Ik zit met een brandende vraag en van het vu heb ik daar uiteenlopende antwoorden op gehad. Ze spreken elkaar daar graag tegen.
18 december heb ik een afspraak met de chirurg om te controleren of de ontharing goed is gegaan zodat ik op de wachtlijst geplaatst kan worden. Nou kreeg ik aan de telefoon te horen dat ik dan het beste meteen een urinetest kan laten doen om te zien dat ik gestopt ben met roken. Dat is toch kansloos als je vervolgens nog 4 maanden op de wachtlijst staat?
Naar mijn weten en volgens de folder doen ze dit vlak voor de operatie als ze vermoeden dat je niet gestopt bent
Mijn vraag aan de mensen die de vaginaplastiek al gehad hebben.. hoe is dit bij jullie gegaan?
Mvg. Anouk
urine test vaginaplastiek
-
Anouk87
-
Raisa
Re: urine test vaginaplastiek
Zoals het mij is uitgelegd zijn er voor de srs 2 wachtlijsten:
1 voor mensen die in het geheel klaar zijn dus bij wie het ontharen en gezondheid in orde is. Deze groep mensen kan worden ingepland voor de operatie.
en 1 voor mensen bij wie daaraan nog gewerkt moet worden.
Zolang je rookt kun je niet op de 1e wachtlijst worden geplaatst. Die wachtlijst is op het moment overigens nog maar 2 maanden lang.
1 voor mensen die in het geheel klaar zijn dus bij wie het ontharen en gezondheid in orde is. Deze groep mensen kan worden ingepland voor de operatie.
en 1 voor mensen bij wie daaraan nog gewerkt moet worden.
Zolang je rookt kun je niet op de 1e wachtlijst worden geplaatst. Die wachtlijst is op het moment overigens nog maar 2 maanden lang.
-
Anouk87
Ik kreeg afgelopen zomer te horen dat ik 3 maanden gestopt moest zijn met roken, van de week werd mij door het vu vertelt dat dit 6 weken zijn. daarnaast heb ik over de wachttijd ook al meerdere antwoorden gekregen. De 1zegt anderhalve maand , weer een ander zegt 3 maanden en vandaag kreeg ik te horen 4a 5 maanden.
Ze praten elkaar zo vaak tegen dat ik niet meer weet wie of wat ik geloven moet.
Uit voorzorg ben ik een aantal weken terug al gestopt met roken en is de ontharing afgerond. Ik heb nu 8 behandelingen achter de rug. Ik ben benieuwd wat 18 december mij brengen gaat, want ik wil zo ondertussen wel eens verder met mn leven en relatie.
Ze praten elkaar zo vaak tegen dat ik niet meer weet wie of wat ik geloven moet.
Uit voorzorg ben ik een aantal weken terug al gestopt met roken en is de ontharing afgerond. Ik heb nu 8 behandelingen achter de rug. Ik ben benieuwd wat 18 december mij brengen gaat, want ik wil zo ondertussen wel eens verder met mn leven en relatie.
-
Raisa
Ik ben geloof ik begin september op de wachtlijst geplaatst en ben vorige week opgebeld voor een operatiedatum.daarnaast heb ik over de wachttijd ook al meerdere antwoorden gekregen. De 1zegt anderhalve maand , weer een ander zegt 3 maanden en vandaag kreeg ik te horen 4a 5 maanden.
-
Anouk87
Die operatie datum heb je in ieder geval vlot binnen. Dat is wel positief
-
Anouk87
Ik hoop gewoon dat ik begin 2015 geopereerd word
-
Anon20190209
Nou das voor mij complete nieuwe informatie......
ik ben 13 jaar geleden geopereerd en in die tijd werd er nooit gesproken over stoppen met roken niet voor de srs en ook niet voor borstvergroting voor de srs en implantaatwissels daarna. Ik weet wel dat stoppen met roken beter is voor het herstel en het minimaliseren op de kans op trombose, dat kwam pas veel later ter sprake...Maar met alle operaties ben ik daar nooit op gewezen....!
Zo zie je maar dat er door de jaren door toch wel het 1 en ander is veranderd .
ik ben 13 jaar geleden geopereerd en in die tijd werd er nooit gesproken over stoppen met roken niet voor de srs en ook niet voor borstvergroting voor de srs en implantaatwissels daarna. Ik weet wel dat stoppen met roken beter is voor het herstel en het minimaliseren op de kans op trombose, dat kwam pas veel later ter sprake...Maar met alle operaties ben ik daar nooit op gewezen....!
Zo zie je maar dat er door de jaren door toch wel het 1 en ander is veranderd .
-
SandraK
Om op de operatiewachtlijst te komen moet je minstens drie maanden gestopt zijn met roken en mag je BMI niet hoger zijn dan 18. Dit zijn harde criteria en bedoeld om de kans op complicaties zo klein mogelijke te houden.
Zo is het tijdens de VU voorlichting vorige week medegedeeld.
Zo is het tijdens de VU voorlichting vorige week medegedeeld.
Je kunt mijn avonturen volgen op: http://katja01.wordpress.com/" target="_blank
-
Veronica
Je bedoelt mag niet lager dan 18SandraK schreef:mag je BMI niet hoger zijn dan 18.
En niet hoger dan BMI van 30, echter heb ik ooit gelezen dat een goede (gezonde) BMI tussen de 20 en 26 zit.
-
SandraK
Oja, zou kunnen hoor. Ik ben echt heel slecht met getallen. Klok en klepel en zo. Excuus.
Je kunt mijn avonturen volgen op: http://katja01.wordpress.com/" target="_blank