PIG

Venka

Re: PIG

Bericht door Venka »

Ik wil toch even reageren op de enorme onrust.Alwin gaat naar http://www.psychologenpraktijkdevaart.nl/" target="_blank in Assen,je kan hier gewoon een afspraak maken en de wachtlijst was volgens mij 2 maanden.Ik heb hier ook begin maart al een afspraak gemaakt en dat van het PIG is niet van de laatste tijd hoor.Ik begrijp best dat er - mede door het VU - veel onrust is. Wat mijn traject betreft bij het PIG die stopt maar gaat door in Assen en Alwin blijft met dezelfde mensen werken en voor mij veranderd er vooralsnog niets.Eind juni is mijn RLE bij het PIG afgelopen en ik krijg gewoon een goede beoordeling voor mijn RLE.Dus je kan gewoon naar Assen en je hoeft niet te wachten op het PIG tot zij een oplossing hebben.Ik begrijp dat Assen voor velen ver weg is,voor mij ook 2 uur reizen maar soms moet je er at voor over hebben.
Anne

Bericht door Anne »

Hoi, ik ben gisteren bij Alwin geweest, en we hebben het hier over gehad.

Alwin gaat inderdaad naar Assen. Hij is al een paar jaar elke week heen en weer aan het reizen en dat breekt hem op. Om te voorkomen dat het echt fout gaat en hij overspannen raakt heeft hij besloten om in Assen te gaan werken. Wanneer hij definitief weg gaat bij de PIG is nog niet duidelijk. Hij is prima bereid om nieuwe mensen in te werken, maar het PIG doet zeer onduidelijk over wanneer die er komen. Ik denk niet dat de PIG de genderzorg opzij zet, want het is ondertussen een flink deel van hun patientenbestand, maar wat precies de oplossing wordt is nog niet duidelijk. Alwin heeft met de administratie van de PIG afgesproken dat wanneer er duidelijkheid komt dat zij iedereen gaan bellen over de nieuwe situatie. Alwin gaat geen nieuwe intakes meer doen, omdat hij vindt dat dat niet meer nuttig is.

Dus de PIG moet nu even gaan beslissen hoe het verder gaat. Wil je echt met Alwin verder, dan moet je naar Assen. Het is heel vervelend voor de mensen die net aan de beurt waren of net begonnen waren, maar als Alwin overspannen raakt dan kan hij helemaal niemand helpen. Het is niet echt een goed moment, maar in dit soort situaties is er nooit een goed moment.

Ik hoop dat de mensen hier snel informatie krijgen, en ik wens Alwin veel geluk toe in Assen!
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

Aafke schreef:Ik begrijp dat Assen voor velen ver weg is,voor mij ook 2 uur reizen maar soms moet je er at voor over hebben.
Inderdaad, met de auto vanuit Eindhoven v.v. uit en thuis 5 uur over 500 km. Met de trein enkele reis 3,5h dat is v.v. 7 uur treinen.. :fpalm: (naast 't gebruikelijke overstappen; op dit moment loopt er ook nog tussen Boxtel en Den Bosch een snelbus i.p.v. trein)
Fay

Bericht door Fay »

Gaan we toch gezellig met ze 2- en en meteen dagje uit ;)

Zonder gekheid, je moet er wat voor over hebben :roll: , maar ik ga idd waarschijnlijk ook niet zon lange tijd in de auto zitten ,nog los van het feit dat ik dat helemaal niet kan betalen

magoed we wachten even af mbt tanja

Fay
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

gezellig Fay, maar dit lange reizen is absoluut geen optie. Kom na zo'n reis volledig gebroken thuis :?
Laatst gewijzigd door Anon20180730 op 08 apr 2014, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Fay

Bericht door Fay »

Me neither, tot die tijd spui ik wel als vanouds tegen mijn eigen muren

Fay
Robyn

Bericht door Robyn »

Ik heb 23 juli mijn eerste van zeven afspraken staan. Ik stond bij Alwin onder behandeling. Wat nu :(
Groetjes,
Robyn
alida

Bericht door alida »

Meow8 schreef:Ik heb 23 juli mijn eerste van zeven afspraken staan. Ik stond bij Alwin onder behandeling. Wat nu :(
Misschien valt het mee en vinden ze snel een opvolger. Wel vervelend die onzekerheid nu.

En anders is Assen misschien bereikbaar voor je? Ik heb in ieder geval al gezien dat de praktijk op loopafstand van het station is.
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Ik heb Alwin vanmiddag even aan de telefoon gehad en we moeten gewoon geduld hebben. Als je mee wilt naar Assen mag dat, maar het hoeft niet en er wordt voor opvolging gezorgd. Probleem is op het moment dat Tanja ziek is en bij haar moet de informatie vandaan komen.
Als je mee gaat naar Assen is er nog een probleem: de contacten met de verzekeraars staan op naam van Tanja dus wat dat betrft moet Alwin opnieuw beginnen. Maar ook dat gaat goed komen.

Geen reden tot paniek dus, met een beetje geluk komt er juist meer capaciteit.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Robyn

Bericht door Robyn »

Emma schreef:Ik heb Alwin vanmiddag even aan de telefoon gehad en we moeten gewoon geduld hebben. Als je mee wilt naar Assen mag dat, maar het hoeft niet en er wordt voor opvolging gezorgd. Probleem is op het moment dat Tanja ziek is en bij haar moet de informatie vandaan komen.
Als je mee gaat naar Assen is er nog een probleem: de contacten met de verzekeraars staan op naam van Tanja dus wat dat betrft moet Alwin opnieuw beginnen. Maar ook dat gaat goed komen.

Geen reden tot paniek dus, met een beetje geluk komt er juist meer capaciteit.
Dat is fijn om te weten. Ik heb nog geen gesprekken gehad, eerste in juli met Alwin, als hij dat nog doet. Als ik mee wil naar Assen, kom ik dan opnieuw op een wachtlijst?
Groetjes,
Robyn