1 - ik vraag mijn recepten tegenwoordig weken vantevoren aan en dat werkt, buffer mocht het ergns fout gaan
2 - mijn apotheek helpt me verder mocht eea toch flink mis gaan in communicatie met vu, en die kans bestaat
ik meel Jos altijd even en dan ligt tegenwoordig het recept een dag of 4 later wel in de bus
Eigen apotheek lijkt me het handigste, ze moeten sowieso bestellen vaak maar een dag later heb je ze, hoef je niet helemaal naar het vu, tenzij je er heel graag komt of er bij in de buurt woont
iig, de meeste apotheken zijn niet zo moeilijk
herhaalrecepten, vaak moeten er bestelt worden en als je dat vraagt kan dat best in1 keer
Fay
Waarom??? Vu en herhaalrecepten, Mateloos geirriteerd!
-
Fay
-
Janice
Re: Waarom??? Vu en herhaalrecepten, Mateloos geirriteerd!
Aliss schreef:Ik vraag me af hoe ik het zelf beste aan kan pakken. Heb dus twee herhaalrecepten gekregen van VU. Kan ik ze bij mijn apotheek inleveren, of beste bij VU apotheek ophalen? Wat ik trouwens heel raar vind is dat ik 15 anti-testosteron en 73 oestrogeen pillen heb gekregen. Wat denken jullie dat beste is? Kan ik al gelijk de herhaalrecepten inleveren al ben ik gisteren begonnen met mijn HRT?
Tnx
Aliss
Hey,
Bij mij precies het zelfde geval, ook twee herhaal recepten gekregen. Ze zei tegen mij dat ik ze gewoon bij mijn apotheek in de buurt kon halen. Alleen moet je wel opletten dat ze ze vaak niet in huis hebben dus dat je van te voren even contact moet opnemen. of een een keertje binnen lopen...
-
Veronica
Wat een vreemde dosis, 15x androcur is voor 15 dagen, 73x progynova is voor 36,5 dag.Aliss schreef:Ik vraag me af hoe ik het zelf beste aan kan pakken. Heb dus twee herhaalrecepten gekregen van VU. Kan ik ze bij mijn apotheek inleveren, of beste bij VU apotheek ophalen? Wat ik trouwens heel raar vind is dat ik 15 anti-testosteron en 73 oestrogeen pillen heb gekregen. Wat denken jullie dat beste is? Kan ik al gelijk de herhaalrecepten inleveren al ben ik gisteren begonnen met mijn HRT?
Tnx
Aliss
-
Janice
Is al meer dan ik, ik heb nog minder pillen meegekregen. De apothekersassistente zei dat ze niet meer gelijk hele recepten meegeven. Je moet eerst kijken hoe je erop reageert en dan kan je met de twee herhaalrecepten het aanvullen.Veronica schreef:Wat een vreemde dosis, 15x androcur is voor 15 dagen, 73x progynova is voor 36,5 dag.Aliss schreef:Ik vraag me af hoe ik het zelf beste aan kan pakken. Heb dus twee herhaalrecepten gekregen van VU. Kan ik ze bij mijn apotheek inleveren, of beste bij VU apotheek ophalen? Wat ik trouwens heel raar vind is dat ik 15 anti-testosteron en 73 oestrogeen pillen heb gekregen. Wat denken jullie dat beste is? Kan ik al gelijk de herhaalrecepten inleveren al ben ik gisteren begonnen met mijn HRT?
Tnx
Aliss
-
Veronica
Apart, ik kreeg de eerste keer bij VU meteen voor de hele maand omdat de apotheek als regel nieuwe klanten max 1 maand geeft, en nu haal ik de boel meteen voor 3 maanden.
-
Janice
Trouwens ik heb 1x per dag 50mg andro voorgeschreven gekregen, is dat bij jullie ook zo? aangezien op de site van het VU staat dat andro normaal gesproken twee maal daags ingenomen wordt. Of was er toen der tijd spraken van 2 maal 25 mg?
-
Veronica
Volgens mij was dat in de tijden dat het 2x 50mg per dag was, nu 50mg per dag 1x.
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ja ze zijn terug naar 50 mg per dag.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Aliss
Ik heb 50mg Cyproteronacetaat Milan 50mg tabletten en die neem ik een maal per dag in.Janice schreef:Trouwens ik heb 1x per dag 50mg andro voorgeschreven gekregen, is dat bij jullie ook zo? aangezien op de site van het VU staat dat andro normaal gesproken twee maal daags ingenomen wordt. Of was er toen der tijd spraken van 2 maal 25 mg?
-
tanja1977
Hoe hebben ze dan in godsnaam Jos Megens een lintje voor zijn 'verdiensten' kunnnen geven????
De hulpvragers staan dus toch niet op de 1e plaats. Gaat meer om het ego van de behandelaars. Verdiensten kan je in dit geval dus op 2 manieren opvatten.
De hulpvragers staan dus toch niet op de 1e plaats. Gaat meer om het ego van de behandelaars. Verdiensten kan je in dit geval dus op 2 manieren opvatten.