androkur depressie

Fay

Re: androkur depressie

Bericht door Fay »

Als twijfel wordt veroorzaakt doordat je nog niet goed weet in welke hoek je zit en wat je wilt prima,neem de tijd te onderzoeken, als twijfel veroorzaakt wordt doordat je af hebt moeten haken in het proces ,om wat voor reden dan ook, terwijl je diep van binnen wel weet wat je wilt,alleen nog niet kan bereiken op een door jouw gewenste manier, vindt ik dat ongezonde twijfel

Fay
elke

Bericht door elke »

Fay schreef:Als twijfel wordt veroorzaakt doordat je nog niet goed weet in welke hoek je zit en wat je wilt prima,neem de tijd te onderzoeken, als twijfel veroorzaakt wordt doordat je af hebt moeten haken in het proces ,om wat voor reden dan ook, terwijl je diep van binnen wel weet wat je wilt,alleen nog niet kan bereiken op een door jouw gewenste manier, vindt ik dat ongezonde twijfel

Fay
Dat lijkt me geen twijfel. Als je weet wat je wilt dan twijfel je niet meer. Je twijfelt dan slechts over de juiste weg daar te komen. Dat is wat anders. Als je echt weet wat je wilt... waarom raak je dan snel ontmoedigd op de weg daarnaartoe? Is het het tijdelijk ongemak van androcur niet waard?
Fay

Bericht door Fay »

Ik vindt 10 maanden diepe depressie en er alles aan doen om er mee te dealen niet bepaald snel ontmoedigd raken, die depressie verdween voor het grootste deel als sneeuw voor de zon toen ik met andro stopte

Dus, neen, nee, dat 'ongemak ' ,wat mijn hele functioneren lam legde, wil ik er niet een 2de keer bijhebben

Je gaat wel als vanzelf aan jezelf en je gekozen pad twijfelen als je je helemaal niet ok gaat voelen in het traject als gevolg van, idd, andere twijfel als de overtuging die in je zit mbt dat pad

Fay
elke

Bericht door elke »

Interessant Fay.
Heb je enig idee hoe je bloedwaardes nu zijn?

Depressie is een mogelijke bijwerking van de androcur dus het kan heel goed hoor.
jacqueline

Bericht door jacqueline »

androcur heeft inderdaad deze neiging. Je moet sterk in je schoenen staan om je niet te laten meeslepen door deze bijwerkingen.
Fay

Bericht door Fay »

elke schreef:Interessant Fay.
Heb je enig idee hoe je bloedwaardes nu zijn?

Depressie is een mogelijke bijwerking van de androcur dus het kan heel goed hoor.
Hi

Nu, i dont know, meerdere malen getest bij vu,waarop ik stuk liep, ja je waardes zijn goed dus wij weten het ook niet was het antwoord, bij huisarts nog een keer extra dus in totaal 3 keer,maar van estradiol schijnt dat niet zoveel te zeggen omdat dat nauwelijks in het bloed is terug te vinden terwijl het lichamelijk veel meer doet

Androkur is idd berucht en dan snap ik niet dat men geen alternatief kan bieden, ik ga eea eens uitzoeken bij huisarts, die kan Spironolacton iig bestellen in duitsland heb ik begrepen en dat is dan legaal

Fay
Fay

Bericht door Fay »

The beauty of de-pression

Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Mijn huisarts vond het geen enkel probleem de androcur quasi stiekem te vervangen door spironolacton, maar trok dat aanbod terug in verband met mijn hartconditie.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Fay

Bericht door Fay »

Ik ben dat nu aant uitzoeken,ik bepaal natuurlijk, komt alleen datzelfde vu weer om de hoek kijken, hoe kijkt men daar tegenaan, al houdt niemand me natuurlijk tegen, toch zal het min of meer in overleg moeten ivm controles enzo

Fay
elke

Bericht door elke »

Fay schreef:Ik ben dat nu aant uitzoeken,ik bepaal natuurlijk, komt alleen datzelfde vu weer om de hoek kijken, hoe kijkt men daar tegenaan, al houdt niemand me natuurlijk tegen, toch zal het min of meer in overleg moeten ivm controles enzo

Fay
heb je ook geminderd met de andro? 20 mg per dag zou genoeg moeten zijn (misschien zelfs minder). Spiro heeft ook bijwerkingen en in amerika klagen ze weer dat ze geen andro kunnen gebruiken...