ben even afwezig geweest hier maar hoop weer vaker te komen. Zal even een kleine update geven om dat ik weer een stukje verder ben.
Ondertussen zit ik in de diagnostische gesprekken. Aglopen maandag had ik het psychologisch onderzoek en het vierde gesprek. het onderzoek duurde 3.15 uur. Was wel heel snel voorbij. Door de lengte was ik een kwartier te laat voor het 4e gesprek. Gelukkig kreeg ik nog even 5 minuten om wat te drinken , te eten en het toilet te bezoeken. Eigenlijk toch ook weer wat aan de korte kant voor dat alles.
Het vierde gesprek was anders dan de voorgaande drie. De psycholoog begon met twee zaken die hem waren opgevallen in mijn levensverhaal. Het waren twee zaken m.b.t. mijn lange wachten voor ik mij heb aangemeld. Vooral omdat ik metmijn partner rekening hield. Daarna kreeg ik te horen dat het onderzoek niets had opgeleverd (had ik ook niet anders verwacht) dus dat was ook goed. Maar toen verraste hij mij. Ik had het helemaal nog niet verwacht maar ik kreeg te horen dat er wat hem betreft er geen redenen zijn om met hormonen te beginnen. Ik was overdonderd. Wel hield hij en slag om de arm omdat het gesprek met de persoon erbij nog in oktober moet plaats vinden. Maar daar verwacht ik ook geen problemen van.
Is het normaal dat je in het vierde gesprek al min of meer hoort dat jehet groene licht in het vizier hebt? In november (24) heb ik het zesde gesprek, dus daarin krijg je zijn bevindingen en conclusie (die ik dus al min of meer weet). Hoelang duurt het daarna nog voor je echt de hormonen krijgt?
Saskia