PIG
-
Marieke
Re: PIG
ik heb (nog) geen telefoon gehad, ook geen mail, laat alsjeblieft dit niet waar zijn, ik had 2 afspraken voor in juli en 2 in augustus, denk ik eindelijk wat aan mijn problemen te kunnen doen, krijgen we dit, het kan toch niet waar zijn dat de zorg zo in nederland geregeld is, serieus waar moet ik nu terecht!? 
-
Janice
Ik neem aan dat ze snel een vervanger regelen of misschien zal Tanja meer beschikbaar zijn, denk dat je het beste even kan bellen en e-mailen. Toen ik 2 weken geleden bij Alwin was om mijn behandeling daar te staken wensten ik hem veel succes en geluk, hij heeft niks laten doorschemeren dat er iets aan de hand was.
-
Barbarella
Ik zie de transjes zorg in Nederland achteruit hollen. Een jaar terug had ik nog goede hoop dat er een doorbraak gemaakt zou kunnen worden in de toekomst. Iets met meer mensen opleiden, Een genderpoli voor alle vier de windrichtingen. En voor wie wil, en het kan betalen een particulier in de buurt.
Na mij de zondvloed!
-
Fay
Ik zou er idd zelf even achteraan gaan, dit is wat ik te horen heb gekregen mbt mijn persoonlijke situatie, maar dat zegt niets over hoe het met anderen gaat verlopen
inmiddels laten bezinken en ik baal er wel van, ik keek er naar uit - 2 maanden geleden afspraken gemaakt, omdat oa ik wel wat gesprekken kon gebruiken, en nog. Nu is het hele traject daar ineens 2 dagen van tevoren kompleet gecanceld, en heb ik weer tijd verloren naar mijn id, een goede gendertherapeut met verstand van zaken, is hard to find
Fay
inmiddels laten bezinken en ik baal er wel van, ik keek er naar uit - 2 maanden geleden afspraken gemaakt, omdat oa ik wel wat gesprekken kon gebruiken, en nog. Nu is het hele traject daar ineens 2 dagen van tevoren kompleet gecanceld, en heb ik weer tijd verloren naar mijn id, een goede gendertherapeut met verstand van zaken, is hard to find
Fay
-
jacqueline
Ik heb zojuist een mailtje terug ontvangen van Alwin en dit is de inhoud:
Nee ik ben niet per direct gestopt in Woerden. Ik heb wel mijn baan opgezegd. het is nog niet helemaal duidelijk per wanneer ik nu precies stop. Dat kan 1 juni of 1 augustus worden. Dat hangt af van Tanja en hoe opvolging van mijn werk wordt geregeld.
Er komt hier dus wel opvolging, maar dat is nog niet geregeld en ook nog niet duidelijk hoe of wat. Tanja zal zelf ook wat cliënten gaan overnemen. Op dit moment is ze ziek en dus ligt alle bespreking daarover even stil.
Hartelijke groeten,
Alwin
Nee ik ben niet per direct gestopt in Woerden. Ik heb wel mijn baan opgezegd. het is nog niet helemaal duidelijk per wanneer ik nu precies stop. Dat kan 1 juni of 1 augustus worden. Dat hangt af van Tanja en hoe opvolging van mijn werk wordt geregeld.
Er komt hier dus wel opvolging, maar dat is nog niet geregeld en ook nog niet duidelijk hoe of wat. Tanja zal zelf ook wat cliënten gaan overnemen. Op dit moment is ze ziek en dus ligt alle bespreking daarover even stil.
Hartelijke groeten,
Alwin
-
Janna
Ik heb hem er vrijdag over gesproken. Hij gaat werken in Assen, omdat dat dichter bij huis is. Hij deed het al een dag in de week of zo, en dat wordt nu voltijds. Bestaande afspraken zouden wel doorgaan, maar er komen geen nieuwe intakes. Dat wil zeggen, tot er een vervanger is. De lopende afspraken na 1 augustus (of eerder) vervallen waarschijnlijk wel. Ik neem aan dat ze niet meteen een vervanger hebben die die grote werklast zomaar kan overnemen. Misschien dat in Assen nu nog wel plek is.
Dat maakt de spoeling inderdaad heel dun. Alleen Groningen en Assen blijven over. Gaat goed zo...........
Dat maakt de spoeling inderdaad heel dun. Alleen Groningen en Assen blijven over. Gaat goed zo...........
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
-
Stephannie
Heel vreemde zaak!!! Ik weet alleen dat hij deze maand op cursus gaat en een 'tweede' praktijk is begonnen in Assen...
Dus hoezo stoppen??
Want ik ben ook bij hem in behandeling sinds 2 weken...
Dus hoezo stoppen??
Want ik ben ook bij hem in behandeling sinds 2 weken...
-
Arike
Ik heb inmiddels even contact gehad met PIG en er wordt wel degelijk gewerkt aan een oplossing, volgende week als Tanja weer beter is, is er waarschijnlijk meer bekend
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Fay
Voor mij, ik heb net antwoord terug van Alwin , is geen plek iig, hij gaat idd werken in Assen en dat is het
Intakegesprekken hebben nu geen zin meer omdat hij binnen afzienbare tijd niet meer in woerden werkt
Ik begrijp de situatie, maar voel me min of meer in de kou gezet
Heb het id dat het daar ook nogal rommelt, veel onduidelijkheid over wat Tanja hier verder aan gaat doen ook
Fay
Intakegesprekken hebben nu geen zin meer omdat hij binnen afzienbare tijd niet meer in woerden werkt
Ik begrijp de situatie, maar voel me min of meer in de kou gezet
Heb het id dat het daar ook nogal rommelt, veel onduidelijkheid over wat Tanja hier verder aan gaat doen ook
Fay