Hormonen

Janice

Re: Hormonen

Bericht door Janice »

Je kan de finasteride niet samen met Androcur nemen ? of is dat dubbel op ?
Veronica

Bericht door Veronica »

Remy schreef:Ik ga wel weerbeginnen met de androcuur de finasteride was ik mee gestopt toen ik met de androcurr begon.
wel wil ik een halve pil nemen dat is dus 25 mg . In december een aspraak in het vu. Zouden ze daar moeilijk over gaan doen.
Als er medische bijwerkingen zijn zou het VU niet moeilijk moeten doen.
Afbeelding
Remy

Bericht door Remy »

Kan het zijn dat bij mij na 5 weken 50mg per dag mijn testosteron al bijna op nul kan zijn . Want dat dacht ik.
Remy

Bericht door Remy »

Hebben jullie ook een advies voor de estradiol pleister . Want deze blijven niet zitten .
Veronica

Bericht door Veronica »

Remy schreef:Kan het zijn dat bij mij na 5 weken 50mg per dag mijn testosteron al bijna op nul kan zijn . Want dat dacht ik.
Het zou kunnen maar om de testosteron laag te houden zou je dan de voor jouw noodzakelijke dosis moeten slikken, vaak is dat toch de 50mg.
Afbeelding
Remy

Bericht door Remy »

Ik denk dat in december bij het vu ook weer bloed geprikt zal worden . Al hebben ze mij niet gezegd dat ik nuchter moet zijn
.zal ze maar eens gaan bellen.
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

even los van de ´technicalities´, wat zou je mogelijk graag willen bereiken Remy?

ps. een pleister goed plakken is nog best een kunst merkte ik zelf.. Deze daarna even opwarmen met je handpalm zorgt ervoor dat deze beter plakt :)
verder heb ik zelf nog nooit ´nuchter´ bij ´t Vumc bloed laten prikken
doll89

Bericht door doll89 »

eerst de helft van de pleister alvast plakken en dan de beschermfolie van de andere helft eraf halen. glad strijken en de randjes goed aandrukken. daarna 20 tot 30 seconden met je hand stevig tegen de hele pleister aan drukken. bij mij gaat hij nooit meer los!
Remy

Bericht door Remy »

Irene schreef:even los van de ´technicalities´, wat zou je mogelijk graag willen bereiken Remy?

ps. een pleister goed plakken is nog best een kunst merkte ik zelf.. Deze daarna even opwarmen met je handpalm zorgt ervoor dat deze beter plakt :)
verder heb ik zelf nog nooit ´nuchter´ bij ´t Vumc bloed laten prikken
Wat ik wil bereiken is om mij zelf te kunnen zijn . De vrouw zijn die ik van binnen ben..ik wil stralen.in het licht.
Het leven als man is niet genoeg voor mij .
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

Remy schreef: ben nu 2 Weken gestopt met de androcur en wil weer graag een vrouw zijn. Maar met de androcur voel ik niks en
vraag mijzelf dan af waar ik mee bezig ben.
je beschrijft ´t nu vooral als een seksueel gevoel en een daarbij behorend verlangen vrouw te zijn, dat wegvalt bij androcur.
Voor mijzelf bleef dat verlangen vrouw te zijn, ondanks het gebruik van de androcur. Ik denk wel dat dit voor velen hier min of meer geldt.
Het blijft natuurlijk iets persoonlijk, maar zonder hrt is ´t mogelijk wel lastiger je vrouwelijkheid optimaal te ontwikkelen. Hoe zie jij dit?