay
De vraag die acuut opkomt is de weg waarheen , ik pin me niet vast op 1 weg, de bekende weg naar srs, opties open laten is noodzaak en prettigDaniéla schreef:Het enige wat mij een teleurstelling had kunnen opleveren toen ik mezelf echt leerde kennen was als
xxx Daniéla
Ik denk dat velen onderweg naar een van begin af aan duidelijk doel en wens, vaak ergens anders uit blijken te komen en daar is dan ook volledig niks mis mee ,wederom is het niet weten als uitgangspunt enorm boeiend want zelfontdekking,en geeft zoveel ruimte,vandaag kwam het besef naar boven, misschien kom ik er wel nooit achter hoe het werkelijk zit, en dat dat dus ook ok is, ondertussen leef je door omdat niet weten ontzettend veel ruimte biedt, ook onzekerheid, maar dat is niet erg, niet problematiseren
Weet je het wel absoluut duidelijk, dan is dat ook ok, en jouw weg, kun je daarnaar handelen, lijkt me ergens prettig ,terwijl ik zelf denk, er is meer int leven dan het traject naar jezelf
Fay
Laatst gewijzigd door Fay op 13 mar 2014, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Anon20180730
Jee .. even Issis bellen.. Oh nee.. 
-
Fay
wie is issis, je tante?
Fay
Fay
-
Veronica
Oh je bedoelt die uitgestorven forum ?Irene schreef:Jee .. even Issis bellen.. Oh nee..
-
Anon20180501
Ik heb srs niet genoemd als eindstation maar de bewustwording lieverd... 
-
Veronica
Volgens mij bestaat zoiets als een eindstation niet voor ons, we zitten in een trein die eindeloos doorgaat.Daniéla schreef:Ik heb srs niet genoemd als eindstation maar de bewustwording lieverd...