Haar (FtM)

Make-up, kleding, en zo voort
Tyler

Re: Haar (FtM)

Bericht door Tyler »

Echt weer typisch in hokjes denken. Hopeloos. Ik was ook best geshockt toen iemand mij voor het eerst vroeg of ik geen kanker had. Was nog in de sportschool ook.

Als je een foto kan plaatsen, graag. Ben erg nieuwsgierig. Ik kan trouwens niet wachten tot mijn haar er weer af kan. Ik moet eerst nog een video opnemen voor de BodyBalance opleiding en als ik als V er op sta met kort haar gaan ze strenger rekenen. Eikels. Ik zal er dan ook wel weer een foto op zetten. Kunnen we haast een eigen topic van maken: de Bald and the Beautiful.
Jeste
Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens

Bericht door Jeste »

Tyler schreef:Ik kan trouwens niet wachten tot mijn haar er weer af kan. Ik moet eerst nog een video opnemen voor de BodyBalance opleiding en als ik als V er op sta met kort haar gaan ze strenger rekenen.
Dat is gewoonweg discriminatie.
Maar wat gaan ze dan strenger rekenen?
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Tyler

Bericht door Tyler »

Uitstraling is onderdeel van je beoordeling. Je moet de Balance vibe hebben. Omdat ze geen vrouwen met kort haar gewend zijn valt dat onder het kopje 'wat de boer niet kent' zeg maar. Verder word je beoordeeld op techniek, coaching, connecting met de groep en nog zo een paar punten.
Dinges12

Bericht door Dinges12 »

Haha nou ik ga nog niet kaal hoor, dat heb ik in mijn baby tijd al gedaan... Mijn moeder noemde mij de botak en de ompong... Wat betekend de kale en de tandenloze... :oops: Jaah de liefde, maar het was bedoeld als een grapje... Maar als klein kind vat je dat niet echt... :lol:
Jeste
Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens

Bericht door Jeste »

Nog even geduld dan tot je haar eraf kan. Maar het is natuurlijk wel heel erg vervelend dat het zo gaat. Dat belachelijke aanpassen aan wat men gewend is..... Bah! :cry:
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik krijg veel opmerkingen over mijn haar, lang grijs krullen, het zij zo,

Irene
Irene
Dinges12

Bericht door Dinges12 »

Jeste schreef:
Tyler schreef:Ik kan trouwens niet wachten tot mijn haar er weer af kan. Ik moet eerst nog een video opnemen voor de BodyBalance opleiding en als ik als V er op sta met kort haar gaan ze strenger rekenen.
Dat is gewoonweg discriminatie.
Maar wat gaan ze dan strenger rekenen?
Dat is idd een beetje stom van ze, als of je haar iets te maken heeft met jou prestaties...

Anyway, hier zijn mijn foto's:

-Before
Afbeelding

-After
Afbeelding
&
Afbeelding

Het grappige vind ik dat het Aziatische in mij een beetje naar boven komt, en hoe ik het ook probeer met make-up of iets super vrouwelijks kan ik het persoonlijk niet maken. Mijn beste vriendin vond de before beter, ik zelf ben redelijk tevreden, moet alleen heel erg wennen... Ben benieuwd hoe mensen verder in mijn omgeving op mij zullen reageren, in de trein richting huis keken mensen mij al vreemd aan met me petje en mijn haar zo... En dan had ik vandaag mijn gewone vrouwlijke kleding aan...
Tyler

Bericht door Tyler »

Ik vind zulk soort kapsels als wat je nu hebt heel stoer. Goed gedaan. Het idee dat mensen vreemd naar je kijken kan best in je hoofd zitten. Ik heb dat soms ook dat ik denk dat iedereen naar me kijkt maar dat valt eigenlijk best mee. Net als toen mijn schoonzusje net zwanger was, ik zag overal zwangere vrouwen. Het is maar waar je mee bezig bent wat je opvalt. No worries mate.
Dinges12

Bericht door Dinges12 »

Thanks, de tante die het geknipt heeft is ook iemand die echt alles doet om het zo goed mogelijk er uit te laten zien.
Volgens mijn vervangende therapeute heeft wel eens tegen mij gezegd dat ik soms beren op de weg zie die er niet zijn :lol: . Zij bedoelde der iets mee van dat ik ergens al een probleem zie voor dat er een probleem zou zijn... Dus misschien is dat idd ook wel het geval met als ik maar iets aan mijzelf verander wat in mijn ogen een hele grote verandering is, hoewel voor dat ik de before kapsel had had ik mijn haar behoorlijk lang. Zeg maar tot halverwege mijn rug, 10 a 20 cm boven me kont... Misschien heb daar nog wel last van, aangezien ik mijn haar zo lang heb gehad sinds 2005/2006.

En hoelang nog tot jij eindelijk korter mag?
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Dinges12 schreef:Zij bedoelde der iets mee van dat ik ergens al een probleem zie voor dat er een probleem zou zijn...
Niet zo gek hoor. Drempels op je pad; beren op de weg... meestal blijken ze niet te bestaan, maar dat is lekker makkelijk kletsen achteraf; dat realiseer ik me best.
Laat je in elk geval niet intimideren door niet-bestaande gevaren :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)